Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Johny Johny
Otázkou je ,kdo jí zdražil, Čecháčkové, protože nikdo nekupuje ty Vaše Škodovky...
No nevím, ale zlata skodovka proti tomuhle rumunskými korábu deravejch silnic😊
To je hodně velký nesmysl, český trh roste, letos za první dva měsíce o 14%, prodeje Dacie za první dva měsíce klesly o 13% a její podíl na trhu se snížil z 4,5% na 3,5%. Prodeje Škody za první dva měsíce stouply o 26% a její podíl na trhu se zvýšil z 34,5% na 38,2%.
Johny Johny
Příspěvek podléhá schvalování.
Frfla
Stáhl jsem si jejich ceník. Jediná možnost s automatem za 622k a ještě k tomu nechtěný hybrid a k tomu ta vysoká poruchovost jako bonus. No nekup to. Vím, že je to z nouze ctnost, ale asi bych šel do o 100k levnější MG ZS.
Hoď mi sem nejaké podklady k tej vysokej poruchovosti. Ďakujem.
Napiš do Googlu tuv report 2024. Menší hint: začni od konce. 😉
Uvědomte si, že je to francouzské auto (konkrétně Renault) navrhovaný v Rumunsku a montovaný v Africe v Maroku. Ano kvalitativně to odpovídá, ale cenově ne. Rumuni na tom mají přemrštěný zisk a prodejci marže. To auto má tak o 200k nižší hodnotu. Pak bych jej vážně zvažoval.
Uvědomte si, že je to francouzské auto (konkrétně Renault) navrhovaný v Rumunsku a montovaný v Africe v Maroku. Ano kvalitativně to odpovídá, ale cenově ne. Rumuni na tom mají přemrštěný zisk a prodejci marže. To auto má tak o 200k nižší hodnotu. Pak bych jej vážně zvažoval.
a ako suvisi tuv report so spolahlivostou? 😉
tuv je stk a otazka: ako na stk zistia, ze mam tretiu spojku za 10 000km? alebo, ze ma 3x museli odtiahnut za polroka?
tuv je stk a otazka: ako na stk zistia, ze mam tretiu spojku za 10 000km? alebo, ze ma 3x museli odtiahnut za polroka?
Tuv report je pro mě chladná statistika a taky se na ni tak koukám. Nic lepšího bohužel není nebo o tom nevím. Určitě směrodatnější než marketingové kecy prodejce nebo pindy typu jedna paní povídala.
Na co je vám auto bez platného STK?
Na co je vám auto bez platného STK?
tuv report nie je ziadna statistika spolahlivosti, ale statistika pripravenosti vozidiel na stk, co ale nema nic spolocne so spolahlivostou...
verejna dobra statistika neexistuje, podla mna,alebo neviem o takej. kedysi zverejnila warranty direct ich statistiku - poistovna, ktora pripoistovala vozidla aj na opravy. myslim si, ze ta mala vypovednejsiu hodnotu, pretoze ak poistuju opravy, tak musi mat dobre zmapovane problemy... nechce byt predsa v minuse 😄
verejna dobra statistika neexistuje, podla mna,alebo neviem o takej. kedysi zverejnila warranty direct ich statistiku - poistovna, ktora pripoistovala vozidla aj na opravy. myslim si, ze ta mala vypovednejsiu hodnotu, pretoze ak poistuju opravy, tak musi mat dobre zmapovane problemy... nechce byt predsa v minuse 😄
MG neponuka 4x4. A Duster 4x2 mi zmysel nedava. Nepotrebujem drsne vyzerajuci offroad, ktoremu staci nacurat pod kolesa a stoji, To plati o vsetkych SUV a crossoveroch s downsizovanym motorom a pohonom 4x2.
A kdyz ma 4x2, ale velký motor, tak to pro SUV neplatí? Nebo jim nacurat pod kola nestačí?
Octa TDI 4x2 vylezie do strmsieho zasnezeneho kopca ako Karoq 4x2 s litrovym trojhrncom.
Aky zmysel potom ma ten Karoq ? U mna ziadny. Slo mi o toto. SUV povodne vznikli ako auta s lepsou priehodivostou ako bezne sedany ci kombiky.
V extreme to potom skonci ako napr. Torres alebo tento novy Duster - totalne drsne a offroadovo vyzerajuce auto, ktore ma problem s 15% zasnezenym stupanim, kam v pohode vyleziem 20 rocnym Escortom 1.8TD, teda pokial od zhrdzavenia neodpadne motor. O narocnejsich prekazkach ani nehovorim.
Aky zmysel potom ma ten Karoq ? U mna ziadny. Slo mi o toto. SUV povodne vznikli ako auta s lepsou priehodivostou ako bezne sedany ci kombiky.
