Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čínský ministr v Paříži obhajuje své elektromobily. Nemá výhodnou pozici

Ministr obchodu Wang Wen-tchao přijel do Evropy jednat se zástupci automobilek i politiky. Tématem jsou mimo jiné zjištění Evropské komise, že čínská vláda dotuje své automobilky.
Zpět na článek
8. 4. 2024 19:24
8. 4. 2024 19:34
9. 4. 2024 09:32
9. 4. 2024 09:50
9. 4. 2024 14:02
8. 4. 2024 17:25
Brothers in arms
Jenom aby k nám do EU nevozila auta také Tesla z Mexica a Indie. To bude problém i u Číňanů.

A dále. Po Japonsku, Koreji, Číně jsou jistě v pořadí i další Asiati, další brothers in arms.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - apoho
8. 4. 2024 17:48
a v čem je problém?
Sponzoruje čínská vláda výrobce aut v Číně?
Dobře, takže čínská vláda v podstatě dává dotaci evropským zákazníkům stejně jak dávají evropští výrobci dotace na elektromobily.
Když čínská auta budou stát za starou belu, tak si je snad nikdo nekoupí, nebo?

EK je v Evropě v pozici inkvizitora, který může celkem vše a nemá nad sebou žádného supervizora.
Takže když prohlásí, že Čína fuj, tak se tady všichni musí podle toho chovat a zavedou cla na výrobky ze "zlé komunistické" Číny a to samozřejmě roztočí další spirálu celních a daňových protiopatření.

