Novinky
BMW se s druhou generací velmi úspěšného modelu X2 vrací i v jeho čistě elektrické verzi, která je označována jako iX2. Jan Staněk se v rámci představení této elektrické novinky měl možnost poprvé svézt s tímto kompaktním elektrickým crossoverem BMW iX2 ve verzi 😁rive30. Electrodad :yes:
https😐/youtube.com/watch?…
https😐/youtube.com/watch?…
No nevím, jestli zrovna iX2 je městské auto za 1,4mio Kč se 4,5m délkou a 2,1t hmotností 😉 Kdyby si mluvil o i3 nebo e-208/e.C3, tak to i pochopím, ale tohle fakt ne...
Jinak s tebou asi budu souhlasit, že do města se EV hodí. Pak by ale muselo stát podobně jako jeho spalovací verze, případně lehce nad, aby dávalo i ekonomický smysl. Tj. jako když si připlácíš automat za 40tis apod...
Jinak s tebou asi budu souhlasit, že do města se EV hodí. Pak by ale muselo stát podobně jako jeho spalovací verze, případně lehce nad, aby dávalo i ekonomický smysl. Tj. jako když si připlácíš automat za 40tis apod...
To se mi vážně nelíbí, ani sedan ani to SUV. Pokud to bude takhle, tak BMW škrtám z wishlistu :no: Hrozný design...
dojez😜 250km (v létě a během prvního roku provozu)
životnost baterie: 4 roky, resp. 150 tis km
cena výměny baterie: 1,25 milionu Kč
životnost baterie: 4 roky, resp. 150 tis km
cena výměny baterie: 1,25 milionu Kč
Při reálné spotřebě 20 kWh/100 km a správném užívání baterie, tedy od 10 do 90 % nepodbijet a nenabijet naplno. Skutečně v létě vychází dojezd 260 km. Si to spočítej.
městský vozík jako druhé auto do rodiny k X5 40d. Zatím bych to nechtěl, ale zatím. Ale třeba jednou tam bude imitace manuálu.
Na druhou stranu by bylo fajn se od tohoto dogmatu oprostit. Pro valnou vetsinu ridicu to bude bez problemu prvni auto.
Na co bys potreboval pro mestske auto dojezd 300km?