V extreme to potom skonci ako napr. Torres alebo tento novy Duster - totalne drsne a offroadovo vyzerajuce auto, ktore ma problem s 15% zasnezenym stupanim, kam v pohode vyleziem 20 rocnym Escortom 1.8TD, teda pokial od zhrdzavenia neodpadne motor. O narocnejsich prekazkach ani nehovorim.
To nerzporuju, věřím ti. že octavia vyjede víc než karoq. Já jsem spíš narážel na to, ze si psal o suv 4x2 a malých motorech. Podle mne to je každé suv 4x2 bez ohledu na motor. Však taky si myslím, že suv s jednou pohanenou nápravou je jen městské pozlatko, o jejich schopnostech si iluze nedělám. Na druhou stranu v našich podmínkách je využití 4x4 velice okrajovou záležitosti.
Upresnim. Maly motor = lahky motor. Lahky motor = mala zataz prednej napravy. A ked nemas vahu nad pohananymi kolesami, nic nevylezies. Uz sa o tom presvedcilo mnoho ludi, co kupovali SUV s malymi (rozumej lahkymi) motormi a pohonom iba jednej napravy. Stara Octa 1.9TDI zachrochtala a bola hore, terenne vyzerajuci Duster 1.0 LPG iba sycal, vrcal, blato a trsy travy lietali az nad strechu, ale vyliezt do toho mini kopceka nie a nie. Pokial je sucho, aj FWD SUV toho dokaze dost vela. Staci ale trochu vlhkosti alebo snehu a koniec.
V MG ZS s automatem jsem najezdil cca 900 km po ostrově Tenerife letos v létě a celkově to pro mne bylo pozitivní překvapení. Konkrétní kus měl za sebou necelých 24 tis. km v půjčovenském provozu, takže zvenku už nějaké šrámy patrné byly, ale interiér zatím známky opotřebení nejevil, nevrzal, neskřípal. Drobně zklamám jsem byl pouze z několika málo věcí😒br />
- středový displej byl na ostrém slunci velice špatně čitelný.
- při pomalé jízdě vpřed a odbočování infotainment ignoroval zobrazení navigace z připojeného telefonu a sám zobrazil pohled z 360° kamery. Obzvláště k vzteku v situaci, kdy člověk stojí na výjezdu z hotelové garáže, potřebuje vědět zda vyjet doprava nebo doleva a místo mapy vidí auto z ptačí perspektivy. Možná tu funkci jde někde vypnout, nenašel jsem ale kde.
- spotřeba okolo 9 litrů se mi na kategorii auta jeví jako docela vysoká. Naštěstí nádrž má objem 50 l, tak to s dojezdem není úplná tragédie.
Naopak mile mne překvapila prostornost a kvalita zpracování interiéru, pohodlná sedadla, komfortní naladění podvozku a dobré odhlučnění i na dálnici.
Asi to není auto které bych si koupil pro sebe, preferuji větší auta (nicméně kdyby v CZ už bylo k dispozici HS po faceliftu tak jej minimálně vyzkouším), ale až mého otce (důchodce s nájezdem pod 1000 km měsíčně) definitivně opustí jeho Hyundai Getz z roku 2008, minimálně mu projížďku v MG ZS doporučím.
- při pomalé jízdě vpřed a odbočování infotainment ignoroval zobrazení navigace z připojeného telefonu a sám zobrazil pohled z 360° kamery. Obzvláště k vzteku v situaci, kdy člověk stojí na výjezdu z hotelové garáže, potřebuje vědět zda vyjet doprava nebo doleva a místo mapy vidí auto z ptačí perspektivy. Možná tu funkci jde někde vypnout, nenašel jsem ale kde.
- spotřeba okolo 9 litrů se mi na kategorii auta jeví jako docela vysoká. Naštěstí nádrž má objem 50 l, tak to s dojezdem není úplná tragédie.
Naopak mile mne překvapila prostornost a kvalita zpracování interiéru, pohodlná sedadla, komfortní naladění podvozku a dobré odhlučnění i na dálnici.
Asi to není auto které bych si koupil pro sebe, preferuji větší auta (nicméně kdyby v CZ už bylo k dispozici HS po faceliftu tak jej minimálně vyzkouším), ale až mého otce (důchodce s nájezdem pod 1000 km měsíčně) definitivně opustí jeho Hyundai Getz z roku 2008, minimálně mu projížďku v MG ZS doporučím.
Avantime
No u nás tie základné verzie kúpia možno taxikári, ale inak je jasné, že očakávajú najlepšie predaje v top verziách. Za mňa rovno ten hybrid. Nízka spotreba, štvorvalec, atmo, nižšie emisie, komfort automatu a už celkom slušná výbava. Je 26-tisíc eur veľa za Duster? No áno, je, ale všetko je dnes drahé. Kto ponúka takýto veľký SUV hybrid za podobné peniaze? Asi len Suzuki S-Cross, ale tam je to skôr taký lepší mild-hybrid.
aky velky?
