Novinky
Zpět na článek
Mercedes-Benz třídy G prošel drobnou modernizací, dostal mild hybridy a přišel o slabší V8
20 komentářů
Anonym
3
bohužel troll je jeden jeden ale přepíná nicky podle fáze svojí schízym, ted momentálně se cítí jako žena 😄 😄 😄 Asi špatný skostský střiky v PCHL 😄 😄 😄
Přejít do diskuze
gil54
...ale aby už konečně předělali panty dveří tak, aby netrčely ven z kastle jako u aut z třicátejch let, to ne.
apoho
Jasné že existuje ale do toho by jste se ty a celá tvoje rodina - Horky Rom, Don Vito, Jamme, cizekHUNTER, Kňakuněn a spol. stejně nevešli.
Na takovou hromadu trollů to není stavěné 😒] 😒]
Veselé Velikonoce!
Na takovou hromadu trollů to není stavěné 😒] 😒]
Veselé Velikonoce!
Anonym
Na ježdění po supermarketech je 2 tuny zhýralost. Na auto do těžkého terénu či pro armádu je 2,5 tuny OK. Ono při té velikosti to lehčí udělat nejde. Problém spíše je, že většina dnešních Géček se prodá jako módní zboží "já na to mám".
topten
u EV urcena na silnici vadi i 2tuny, ale u auta do blata, do lesa, na pole, na poust 2.6tuny nevadi?
podstatne vetsi EV9 vazi "jen" 2.351-2.599t
podstatne vetsi EV9 vazi "jen" 2.351-2.599t
ericn
Ta nafta je, podle mě, do tohoto auta vhodnější. Ale je fakt že ta V8 má styl :yes: Pamatuju ML 63AMG a to byla pecka 😉
traveldrive
Celý interiér je ukážkou vrcholného - nevkusu. Vyzerá ako čínsky kolotoč.
gil54
Měl jsem ho a za ten záměr jim děkuju. Sice nevím jakej, ale věřím, že náhoda to není. Jediný, co mě napadá, že chtěli, aby šlo i u zamčený káry vyklepnout zvenku čepy dveří hřebíkem a kladívkem. Po pár letech "na dešti" začaly zarezávat a furt jsem běhal kolem káry s olejničkou. Dost mi to pilo krev. Jsem rád, že je z baráku.
vecernicek2
Robustní auto do nepohody je Land Cruiser 70. Tohle je spíš frajeřina. Typický majitel je rapper nebo instagramová blondýna. Ještě Kubrt.
vecernicek2
A taky bohužel dostal ten hnusnej novej volant s odpornejma a d*bilníma dotykovejma plochama.
Nevím, proč v autě za 6 milionů musí být takhle hnusná věc, co vypadá jak z Alie😜resu.
Nevím, proč v autě za 6 milionů musí být takhle hnusná věc, co vypadá jak z Alie😜resu.
Kvalitar
Za mna je toto jedno z poslednych ozajstnych robustnych aut do nepohody. Zaujal ma pomerne maly papierovy odstup diesel verzie od turb👋kompresor verzie benzinovej. Diesel ma v takomto aute naozaj zmysel. Tieto auta este budeme raz oplakavat.
Anonym
Kodiaq je osobní auto do běžného provozu. Je sice o trochu delší, ale je to jezevčík. Ostatní rozměry má menší.
Tohle je terénní pracovní stroj obohacený o luxusní výbavu a provedení. Je samozřejmě otázkou, zda je nutné, aby to mělo redukční převodovku, uzávěrku předního i zadního diferenciálu apod., když s tím málokdo pojede do terénu.
I klasické pracovní verze Professional, kde žádná luxusní výbava nebyla, mívaly hmotnost kolem 2,5 tuny. Ale to bylo jako stroj ještě o level výše. Různé rozvory, různé karoserie, podvozek s přední částí kabiny pro individuální nástavby, nebo třeba verze s pohonem 6x6.
Tohle je terénní pracovní stroj obohacený o luxusní výbavu a provedení. Je samozřejmě otázkou, zda je nutné, aby to mělo redukční převodovku, uzávěrku předního i zadního diferenciálu apod., když s tím málokdo pojede do terénu.
I klasické pracovní verze Professional, kde žádná luxusní výbava nebyla, mívaly hmotnost kolem 2,5 tuny. Ale to bylo jako stroj ještě o level výše. Různé rozvory, různé karoserie, podvozek s přední částí kabiny pro individuální nástavby, nebo třeba verze s pohonem 6x6.