Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Kdy elektromobily porazí benzinová auta? V Norsku možná už letos

103 komentářů

DonVito
Fakt je ten, ze nejdrazsi soucast EV ktera umoznila rozmach EV, baterie, neustale prudce klesa v cene.

Norum muzeme jen tise zavidet, ze se brzy dieselu zbavi.
U nas si je stale kupujeme. A za dvacet let v roce 2044 nam tu budou jako vraky stale otravovat zivot. Nejspis s vyrazenou mocovinou a bez dpf...
DonVito
Myslis apoho imaginarni PHEV s BMW kartickou.
😁
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Dnes tu bude horko: stejné lži, neznalosti a nesmysly a urážky od stejných troIIu, EV hateru a zpátečníku :yes:
DonVito
Ne, to neni troll.
To byla parodie.
Avatar - Ozzman
Ozzman
😒] 😒] 😒] 😒] Jo a já si říkal, že už jsem pojem "zajel jsem si na golf do Thajska" někde slyšel...Ale tak co, někdo má rád holky.. někdo holkokluky... víš jak 😁
Hendly
Ty veris, ze cena EV neklesne a nezlepší se vlastnosti?
Hendly
Audi CEO Döllner, "We will all drive electrically. That is the way, that is technologically clear."

Right, and a large group of consumers will opt for the autonomous electric vehicle, be it your own car or a robotaxi. Thats the way and that is technologically clear.

No one in the legacy auto industry is prepared for this, but it will happen, and it will happen faster than all car CEOs think.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, to ale mluvíme o tom specifickém trhu Norska, který je silně pokřiven, nicméně ta realita bude brzy tady podobná, protože jak jsem psal výše, nová klasická auta mizí a kupcum nezbyde než bud jít do nějakých výběhovek, které časem asi taky nebudou k dispozici, nebo si koupit EV, přičemž tady se tábor rozdělí na ty, kteří na EV mají a na ty, kteří budou dále provozovat staré auto a šetřit a šetřit. V registracích nových aut pak převládne EV...
ericn
Tak v Norsku je to tím, jak vysoké jsou registrační daně a DPH na ICE. Ta omezená banda píšící výše to ignoruje.

Tuhle jsem se dával výpočet registrace Golfu 1.5TSI a iD.3 ze serveru Toll.no, kde registrace id3 byla při nákupní ceně 830tis Kč asi 21tis Kč (DPH 0) a Golfu při nákupce 750tis kč si platil daně ve výši asi 430tis Kč (reg daň + vysoké DPH). Navíc si ho musíš dovézt ze zahraniči. Oficiálně v Norsku ani není. Takže se lidi rozhodují peněženkou s ne zájmem o EV :no:
Avatar - Ozzman
Ozzman
To máš tedy smutnou dovolenou, když to trávíš na AutoCZ...

Jinak tě zdravím z Golfu TDI...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Né každej si musí kompenzovat svuj zpackanej život na webu a vymýšlet si, já nemám starou, ale mladou a život mam fajn 😉 Tak nezáviď 😉
vondry87
Já ale nikde nepsal o tom, že si myslím, že je správně, když firma všem vnutí fasování EV. Já myslím, že je správně, když firma dá zaměstnanci na výběr vůz, který vyhovuje jeho pracovním i osobním potřebám. Já už nikam nejezdím a auto mám čistě jako benefit a nejvíc ho používám k rozvážení dětí a když jedu do fitka nebo na nákup. Cestu delší než 10 km mám tak jednu dvě do měsíce. A i tyto cesty jsou do 150 km. Tak mě mrzí, že si nemůžu vybrat kratší elektrické auto, se kterým by se ve městě dobře parkovalo, nemusel bych jezdit tankovat, bylo by ráno pěkně vytopené, nemusel bych v zimě řešit problémy se startováním a vybitou baterií, věčně řešit zanesený filtr pevných částic, který mě nutí ztrácet čas kroužením kolem města, abych ho vypálil atd.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jojo, hlavně, že máš čas na to tady pořád trolit a vytahovat se, jak se máš dobře, už tady všichni pukáme závistí 😁 😁 Smutný příběh 😁
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Čechy vůbec sžírá závist. Trápí hlavně vyčerpané, nešťastné a nespokojené lidi, proto tolik negativity a strachu z neznámá.

