Italská automobilka se ve Spojených státech musí potýkat s nízkým zájmem o kompaktní SUV Tonale. Toho se za první letošní tři měsíce prodalo desetkrát méně než sesterského Dodge Hornet s totožnou technikou.
Vypadá to, že "hloupí" Američané nepochopili, jak dobře to s nimi my tady v Evropě myslíme a nechtěji spolknout vábničku v podobě hybridního pohonu ze zásuvky :-)
Přesně tak. Už jen nevýhoda v tom, že hybridní pohon zvyšuje komplexitu techniky vozu a tím pádem i zvýšenou pravděpodobnost poruchovosti. Taky bych šel do nehybridní verze, i kdyby byly obě stejně drahé, možná bych si i za nehybrid připlatil.
prodejní výsledky Hornetu jim nepokryjí ani pokles prodejů daných ukončením modelů Charger a Challenger, takže Dodge se raketově propadá, za 1Q pokles 16%, druhej kvartál bude výrazně horší, hádám tak 25-30% pokles
Tak ono vsetci sa nazrali pocas kovidu. Zistili, ze je mozne predavat menej a draho. Ale podla mna je to dlhodobo neudrzatelne a par automobiliek padne na drzku, ako napriklad ford v eu
Ford sa v eu odpalkoval sam ... fiesta aj mondeo by totiz este kludne aj dalsie dva roky potiahli ... a keby upravili cenotvorbu ... po vzore pumy ... mohla prave aj fiesta este "fungovat" po boku pumy ... a nemusela by byt u nas "neviditelna" ... a mala aj sikovnu cross verziu... ale to je uz jedno... ford uz ocividne nems zaujemv eu predavat ani vyvijat spalovacie auta... zrejme uz v predstavach zije kdesi v r 2035... len realita je trosku ina a ta im unika... ale MG ho v pohode nahradi aj s dongfengom
... ze i tech 7000 za kvartal je zoufale malo. Pamatuju jak za Marchionneho prisli s Dartem a o tom se rikalo ze je neuspesny s to v pohode delal 7000 mesicne.... :-|
Protoze ho prodavaji jenom se silnym motorem. Lidi, kteri by chteli male SUV s takovym motorem, je proste malo. Kdyby tam dali slabsi motor a stalo to o 5 tisic mene, prodavalo by se to urcite mnohem lepe. Ovsem jede vyborne, i interier je ok. Jen je to holt uzka cilovka