Je to nafuknute Clio. Velkost Capturu. Konkurent pre Kamik.
Je to nafuknute Clio. Velkost Capturu. Konkurent pre Kamik.
není to spíš velikostně jako Karoq?
Nie, Karok je o level vyššie. Aj priestorovo aj technologicky.
Aj predošlý Šuster bol zvonku veľké ale zvnútra prekvapujúcu malé auto. Skratka je to aktuálny captir v inom kabáte. Dávka z toho chce urobiť zjavne novú skodovicu 😄 😄 😄
Aj predošlý Šuster bol zvonku veľké ale zvnútra prekvapujúcu malé auto. Skratka je to aktuálny captir v inom kabáte. Dávka z toho chce urobiť zjavne novú skodovicu 😄 😄 😄
V čem je karoq technologicky vyspělejší? Jen se ptám. Karoq nemá hybrid ( a ne diesel neni opravdu ukazka vyspele technologie, to je spíš zaostalá, což dokazuje, že nafta v dacii bude, ale mimo Evropu, protoze nezvládne plnit emise v reálném provozu ), oba mají vlecnou zadní nápravu ( kromě 4x4 ), oba nabízí 4x4.
Nerozporuju, že je na platformě jako má clio. Ale karoq i kamiq mají taky mqb ne?
Nerozporuju, že je na platformě jako má clio. Ale karoq i kamiq mají taky mqb ne?
Třeba tím, že nemá ošulenou low-cost platformu, kde je pokud vím použito méně vysokopevnostní oceli, interiér není přehlídka laciných materiálů (minimálně u dosavadního Dusteru to fakt žádná sláva nebyla), umí moderní prvky výbavy jako matrix LED, vícezónová klima, vyhřívané cokoli od ostřikovačů po zadní sedadla, atd. Jinak Kamiq má MQB A0 - variantu pro B segment.
Duster bych teda neoznačil za nafouknuté Clio, byť platforma je technicky vzato B segment.
Suhlas... mnohi by chceli aby duster stal 15 litrov a este popri tom bol vo vsetkom lepsi ako predchodca ale takto to nefunguje.....vsetko zdrazelo... za 15 mam pre nich super tip... space star ... srandisti...
Otázkou je spolehlivost toho hybridu. Duster zrovna není auto, které se kupuje na 3 roky.
Meky
žiadny automat?
žiadny adaptívny tempomat?
Ako povedal klasik: vám musí jebať chalani 😁
žiadny adaptívny tempomat?
Ako povedal klasik: vám musí jebať chalani 😁
A bol by si ochotný zaň priplácať? Potom by si brblal na cenu...
akoze 25 000 sa ti zda nizka cena na podmotorovane auto B segmentu? 😲 😲 😲
Nízka nie je. Ale ukáž mi zodpovedajúceho konkurenta 4x4 s hybridom za lepšiu cenu.
Asi iba S-Cross Premium mHEV, tiez je to manual, 4x4. Vitara je o tisicku lacnejsia, ale podstatne mensia, co niekomu moze vadit. Duster ma jeden jednoznacny tromf - svetlost takmer 22 cm. Druhy ma mozno v rukave a zatial o nom nevieme - ultrakratku jednotku suplujucu Low Range offroadov.
kari.laz
A ještě vyhodili nejlepší motory 1,5dci a 1,3TCe. Obávám se, že úspěchu předchozí generace nedosáhne
Zase jej prihodili k dobru iné veci, takže so súdmi by som radšej počkal. porovnávať s minulým modelom nemá zmysel, lebo touto cestou idú všetci. Skôr bude relevantné porovnanie s konkurenciou, koľko bude pýtať za auto podobnej konfigurácie, alebo čo dokáže za rovnakú cenu ponúknuť.
twistedTSD
Když si vezmu, že ani nejdražší specifikace nestojí tolik jako za kolik jsme pořizovali Fabii 1.0 TSI, tak asi na dnešní poměry ok.
RaSuSK73
Prave som skumal SK cennik, vyklikal som si Extreme 4x4 za 25 a pol tisica EUR. To nie je zle, z priplatkov som pridal zopar YouClip-ov, parkovacie senzory vpredu, na boku a vzadu ako aj BSM. K tomu este vyhrievany volant a sedadla. S takouto konfiguraciou by som bol uplne spokojny. Som este zvedavy, ci tomu nechali genialne kratku jednotku aktualneho Dustera TCe 150 4x4. Uz len pockat na EuroNCAP, aby som mal skladacku skompletizovanu.
Nejužitečnější verze s dieselem je pryč, všechno je výrazně dražší a za ty cenu už nikdo nemusí jít do Dacie.
Za mne ale mohli dát jeste tu 1.3tce