Začíná jaro, takže je ideální čas na sčítání škod na vašem autě po zimě. Poradíme vám, jak jej připravit na další letní sezonu. Víte, čemu byste měli věnovat pozornost?
Kdo jezdí celoročně, žádný jarní servis řešit nemusí, protože jezdí furt a případný servis řeší průběžně.
A lidi co zazimovávají bohužel díky EU a vládě musí řešit to, jestli nastartují díky šmakuládě v podobě E5 A E10 benzínu, nebo jezdit budou měnit palivové pumpy, hadičky, regulátory tlaku paliva, čistit nebo měnit vstřiky, kaburátory a čistit nádrže :-) Kdo si tam natankoval E10, tak má zvýšenou šanci že to bez těchto procedur nenatočí.
...takové články by neměl psát každý kdo dostane do ruky klávesnici, aniž by měl alespoň základní povědomí jak to s autama chodí. Protože méně technicky zdatný majitel auta se po přečtení vyděsí a pojede do servisu nechat si dle rady vyměnit provozní kapaliny. A protože má ještě zimní gumy, pojede tam radši až za deště, protože v článku se dočetl že za sucha mají zimní nižší přilnavost. Pro jistotu nechá taky vyměnit akumulátor, i když ten původní v pohodě startoval celou zimu. Protože co kdyby nechal náhodou hodinu rozsvícená světla (jestli to vůbec je v dnešních autech možné). Starý akumulátor by se mu vybil ale s novým samozřejmě může svítit jak dlouho chce.