První chudák už se přihlásil.
Avatar - Ozzman
Ozzman
😒] 😒] 😒] Trefa do černého 😉
Avatar - kruskar
kruskar
a stoprocentní propagandistickou. To když se neuvedou fakta v širších souvislostech, což je v poslední době v našich médiích zvykem.
V první řadě jsou fosily v Norsku tak daňově znevýhodněné, že je jejich výsledná cena výrazně vyšší, než těch akumulátorových. Druhá věc je ta, že obyčejný Nor vlastní vedle auta ještě loď, se kterou toho najezdí možná více, než s autem. A že by se v Norsku nebo kdekoliv jinde prodávaly lodě na baterky, jsem ještě neslyšel. Tam to jistí nafta ještě na dlouhá léta.
Hendly
Chces rict, ze vyrobci spalovaku nikdy nevyužívá danove úlevy, investiční pobídky, podpory výzkumu, vyuziti vědeckých pracovišť na státních univerzitách, podpory pro přeskolovani pracovníků, srotovne atd?
Po skonceni dotaci v DE sla napr Dacia Spring cenou dolu o 200 tis…
to zde k tomu prodelavani
Avatar - Ozzman
Ozzman
První relevantní příspěvek od tebe, toto je pravda, prý za to může narušená psychika a velká mírá konzumace alkoholu díky frustraci z polární noci/dne.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Teplý company, s.r.o.
ryccardo
V Norsku jezdi tolik EV protoze to norska vlada naridila. Nicim jinym tam jezdit nemuzes, tak se neni cemu divit ze to tam takhle vypada.
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - speedfred
speedfred
Mám známeho ktorý žije/pracuje a trochu podniká v Nórsku. Cez Vianoce sme sa bavili aj o autách. Údajne sú tam vcelku slušné finančné represie voči ICE autám a všetci sú dotlačený k nákupu EV, hybridov a podobne. On má hybridnú Q7 ale radšej jazdi ma stavby ev 208 aby videli aký je eko. Tam greenwashing funguje na 110% a nielen v automotive.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Interpretace tvrdych dat neni neco, co by ideologii zmagoreny bezmozek zvladal bez problemu. Musime mit s nima trpelivost.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Ideologicke sr4cky.
Avatar - Anonym
Anonym
- Vidkun Quisling
- Barnevernet (Prezident Miloš Zeman před časem přirovnal norskou instituci na ochranu dětí Barnevernet k nacistickému programu Lebensborn)
- Anders Breivik
- Pokrytecké dotace na EV z vytěžené a prodané ropy

No a abych byl vyvážený, tak například
- geniální skladatel a autor neskutečných pecek, které se hrají a jsou známé po celém světě, Edvard Grieg.
Avatar - Anonym
Anonym
Jen taková poznámka. Pokud čtu statistiku správně, tak diesely jsou v Norsku na prvním místě v celkových registrací, čili dokonce jich tam mají více než benzínových aut. Máme jim opravdu co závidět? Můžeme být rádi, že u nás jsou diesely až na druhém místě.
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - apoho
apoho
tak co sem lezeš, když máš doma mladou hezkou nebo tlustou škebli a rozdáváš rozumy tady, ty hlupáku nevycválanej! Běž si užívat fajn života! :no:
Avatar - Mokrous
Mokrous
Tak to jsou teda hlavy. A to říkám jako majitel dehtu.
Jenže nemám nic proti EV, když ho majitel chce a jeho styl je s EV plně kompatibilní.
Nic ekologičtějšího do města, než dehet není, to je fakt fór. Tvl!
Dehet je celkově při dálkovém provozu ekologičtější, než benzín a často i než hybrid, ale ve městě rozhodně ne.
Avatar - Anonym
Anonym
😄 😄 😄 😄 😄 😄 Vtip století
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - apoho
apoho
na primitivního blba jako jseš ty ani nemá cenu reagovat smysluplně.
Běž makat a neser se do lidí, o kterých nic nevíš akorát závist ti cloumá pajšlem! :no: :no: :no: :no:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Houby, každá ženská je hezká, když je aspoň trochu cizí. :-!
Avatar - apoho
apoho
To víš, ty musíš hákovat aby ses užíval a stará ti nežrala uši 😒] :no:
Avatar - apoho
apoho
Já si udělám čas na to, co chci. Nemusím denně dělat 3 osmnactky jenom proto, že jsem na "drahé" dovolené jako správní Čecháčci

