Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
Líbí se mi, že ID.Buzz je jedno z mála novějších aut, na které výrobce montuje originální plechová kola. To se hodí zejména v zimě na naše děravé silnice, kde lehčí a odolnější plech odvede lepší služby než těžký a choulostivý liťák.
Navíc u ID.Buzz je bonus v tom, že design litých kol je skoro stejný jako design poklic, takže mizí jediný důvod k pořízení litých kol (= vzhled).
Navíc u ID.Buzz je bonus v tom, že design litých kol je skoro stejný jako design poklic, takže mizí jediný důvod k pořízení litých kol (= vzhled).
Ty víš kolik váží plecháč a kolik litý kolo?
Ano, stačí se podívat třeba do eshopu Škody.
Škoda Octavia 3. Rozměr ráfku: 6,5J x 16" ET 46. Plechové kolo 7,6 kg. Lité kolo Alcatras 10,2 kg. A to jsem tam nenašel takové ty úplně nejobyčejnější, co na auta dávají, co mají pět tlustých paprsků. To bude asi ještě těžší.
Škoda Octavia 3. Rozměr ráfku: 6,5J x 16" ET 46. Plechové kolo 7,6 kg. Lité kolo Alcatras 10,2 kg. A to jsem tam nenašel takové ty úplně nejobyčejnější, co na auta dávají, co mají pět tlustých paprsků. To bude asi ještě těžší.
Arese
...nesmyslné přibližovadlo. Víc říkat netřeba. 😲 :no:
Souhlas, auto je pěkné, ale se zcela nevyhovujícím pohonem pro cestování. Být to hybrid, prodeje jsou úplně jinde 😉
hybrid od VW? Ne. Nespolehlivá spalovací technika a VW ceny v oblasti elektro - smrtelná kombinace pro peněženku. Jenom pro představu - 9,9kWh baterie do Golf GTE stojí 11500€. Nemáš šanci tohle na rozdílu spotřeby ušetřit. Z vraku se nevyplatí brát, protože všechny trpí přehříváním a baterie jsou nafouklé.
Tak Superb iV ( i když je to PHEV) funguje celkem pěkně, dobře se mi s ním celkem jezdilo. Tady by klidně mohla být hybridní 1,5TSI a prodalo by se to několikrát víc než jako EV. Alespoň by to někam i dojelo 😉
funguje, funguje. Ale až přestane, tak z toho bude pěkný bolehlav (že by prapůvod jména Boleslav?). 13kWh baterie do Superb IV má part.n. 3Q0915590N a stojí 284 556 Kč.
Koncernu s miliardami a najlepsimi hlavami europy to zmysel dáva, dízlovému joudovi prilepenom na AF nie. Bože na koho stranu sa len prikloním...
Tak rozhodně na stranu toho, jehož jediným zájmem je z Tebe vytáhnout peníze. A nejlépe opakovaně.
Ako si sa dopracoval k tym najlepsim hlavam europy? Vlastnou hlavou? 😂
Asi mu nedošlo, źe to taky musí někdo koupit 😉 Tj pánové z Vlkohradu si mohou vyvinout a vyrobit co chtějí, ale pokud jim to někdo nekoupí, tak mají docela problém 😒]
Snooob
Nakrajší aktuálny VW! Ale, čo z toho. ;-\
Na tomto Európu neprebrázdiš...
Na tomto Európu neprebrázdiš...
nebude to na přelet Evropy se zbožím, ale na takové pohodové cestování úplně v pohodě. Lidi se stejně chtějí po 3-4h jízdy občerstvit, protáhnout atp.
Jenže na protažení a občerstvení ti stačí 10-15min a ne 3x déle 😉 A taky ne u nabíječky, ale tam kde chceš a kdy chceš ty a ne auto...
Pepa_007
Dokážu si představit do toho dát 6 lidí, připojit velký karavan a brázdit Evropu od Norska po Španělsko. Výlety. Kempy. Cestování skoro zadarmo. Bez servisu. Udělat klidně 30000km. :yes:
všechno si dovedu představit, jen ten karavan ne. Vlastně i s těmi 6 lidmi bych měl docela problém. Je problém sehnat i tu správnou "dvojku". 4 děcka má dneska málo Evropanů. Takže jet jako parta? Se časově neslezeme ani "na pivo", natož abychom spolu cestovali.
Takže ve dvou a spát uvnitř. Pokud by byla děcka, tak je nacpat do stanu na střeše. Nebo obráceně, spaly by dole a rodiče nahoře.
Takže ve dvou a spát uvnitř. Pokud by byla děcka, tak je nacpat do stanu na střeše. Nebo obráceně, spaly by dole a rodiče nahoře.
Připojit velký karavan ? Na tažné s limitem pouhých 1000 kg ?
To bych asi neriskoval
To bych asi neriskoval
Před vyjetím nezapomeňte ten karavan naplnit héliem, aby to nebylo v cizině moc drahé, až vás zastaví.
kdyz zejtra koupis levnejsi a s delsi vydrzi, tak si pockas do zejtra