Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zapuštěné kliky dveří mohou být nebezpečné, varuje ADAC

Všeobecný německý autoklub (ADAC) zmiňuje, že módní kliky zapuštěné do dveří mohou v případě dopravní nehody výrazně ztížit a prodloužit záchranu cestujících.
Zpět na článek
5. 4. 2024 23:24
4. 4. 2024 16:47
Aj autá sú nebezpečné...
...tak nech ich zakážu...
Banda pablbov, už by mohli sklapnúť a neotravovať vzduch takýmito kravinami. Asi sa nudia a nemajú čo robiť.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - cizekHUNTER
4. 4. 2024 17:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
4. 4. 2024 17:41
Však to vědí všichni už dávno
Proto ae taky přešlo na kliky, které se používaly od dob CK, které lze uchopit. Byl to mj požadavek hasičů, kteří díky tomu mohli dveře při nehodě lépe vytrhnout.

EU řeší kdejaký nesmysl, ale zapuštěné kliky nevadí... Přit9m když je udělal někdo při tuningu ještě před pár lety, tak auto správně neprošlo STK a měli ho vyhodit...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - cizekHUNTER
4. 4. 2024 17:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mokrous
4. 4. 2024 18:01
A taky v mrazech to je super zábava.
Ledová krusta na autě, které zrovna z jakéhokoli důvodu není vyhřáté je skvělá v kombinaci s touto moderní stupiditou.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Jamme
4. 4. 2024 18:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2024 18:55
Re: A taky v mrazech to je super zábava.
Proste blbost na n-tu... este by to chcelo auto uplne bez kluciek ... nech je poriadne dotiahnuta do konca ta vychytavka
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2024 18:55
Re: A taky v mrazech to je super zábava.
Proste blbost na n-tu... este by to chcelo auto uplne bez kluciek ... nech je poriadne dotiahnuta do konca ta vychytavka
4. 4. 2024 19:38
Re: Však to vědí všichni už dávno
Přesně tak. Není tomu tak dávno, ci např. Audi a BMW přešlo z pákových na tahové vnější kliky právě kvůli bepečnosti pasažérů - hasiči tak snadno mohli v případě potřeby vzpříčené dveře vytrhnout násilím. A nyní již najednou pasivní bezpečnost není prioritou a klidně se vrátí ke starému řešení jen proto, že to o pár setinek zlepší aerodynamiku!? Je to jen další důkaz toho, jak úchylná je dnes automobilová doba!!! :-O :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - cizekHUNTER
4. 4. 2024 20:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2024 21:43
Re: Však to vědí všichni už dávno
Na co na neho vobec reagujes... s ludmi ktori mi nerezu proste sa nebavim... skus tuto taktiku... a nereaguj... to takychto ludi nastve ovela viac ako ked im budes odpisovat
4. 4. 2024 22:33
Re: Však to vědí všichni už dávno
Máš pravdu. Ale jeho debilnost je tak nebetyčná, že to člověku občas nedá. Ale budu se snažit být odolnější. :-)
Avatar - Barrichello
5. 4. 2024 11:58
Re: Však to vědí všichni už dávno
Konečně už ho zabanovali , uvidíme jaký další nick si založí :-)
Avatar - Dinar
5. 4. 2024 09:02
Re: Však to vědí všichni už dávno
Tak ty pákové v tomto ohledu (otevření v případě nehody) fungují stejně dobře jako tahové, tenhle průser se týká zapuštěných el. poháněných klik, akt. MB, některé modely JLR apod.
4. 4. 2024 20:21
tak zpátky na stromy!
Napřed se vymýšlí fičůry a blbosti a pak zase se hledají důvody, proč je to špatně.
Airbagy - mají ochránit a pak se zjistí, že mohou vážně zmrzačit, zapuštěné kliky - nejde s nimi otevřít dveře, protihluková okna - špatně jdou rozbít při záchraně ..........
Takže zpátky na stromy!
Kůň, opratě, kozlík.... :-[]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Jamme
4. 4. 2024 20:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 4. 2024 21:09
Re: tak zpátky na stromy!
tak už ses vykvákal pro dnešek? :-[]
Avatar - cizekHUNTER
4. 4. 2024 21:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - eLzyx
5. 4. 2024 23:24
plast
vždyť je to stejně plast, co s tím chcete dělat? Podhmatové kliky - nemáte takovou sílu v prstech, abyste vyrvali vzpříčené dveře po nehodě. A klasické kliky - praskne klika nebo ji vyrvete z plechu - dneska je to z jak z papíru.
Rozbalit vlákno
0