https😐/www.garaz.cz/…plne-na-21012229
Avatar - Ozzman
Ozzman
A bude to tím, že nezbyde jiná alternativa. Sice se možná sníží objem prodaných nových aut (to se bude jistou inovátorskou částí lidí taktně ignorovat), ale statistika bude mluvit jasně o úspěchu prodejů EV, pokud nebude na výběr. Vím, že ještě naděje je, že bude odsun zákazu spalováků, ale to se netýká jen EU. Automobilky vložily obrovské peníze do vývoje EV a teď nám to naservírují i když se nám to nelíbí a další dekádu to značně poznamená i když se třeba trend nakonec zmírní....

V posledních týdnech poptávám nové auto, navštívil jsem několik dealerství s tím, že chci normální rodinné auto, ideálné kombi C segmentu (na Dčko jsem rezignoval) a všude vidím jen zmar a zoufalství. Nejsou auta, modely končí, doprodávají se, nebo se čeká na poslední osekané facelifty a pak už jen příprava na příchod nových super EV khár, hlavně karoserií crossovery. Což o to, tohle není hejt jen na EV, ale i na to, že všechna tahle supermoderní bílá elektronika musí být crossover a ten prostě nenahradí kombík, ani SUV do velikosti D segmentu (tam už to třeba Kodiaq zvládne, ale cenově je to přes 1M) to nezvládne.
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
😆😂🤣 You made my day 👏🏻👍🏻
PowerHouse
protože nikdo neví jak bude cena EV klesat.

Nikdo zde také neví, jaké jsou skutečné náklady na EV v době, kdy jsou baterky a e-pohon levné.
Vůbec neznáme ani současné trendy, třeba jak moc klesá cena e-pohonu.
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Používáš pokřivené argumenty.
Diesely byly vždy dražší než benzíny, a musely se dokázat prosadit proti benzínů i s vyšší cenovkou a dokázaly to.
EV jsou tlačeny dotacemi a stejně se v USA nedostaly přes 7ˇa v EU přes 14%.
Něco bude tedy s EV špatně.
A EV se neprodávají jako ojetiny špatně kvůli tomu, že je soused koupil třeba levněji, ale proto, že se lidi bojí že 5 let stará baterka půjde v 8 letech pod kytky.
To prostě spalovákům nehrozí.
Yazaman
Jen zběžně jsem kouknul na stránky norského VW a krom plné nálože jejich elektroaut nabízejí už jen Amarok a Caddy Cargo. Jestli se tedy alespoň Volkswagenu nepodaří přelézt těch 50% s elektroauty, bude to k pláči.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
tiktak tiktak v makovici, máš tam o kolečko víc že, multičížku 😒] 😒] 😒]
Avatar - sargis
sargis
Ale rovnako nevies, v akom stadiu budu EV vraky za 20 rokov. Tam je viacero moznosti😒br /> - dvadstarocne vozidlo kde si majitel vymeni baterku a stara sa recykluje - dost idealne ale neralne kedze nova baterka moze byt vacasej hodnoty ako stav jazdeneho EV
- dvadsatrocne vozidlo s povodnou baterkou a dozajdom do obchodu a skoly
- vrak niekde na vrakovisku lebo vozidlo bude bez hodnoty, s mizernym dojazdom a cena za recyklaciu/vykup?? baterie bude nerentabilna
- vrak s vykuchanou baterkou ktora sa pouzije inde
vondry87
Já s tímto souhlasím a kdyby to tak bylo i v ČR, tak bych si pravděpodobně nějaké EV za své peníze koupil. Jenže je zřejmé, že tady žádná snaha dostat EV mezi obyčejné lidi není a ještě dlouho nebude, takže budu ještě dlouho vesele smrdět s dieselem, protože současné dotace firmy k nákupu motivují, ale ostatní "obyčejné" lidi naopak definitivně odradily, protože není šance, že bych elektrické auto za pár let slušně prodal, když to samé auto téměř všichni ostatní koupili o půl mega levněji než já.
Avatar - amerlock
amerlock
ano, máš pravdu.
Pracoval jsem ve skandinávské firmě 20 let a udržoval i neformální vztahy s kolegy z Norska a Dánska.
V nich je socializmus zakořeněn ještě víc než v lidech, kteří tady žili v reálsocializmu.
Tam si sledují vzájemný standard v ulicích, kde bydlí a když někdo náhodou trochu vyčnívá, tak běda mu. Hned mu to dají pocítit.
A tak se chovají podle toho. Doma jezdí na kole do práce a pak si koupí drahou dovolenou na druhém konci světa, kde je nikdo nezná a vyhodí si pořádně z kopýtka.
Auta kupují zásadně s dotacemi nebo v základní výbavě, protože daň z luxusu je neúprosná
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Z někým cloumá závist, z někým Thajec.
Avatar - Anonym
Anonym
Samozřejmě, EV prorážejí jen díky zákazům, omezení spalováků, vysokému zatížení, zenvýhodnění nebo ukončování modelů se spalovacími motory.

