„Géčko“ dostalo mild hybridní ústrojí ke všem motorizacím, silnější vznětový šestiválec a elektrický kompresor k novému zážehovému šestiválci, který nahrazuje slabší V8.
Jasné že existuje ale do toho by jste se ty a celá tvoje rodina - Horky Rom, Don Vito, Jamme, cizekHUNTER, Kňakuněn a spol. stejně nevešli.
Na takovou hromadu trollů to není stavěné :-[]:-[]
Veselé Velikonoce!
bohužel troll je jeden jeden ale přepíná nicky podle fáze svojí schízym, ted momentálně se cítí jako žena :-):-):-) Asi špatný skostský střiky v PCHL :-):-):-)
Kodiaq je osobní auto do běžného provozu. Je sice o trochu delší, ale je to jezevčík. Ostatní rozměry má menší.
Tohle je terénní pracovní stroj obohacený o luxusní výbavu a provedení. Je samozřejmě otázkou, zda je nutné, aby to mělo redukční převodovku, uzávěrku předního i zadního diferenciálu apod., když s tím málokdo pojede do terénu.
I klasické pracovní verze Professional, kde žádná luxusní výbava nebyla, mívaly hmotnost kolem 2,5 tuny. Ale to bylo jako stroj ještě o level výše. Různé rozvory, různé karoserie, podvozek s přední částí kabiny pro individuální nástavby, nebo třeba verze s pohonem 6x6.
Na ježdění po supermarketech je 2 tuny zhýralost. Na auto do těžkého terénu či pro armádu je 2,5 tuny OK. Ono při té velikosti to lehčí udělat nejde. Problém spíše je, že většina dnešních Géček se prodá jako módní zboží "já na to mám".
Měl jsem ho a za ten záměr jim děkuju. Sice nevím jakej, ale věřím, že náhoda to není. Jediný, co mě napadá, že chtěli, aby šlo i u zamčený káry vyklepnout zvenku čepy dveří hřebíkem a kladívkem. Po pár letech "na dešti" začaly zarezávat a furt jsem běhal kolem káry s olejničkou. Dost mi to pilo krev. Jsem rád, že je z baráku.
Za mna je toto jedno z poslednych ozajstnych robustnych aut do nepohody. Zaujal ma pomerne maly papierovy odstup diesel verzie od turbo/kompresor verzie benzinovej. Diesel ma v takomto aute naozaj zmysel. Tieto auta este budeme raz oplakavat.
A taky bohužel dostal ten hnusnej novej volant s odpornejma a d*bilníma dotykovejma plochama.
Nevím, proč v autě za 6 milionů musí být takhle hnusná věc, co vypadá jak z Aliexpresu.