Novinky
Mercedes-Benz třídy G prošel drobnou modernizací, dostal mild hybridy a přišel o slabší V8
20 komentářů
všichni kupují AMG V8 😄 😄 😄 😄
Jiný Géčka po Praze nevidám 😄
Jiný Géčka po Praze nevidám 😄
to je elektro s 200kWh baterkou a vykonem 1000 koni ???
Kodiaq je osobní auto do běžného provozu. Je sice o trochu delší, ale je to jezevčík. Ostatní rozměry má menší.
Tohle je terénní pracovní stroj obohacený o luxusní výbavu a provedení. Je samozřejmě otázkou, zda je nutné, aby to mělo redukční převodovku, uzávěrku předního i zadního diferenciálu apod., když s tím málokdo pojede do terénu.
I klasické pracovní verze Professional, kde žádná luxusní výbava nebyla, mívaly hmotnost kolem 2,5 tuny. Ale to bylo jako stroj ještě o level výše. Různé rozvory, různé karoserie, podvozek s přední částí kabiny pro individuální nástavby, nebo třeba verze s pohonem 6x6.
Tohle je terénní pracovní stroj obohacený o luxusní výbavu a provedení. Je samozřejmě otázkou, zda je nutné, aby to mělo redukční převodovku, uzávěrku předního i zadního diferenciálu apod., když s tím málokdo pojede do terénu.
I klasické pracovní verze Professional, kde žádná luxusní výbava nebyla, mívaly hmotnost kolem 2,5 tuny. Ale to bylo jako stroj ještě o level výše. Různé rozvory, různé karoserie, podvozek s přední částí kabiny pro individuální nástavby, nebo třeba verze s pohonem 6x6.
u EV urcena na silnici vadi i 2tuny, ale u auta do blata, do lesa, na pole, na poust 2.6tuny nevadi?
podstatne vetsi EV9 vazi "jen" 2.351-2.599t
podstatne vetsi EV9 vazi "jen" 2.351-2.599t
...ale aby už konečně předělali panty dveří tak, aby netrčely ven z kastle jako u aut z třicátejch let, to ne.
To je v tomto případě záměr.
Měl jsem ho a za ten záměr jim děkuju. Sice nevím jakej, ale věřím, že náhoda to není. Jediný, co mě napadá, že chtěli, aby šlo i u zamčený káry vyklepnout zvenku čepy dveří hřebíkem a kladívkem. Po pár letech "na dešti" začaly zarezávat a furt jsem běhal kolem káry s olejničkou. Dost mi to pilo krev. Jsem rád, že je z baráku.
Za mna je toto jedno z poslednych ozajstnych robustnych aut do nepohody. Zaujal ma pomerne maly papierovy odstup diesel verzie od turb👋kompresor verzie benzinovej. Diesel ma v takomto aute naozaj zmysel. Tieto auta este budeme raz oplakavat.
A taky bohužel dostal ten hnusnej novej volant s odpornejma a d*bilníma dotykovejma plochama.
Nevím, proč v autě za 6 milionů musí být takhle hnusná věc, co vypadá jak z Alie😜resu.
Nevím, proč v autě za 6 milionů musí být takhle hnusná věc, co vypadá jak z Alie😜resu.
Na takovou hromadu trollů to není stavěné 😒] 😒]
Veselé Velikonoce!