Ono když nic jiného není nebo je provoz uměl prodražen tak, že to stojí nesmysly, tak nezbývá než mhd, vlak, bus a pěškobus nebo koupit EV hajtru 😄
pepík9
A z čeho to budou Norové dotovat, až skončí s těžbou a prodejem ropy? To všem spadne čelist jak najednou cena všeho co souvisí s elektroautama vzroste.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já už taky moc neposlouchám, ale je fakt, že severské národy tento styl muziky dost vyznávají a určitě je to pozitivnější efekt, než nařízená elektromobilita 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ještě bych přidal do plusů spousty metalových kapel 😉
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - apoho
apoho
Dnes tady horko bude, jak píše Horký romáček ale jenom kvůli jeho přítomnosti a prezdívce 😄
Samozřejmě, že jste mne špatně prokoukli a s mým PHEV. Velice pečlivě nabíjím, jsem s ním naprosto spokojený a stejně tady člověk musí poukazovat na fanatismus s jakým se určitá skupina Evropanů pustila do znásilňování ostatních.
Vadí, když si tady honí různí elektrikáři triko, jaké to má zrychlení (když dnes je to k nicemu) a další, jaký super dojezd to má, když víme, že to není vhodné na časté a dlouhé přesuny.
Toť vše k problému.
Kdo si ovšem myslí, že je to ideál, ať to adoruje.
Jinak zdravím vás z golfu v Thajsku 😒]
vondry87
U nás jsme bohužel pozadu no. Já zrovna řeším novej služebák a vědělo se, že korporát bude nově umožňovat fasování EV, tak jsem se na to těšil, protože na moje skákání po městě mi to přišlo jako ideální povoz, ale minulý týden jsem se dozvěděl, že korporát rozhodl, že to platí jen pro vyspělé země a jelikož ČR patří mezi rozvojové země, které nejsou na elektromobilitu připravené, tak na skákání po městě zase vyfasuju pětimetrovej nafťák. Prej v českých podmínkách nic lepšího a ekologičtějšího do města v dnešní době neexistuje 😁 Bohužel ale zároveň zjistili, že najít nafťák, co splňuje přísné korporátní emisní limity, je skoro nemožné, tak jsem zvědav, co z nich vypadne, asi si tím sami dost zamotali hlavu.. ptal jsem se na benzín a hybridy, ale to prý pro ČR taky nepřipadá v úvahu, my jsme prý prostě národ nafty.. ach jo..
Avatar - Anonym
Anonym
Tady se musím DonVita zastat. Jeden z mála s vaší životní filosofií, který si umí zachovat chladnou hlavu a použit relevantní argumenty.
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - speedfred
speedfred
Ja som bol vo Švédsku cca 2,5 roka a taký bonzácky národ aby človek pohľadal.
Cez zimu som občas jazdil okruhy Španielsk👋Portugalsko a tam je severanov so svojimi kárami kvantum. Doma sa nechcú/nemôžu ukazovať tak to majú radšej tam lebo susedia a závisť. Potom máš hneď na krku finančnú políciu.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Souhlas.
vondry87
Otázka je, jestli je nafta stále lepší volbou, nebo je to jen setrvačnost z dob, kdy nafta byla výhodnější. Dnes jako palivo stojí stejně jako benzín, ale nafťák je dražší na pořízení a údržbu a spotřebu taky nemá o moc nižší než moderní benzíny. Můj služební naftový Superb se prodával s 80 tis. km, tam se příplatek za naftu určitě nevyplatil. A stejně bude dál firma nakupovat nafťáky, přestože toho teď najedu ještě míň a budu to vracet s tak 40 tis. km.

