Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes-Benz třídy G prošel drobnou modernizací, dostal mild hybridy a přišel o slabší V8

20 komentářů

Avatar - Lenka Čížková
Lenka Čížková
TOHLE AUTO JEŠTĚ EXISTUJE?! 😱
Avatar - apoho
apoho
Jasné že existuje ale do toho by jste se ty a celá tvoje rodina - Horky Rom, Don Vito, Jamme, cizekHUNTER, Kňakuněn a spol. stejně nevešli.
Na takovou hromadu trollů to není stavěné 😒] 😒]
Veselé Velikonoce!
Avatar - Anonym
Anonym
bohužel troll je jeden jeden ale přepíná nicky podle fáze svojí schízym, ted momentálně se cítí jako žena 😄 😄 😄 Asi špatný skostský střiky v PCHL 😄 😄 😄
Avatar - apoho
apoho
vždyť já to vím, neboj že je to jeden a tentýž škůdce národa 😄
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
všichni kupují AMG V8 😄 😄 😄 😄
Jiný Géčka po Praze nevidám 😄
Avatar - speedfred
speedfred
Praha není celý svet. G sú hodne aj v nafte.
ericn
Ta nafta je, podle mě, do tohoto auta vhodnější. Ale je fakt že ta V8 má styl :yes: Pamatuju ML 63AMG a to byla pecka 😉
topten
to je elektro s 200kWh baterkou a vykonem 1000 koni ???
Avatar - Anonym
Anonym
Kodiaq je osobní auto do běžného provozu. Je sice o trochu delší, ale je to jezevčík. Ostatní rozměry má menší.
Tohle je terénní pracovní stroj obohacený o luxusní výbavu a provedení. Je samozřejmě otázkou, zda je nutné, aby to mělo redukční převodovku, uzávěrku předního i zadního diferenciálu apod., když s tím málokdo pojede do terénu.
I klasické pracovní verze Professional, kde žádná luxusní výbava nebyla, mívaly hmotnost kolem 2,5 tuny. Ale to bylo jako stroj ještě o level výše. Různé rozvory, různé karoserie, podvozek s přední částí kabiny pro individuální nástavby, nebo třeba verze s pohonem 6x6.
topten
u EV urcena na silnici vadi i 2tuny, ale u auta do blata, do lesa, na pole, na poust 2.6tuny nevadi?
podstatne vetsi EV9 vazi "jen" 2.351-2.599t
Avatar - Anonym
Anonym
Na ježdění po supermarketech je 2 tuny zhýralost. Na auto do těžkého terénu či pro armádu je 2,5 tuny OK. Ono při té velikosti to lehčí udělat nejde. Problém spíše je, že většina dnešních Géček se prodá jako módní zboží "já na to mám".
gil54
...ale aby už konečně předělali panty dveří tak, aby netrčely ven z kastle jako u aut z třicátejch let, to ne.
vecernicek2
To je v tomto případě záměr.
gil54
Měl jsem ho a za ten záměr jim děkuju. Sice nevím jakej, ale věřím, že náhoda to není. Jediný, co mě napadá, že chtěli, aby šlo i u zamčený káry vyklepnout zvenku čepy dveří hřebíkem a kladívkem. Po pár letech "na dešti" začaly zarezávat a furt jsem běhal kolem káry s olejničkou. Dost mi to pilo krev. Jsem rád, že je z baráku.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Tie vycnievajuce panty su takto robene schvalne...
Kvalitar
Za mna je toto jedno z poslednych ozajstnych robustnych aut do nepohody. Zaujal ma pomerne maly papierovy odstup diesel verzie od turb👋kompresor verzie benzinovej. Diesel ma v takomto aute naozaj zmysel. Tieto auta este budeme raz oplakavat.
vecernicek2
Robustní auto do nepohody je Land Cruiser 70. Tohle je spíš frajeřina. Typický majitel je rapper nebo instagramová blondýna. Ještě Kubrt.
vecernicek2
A taky bohužel dostal ten hnusnej novej volant s odpornejma a d*bilníma dotykovejma plochama.
Nevím, proč v autě za 6 milionů musí být takhle hnusná věc, co vypadá jak z Alie😜resu.
traveldrive
Celý interiér je ukážkou vrcholného - nevkusu. Vyzerá ako čínsky kolotoč.