Profi
Mokrous
4
Ale on to nepřečte ani po sobě, ani po tobě a tak to ani neopraví.
Přejít do diskuze
Velký halas ........ prodeje nula nula nic
a pokorný návrat k dieselu a benzínu
za 3 měsíce tohoto roku v ČR prodáno😒br /> LUV v benzínu 392
LUV v dieselu 5350
LUV v elektru 55
Elektrické dodávky jsou k smíchu a redakce Auto.cz s těmito údernickýcmi elektročlánky také
a pokorný návrat k dieselu a benzínu
za 3 měsíce tohoto roku v ČR prodáno😒br /> LUV v benzínu 392
LUV v dieselu 5350
LUV v elektru 55
Elektrické dodávky jsou k smíchu a redakce Auto.cz s těmito údernickýcmi elektročlánky také
Už to tu odznelo mnohokrát, ale asi je to málo.
Tak ešte raz, tentokrát hlavne pre babráka, ktorý napísal titulok😒br />
"Volvo s Renaultem vyvíjení elektrické dodávky."
Čítaj po sebe! Za čo berieš peniaze?
Tak ešte raz, tentokrát hlavne pre babráka, ktorý napísal titulok😒br />
"Volvo s Renaultem vyvíjení elektrické dodávky."
Čítaj po sebe! Za čo berieš peniaze?
Vyzkoušen elektrický Transit, Sprinter aaaaaa výsledek je, že NESTAČÍ. Abych nebyl nefér k méďáku, tak ten má už novou aktuálně nastupující generaci se zásadně větší baterií, ale taky se zásadní cenou. Aby měl řidič klid, tak maximálně 150 km. A to jsme zkoušeli plechovky. Plně naložená nástavba L3H2(3) podle mě vezme zcela bez problémů přes 50 kWh na 100 km. No a plachta bude ještě dál. A to neřeším opotřebení baterie, protože pak tyhle počty můžeme zkrátit o 10%. A už vůbec nebudu rozebírat doporučené nabíjení 20/80...
Právě logistické společnosti uměj počítat lépe než "odborníci" a různí brouci pytlíci na YT.
Právě logistické společnosti uměj počítat lépe než "odborníci" a různí brouci pytlíci na YT.
Konečně smysluplně využity elektrický pohon. Na těch 200km denně to rozvazkovym službám stačí. 😉
Převážet něco někam platí snad pro jakoukoli dopravu, ne? To je její podstata. Jakékoli dopravy. Co se týče kurýrů, já elektrických dodávek vidím docela dost i u nás, natož v zahraničí.
Ne, logistická firma jednoduše převáží něco někam. A když už je tedy řeč o kurýrní přepravě, tak vzhledem k tomu, jaký monstrózní vozový park mají, tak já osobně jsem jich teda moc neviděl. Něco málo v Německu, ale tam to dotuje stát. Co je častější jsou ty elektrokola s obřím úložným prostorem na malé balíky, které má PPL. Jinak kurýrní přepravci používají nesmysly běžně čistě jen pro reklamu. Vodíkové dodávky taky nedávají smysl, ale pár jich koupí a pak se ukazují jako jsou eko friendly.
Nejsou logistické společnosti spíše něco jako DPD, PPL a podobně? Ta mají elektrická auta hodně často. Dokonce i u nás.
NO to asi těžko, když se jich prodají nízké desítky ks. Znám v okolí 2 majitele těchto dodávek, obojí Sprinetry. Jeden z nich je pekař, která má nejlevnější chleba za stovku, a druhý s tím vozí luxusní italské sýry. Najezdí pár desítek km denně a a samozřejmě jejich byznys je vysoce ziskový a mohou si dovolit utrácet. A proč si to koupil ten pekař? No, "dělám si reklamu (má elektro friendly na autě) a taky jsem dostal slevu, která se neodmítá". Ve fleetu si ekonom spočítá návratnost a zakalkuluje katastrofální propad ceny a je to. Možná s tím pohne dotace. Zaplatíme firmám nové auta a banky na to přes půjčky nahrabaj prachy.