Těch 14 % v EU mi přijde jako vysoké číslo, nelze čekat, že se najednou budou prodávat jen EV, však většina lidí bydli v paneláku a ti si EV nekoupí. Netlačím EV všem, naopak si myslím, že pro většinu je to nesmysl, ale pro ty, co mají pro EV zázemí a ocení jeho výhody, asi neexistuje lepší volba. Přestože řeč je o zlomku obyvatel.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Norové by mohli udělat něco pro elektromobilitu, když jí tak fandí.
Z prodeje ropy a plynu by mohli všem Evropanům dotovat nákup elektrovozu, tak by to bylo správně.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ukončení těžby ropy a plnu jim ovšem nehrozí ... Navíc jsou Norové maximálně zvýhodněni i počtem vodních elektráren, kterých si mohou díky hornatému rázu země vystavět za prachy z nafty tisíce.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Munch a jeho výkřik. Asi viděl do Norské budoucnosti a nebo je většina Norů šílených jako Munch.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nesouhlasím. V tomto případě, který popisuješ, by nutně musela zkrachovat polovina automobilek. A tyt to tak daleko dojít nenechají, pokud nebudou chtít byznys zavřít - a kde se potom tolik vrcholných a středních manažerů uživí? 😒] 😒] 😒]
Situaci kterou popisuješ vidím taky, ale už se několikrát věci vracely zpátky, třeba s berlingem a spol 😒] 😒] 😒]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Diesely jsou na rozdíl od benzínů UŽITEČNÉ, ale to lidem jak ty nikdy nedojde.
No a jako ojetin se u nás prodává 55% dieselů takže si moc nevyskakuj 😒] 😒] 😒]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Tywoe tys nemocnej, trolit tady na auto.cz když jsi jako že v Thajsku, nebo jsi tam jen prstem na mapě?
A uklidním tě. Thajsko si dnes může dovolit úplně každý, takže nás moc neohromíš 😒] 😒] 😒]
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ty ses zase udělal?
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ty jsi dnes zakopl, "prudce klesnul" a bouchnul ses do makovičky, že. Koukám že se ti ale nerozsvítilo 😄 😄 😄 meleš ty své bláboly dál. 😒] 😒] 😒]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Vůbec nelze v tomto smyslu uvažovat, pokud budou nákladové ceny manipulovány dotacemi na všech možných úrovních.
U spalováků se nákladová cena vypočítá snadno.
U BEV to prakticky nelze. Dotacích na všech možných úrovních je prostě příliš mnoho. O některých se ani nedozvíme.
Až budou odstraněny veškeré dotační "pobídky", potom se začneme dostávat na skutečnou cenu.
Mimochodem, ceny se OBVYKLE snižují při navyšování sériovosti výroby, ta už je u BEV docela vysoká ale automobilky tvrdí že prodělávají.
NĚKDO TADY LŽE.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Přesně tak. *** pro elektrodementy.
Avatar - Mokrous
Mokrous
:yes:
Avatar - Mokrous
Mokrous
Z čeho? Vždyť to šmejdi dotují z daní, kterými okrádají ty, co chtějí, nebo potřebují spalováky.
Viz já 13:55
Avatar - Mokrous
Mokrous
No já si tam zkoušel zadávat daně na import auta jako mám já a pro 3 různý ceny a pokaždý mi vyšlo ještě mnohem víc. Přes půl mega a pak teprve DPH. Celkem přes 370 tisíc norskejch, což je na naše bratru 800 + jen na dani.
Tak to si pak asi místní rozmyslí, zvlášť, když mají domek a zásuvku, jestli si koupí TM3 za mega, nebo Superba TDI za 2 mega.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Jojo, o tom se tak nějak radši nemluví, pokrytecký howada...

Bohužel se to hodně špatně dohledává, ale co jsem koukal, tak na přihlášení spalováku kategorie Superb a podobně, dělá daň cca půl mega na naše, bez ohledu, jestli to auto je za 750, 1 mega, nebo 1 mega a čtvrt... Plus 25% DPH, ale na EV do cca 1M se neplatí ani to DPH. To platí pro import nových vozů do Norska.

Na jejich salonech je cena již samozřejmě o to samé vyšší.