Už aby byly volby do EP a snad se tam dostane i pár normálnějších lidí než tady ty Lejna, Jourové a jiná podobná pakáž.
Líbí se mi věta: Situaci sleduje i Evropská komise. Její místopředsedkyně Věra Jourová, jež má na starost dodržování unijních hodnot.
To mi přijde jako za komunistů - tzv. ideologický tajemník UV KSČ
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Jamme
8. 4. 2024 18:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 4. 2024 19:05
Re: a v čem je problém?
je to zmes geopolitickych problemov kde zdanlivo vyhodna cena cinskeho vozu je dana tlakom na udrzanie kapacity vyroby v cine. ak eu podpori elektromobil 5k€ a to iste pre nas trh spravi aj cina tak sa znizia naklady na auto o 10k€. pri takom znizeni bude davat zmysel vyrabat tie auta v cine, resp. im to.dovoli stavat tak velke fabriky, ze budu na 1 kus auta lacnejsie ako eu automobilky...ktore nedosiahnu dostatocne velke vyrobne kapacity.
a tak sa po istej chvili stanu eu automobilky nekonkurencne.
cinania nedovolili vstup eu automobiliek nanich trh...dovolili len budovanie spolocnych zavodov. a co sa deje teraz? rusi skladaju citroeny vyrobene v cine...takyto je cina partner.
cinania sunpre nas hrozba...
Avatar - apoho
8. 4. 2024 19:41
Re: a v čem je problém?
nemáš pravdu!
Největším trhem pro Mercedes, BMW, Audi, Porsche je právě Čína
Ostatní tam začali stavět vlastní společné podniky aby mohli prodávat ve velkém a zaplavili čínský trh ale Číňan se to naučil velice rychle dělat, okoukal to, vylepšil procesy, vlastní výrobky stojí mnohem méně než když se o zisk musí dělit s evropskou automobilkou a výsledek nenechal na sebe dlouho čekat.
Samozřejmě těch ale je tam mnohem více, na celý dvoudenní seminář.
8. 4. 2024 19:47
Re: a v čem je problém?
neviem v com konkretne nemam pravdu...
spolocne podniky tam maju vsetci- bolo to tak uz v v 2008 ked som tam zil...a ostatne sedi, cinan nenecha eu firmu volne podnikt, ale na eu trhu volne podnikanie ziada...
Avatar - apoho
8. 4. 2024 20:38
Re: a v čem je problém?
možna jsem byl zbytečně ostrý s tím, že nemáš pravdu. Moje reakce byla na to, že Čína nedovolí evropských automobilek vstup na jejich trh.
Porsche určitě nevyrábí nikde než v Evropě pokud vím. MB, BMW i Audi vyrábí v Číně ale luxusní řady se vozí z Evropy nebo USA ( GLS, GLE, X7,X5...¨)
V Číně se vyrábí nižší, levnější řady jako IX3, GLB, C, E, A,, Q5, A4, A6
9. 4. 2024 09:45
Re: a v čem je problém?
ach, jasne. uz som pochopil (aj tvoju predchadzajucu reakciu). :-)
ja som narazal na to ze cinan blokuje podnikanie v jeho krajine a ak tam chces podnikat ako vyrobca tak ti to nie je slobodne umoznene. tym davas pristup k vyrobnym technologiam, ktore cinan okopiruje a nasledne vyraba vyuzivajuc vsetky moznosti aby vyrabal lacnejsoe ako eu firmy. taketo vyrobky nasledne chce do EU predavat a tvari sa, ze nie je fer aby eu vyuzila vsetky moznosti na protezovanie svojich vyrobcov...
mne pride tlak europanov na to, aby sme umoznili neferove praktiky chiny len preto aby sme sa mali chvilu dobre ako velmi kratkozrake.
Avatar - Barrichello
9. 4. 2024 09:33
Re: a v čem je problém?
takovému VW prodeje v Číně někdy oproti 2019 masivně spadly dolů, nebot čínani kupují radši auta vlastních značek, která sou výrazně levnější.
9. 4. 2024 09:48
Re: a v čem je problém?
urcite to je dane volnym trhom a nie regulaciami ze ?;)
Avatar - twistedTSD
9. 4. 2024 09:38
Re: a v čem je problém?
Sice chápu, že Čína nic nedělá z dobročinnosti, a třeba od státního SAIC bych nechtěl ani klíčenku, ale zároveň je od EK drzost nařídit elektromobilitu a pak EU automobilkám zajišťovat bezpečný a útulný evropský píseček, kde si k ceně průměrného produktu přihodí 200k a podojí stát na dotacích, zatímco zákazník zapláče (+ podruhé jako daňový poplatník). Mě ziskovost VW nebo Stellantisu celkem nezajímá. Stavět v Číně joint-venture továrny a mastit si kapsu jim nevadilo.
Avatar - pradeda777
9. 4. 2024 04:45
Re: a v čem je problém?
Čemu nerozumíš soudruhu? EU se snaží chránit evropské výrobce a jejich zaměstnance před neférovou konkurencí se zemí mimo EU a tobě se to nelíbí? Ty jsi čínský agent? :-[]
Avatar - apoho
9. 4. 2024 06:49
Re: a v čem je problém?
Dědku, sklapni!
Když se celá Evropa a svět hrnul do Číny jako zlatokopové na Klondike, tak všichni si tady mnuli ruce, jak jsme to dobře vymysleli.
Teď se ale zlata horečka vymkla nenažraným soudruhům zpod kontroly a začínají kvičet.
Hlupák k hlupákovi sedá!
9. 4. 2024 14:01
Re: a v čem je problém?
neurážej laskavě :no:
Avatar - twistedTSD
9. 4. 2024 09:40
Re: a v čem je problém?
Nic mě neděsí víc než slovní spojení "EU se snaží chránit"...
Avatar - apoho
9. 4. 2024 12:18
Re: a v čem je problém?
přesně. :yes:
Lidé jsou stádovití živočichové. Kam jde vedoucí kráva, tak jdou ostatní i kdyby měli popadat všichni do propasti
8. 4. 2024 19:24
ČLR
kdo podporuje ektrodebilitu, podporuje rudou čínu :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Jamme
8. 4. 2024 19:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
9. 4. 2024 09:32
Re: ČLR
přesně tak to je, a stejně tak s OZE. Kdo podporuje OZE, podporuje Čínu, nebo ta dodává 45-95% veškerých komponenet pro OZE :-)

A ke smůle zelených soudruhů s tou čínou ještě popdorují afriku, jižní ameriku a rusko, odkud se vozí suroviny na výrobu těch komponenet nebo energie co pohání fabriky, stroje a dopravní prostředky, které to pak přepravují do Evropy a USA :-)
9. 4. 2024 09:50
Re: ČLR
elektromobilita ma zmysel ako sucast mixu v doprave na tom sa asi zhodneme...ako jedina forma dopravy nema sancu a na tompridu aj poslanci eu skor alebo neskor...