Inu, voliči to tak chtěli, tak to tak mají.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak ten taky není ideální 😁
Avatar - amerlock
amerlock
Hříbeček a spol? 😒]
Avatar - PETR ŠTĚPÁNEK
PETR ŠTĚPÁNEK
Co závidět?
Že mají registrační poplatek na ICE ve výši přesahující i 100% ceny vozu?
To kdyby zavedli i jinde tak by sa EV taky prodávala jinak.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To jen jen začátek, dobře šikanuje někdo, kdo je bez obrany. :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
😒] 😒] Já myslím, že dnes jsme se spolu škodolibě pobavili na účet toho plácala 😁 Díky 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tam by se líbilo nejednomu cyklofašistovi z Prahy, co nám mají snahy omezit auta 😊
Rezna
Vsechno je to pokřiveným systémem, kde za ice jsou tak velké poplatky, ze se to nevyplatí ani masochistovi. Prosto se mě jejich system odpuštění DPH do cca 1m libi a myslim ze to je dobry způsob, jak dostat EV mezi obyčejné lidi.
vondry87
Na to je ta firma až příliš mediálně známá 😒] 😒] 😒] .
Pavel Hrabalík
Co si počnete, osobo nešťastná... Změňte firmu, když je ta vaše tak velice zpozdilá. Třeba nějakou najdete, která má natolik dlouhé vedení, že kupuje elektromobily místo normálních aut. Takovou, co jí je jedno, že její zaměstnanci stojí hodiny u nabíječek místo toho, aby jednali se zákazníkem. A vůbec - proč se nedržíte moudrých zelených rad pro tyto případy - proč auto, když můžete na kole, pěšky, hromadnou dopravou?
Avatar - Anonym
Anonym
Proč se stydíš říct, o který prasečí korporát jde a které prase mu šéfuje? Mě by zajímalo,
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
jediný troll a hater jsi tady ty a ti tví přisluhovači. Elektika v autech je slepá ulička a nikdy se neprosadí. Moje PHEV zásadně nenabíjím.
ptr078
Tiez pozeram nahradu za golf 7 kombi tsi, ale ako pises je to katastrofa, chvilku som bol nalomeny na 20te vyrocie mazdy za 38 a nasiel som skladovku skauta okty s 2.0 tsi za 38 ale ten bol rychle fuc. Chcel by som vyskusat nieco ibe ako koncern ale vyber nulovy. Teraz som do jesene v uk, od kolegu som kupil 5ku kombi po fl s 2litrovym benzinom 20k mil za v prepocte 33k eur, pekna vybava, aj by som si ho nechal len ten volant na blbej strane.
Audi
:yes: 😁 😁 😁
Audi
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
schíza se zhoršuje, neostalinisto 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Pivo s rumem remizuje s Pradou a Láskou, trolle 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Řekl bych, že trpělivost s imi máme 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Ale já souhlasím, že diesely jsou užitečné. Třeba v užitkových autech.
Nevím, kde si vzal to číslo 55 procent. Já neznám nikoho, kdo by vydával podrobnou statistiku prodaných ojetin v ČR. Občas nějakou statistiku vydá Aaa auto, ale to je jen jedna síť autobazarů. Pochybuju, že by někdo mapoval prodeje mezi soukromými osobami.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Jednoduché - Mercedesy PHEV diesel 😄 ty splňují úplně všechno 😒]
Ale to ti asi firma nekoupí. Tak zamáčkni slzu, protože firma musí počítat penízky a náklady na diesely prostě pořád vycházejí nejlépe. Stačí se zeptat vašeho podníkového fleetového manažera 😒]
Avatar - Mokrous
Mokrous
Viz můj text 13:55
Rezna
S vyrazenym DPF a močovinou za 20 let? Asi tezko. Moje auto to jeste nema, ale bohuzel se jeste 20 let nedozije. I kdyz renovuje jeste jednoho diesla se kterým budu "cudit" dosmrti 😁
Avatar - Lenka Čížková
Lenka Čížková
Ještě je známy norský s€x na jednu noc .Podle statistik mají Norové více s€xu na jednu noc, než jakýkoliv jiný národ na světě. Až 72 procent lidí přiznává, že to alespoň jednou vyzkoušeli. Nijak se za to nestydí, dokonce se tím spíše chlubí. Patří to k jakémusi víkendovému folkloru. :😉
Avatar - Anonym
Anonym
Tak já už jsem z metalu vyrostl, ale přidej :yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Již delší dobu tady píšu, že cena BEV není jen o baterce.