To snad nikdo neříká... Ale faktem je, že dle mého názoru to Alfa s cenami prostě přehání - viz. Tonale. Prostě si nemůže dovolit být na úrovni D3.
A to mám Alfu fakt rád a jednou ji skoro koupili (Giulietta) a jenou se na to chystal (Giulia), jen se vykašlali na kombi a manuál k benzínu...
Co bys taky napsal?
Dnes byl někde článek o tureckém elektromobilu. Cena stejná, vysoká jako u Enikvaku, výkon stejný, dojezd stejně bídný, parametry prakticky všechny stejné nebo velmi podobné. Takže proč bych si to vlastně měl koupit?
Včera bylo na u-tube pěkné video z UK jak jim hořela elektrická sanitka převážející pacienta.
Ve videu neřekli ani slovo že to byl EV ale jak to hezky samo o sobě hořelo až to nakonec vybouchlo. Nadpis byl taky korektní. Všechno se to vešlo asi do 2 minut, začalo to čmoudíkem a skončilo to ohňostrojem, přičemž z toho postupně odlétaly kus do vzdálenosti 15 až 20 metrů.
Napadl mne kyslík, bomba, ale začalo to evidentně odspodu a tam jsou baterie.
Nevím, kdo ten zkácenej vocas vymyslel, jestli automatickej překladač, umělá inteligence nebo kreativní autor podepsaný pod textem, ale bez derivátu kyseliny lysergové v tom podobu hledám marně.
Ještě něco z autofora, na kolenou prosím, ještě nějaké nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility, bo pro větší váhu, elektrošmejdům. Vidí Bůh a panenka skákavá, jak já je všecky nenávidím.
asi to je z těch klonů nejlepší, ale otázkou je jestli je zapotřebí na trhu tolik derivátů stejného auta s jinou maskou a světýlkama, to co italové absolutně prokaučovali..techniku málo sdíleli napříč značkami, tak stellantis už to začíná dohánět docela do extrému. Ale tak uvidíme prodeje, jen si myslím, že pro alfisti to zrovna moc není, tak je otázkou, kdo to bude vlastně kupovat
Víte to je strašně těžké. Když alfa udělala giulii a stelvio dvě po mechanické a jízdní stránce naprosto špičkové produkty což by mělo být pro alfu ty nejdůležitější kritéria tak lidi stejně brblali že tam málo displejů a špatný materiály a já nevím co ještě. Nyní alfa ubere ne té technické stránce a přidá tedy ty věci co chtějí dnes mladší generace. Á zase je to špatně. Takže jakou alfu tedy chceme??
Nevšiml jsem si nějakého zásadního brblání na málo displejů v Giulii, zato jsem viděl hodně brblání na absenci kombi, manuálu, design nebo ceny. Sportovní sedany to dnes mají těžké. Alfa to Giulii udělala ještě těžší ve snaze šetřit a globalizovat.
Predevsim tady v diskuzi to zni jinak, nez v prodejne.
Je to vizualne trochu "tezke", ale vnitrek je ok i v normalnim provedeni, jako elektricka ctyrkolka s hybridem se to prodavat bude.
U nas asi malo, my potrebujeme mit na aute svastiku... ale CR Alfu fakt nezivi.
A mozna zejmena s normalnim vnitrkem. Je to mnohem utulnejsi.
Jsem v rozpacich hlavne z toho zadku.
Ale pockam na real.
..... a to spolu s cenou zabije cele to auto.... :-( Jinak celkem s nicim nemam problem.... samozrejme byl bych radeji za klasicke nastupce Mita a Giulietty ale to v dnesni dobe asi uz fakt neni realne a lidi by stejne kupovali zvysene derivaty....
Což o to, mně se to líbí uvnitř i zvenku. Ale je to holt Pežot a ještě gazík, dobrý tak pro fifleny do města. Nechce se mi věřit, že by dnes ostře vypadající Julietka 1.5 T neměla šanci. Ale tahle Alfa už asi umřela.
Druha pre mna pekna alfa zo sucasnej ponuky... a konecne... kua drat konecne ta spztka je uz dole v strede a nie niekde ohnuta na okraji naraznika... moje motlidby predsa len nesli nazmar... 8-s ... no ale vazne teraz... konecne zacinam mat pocit ze v alfe sa uz nieco pohlo k lepsiemu... konecne .... tonale... milano... krasne kusky ... tak drzim palce... :yes:
Som zvedavy na predaje milana.. ale aj tonale sa este len rozbieha... tieto dve novinky maju urcite vacsi predajny potencial ako giulia ... ladova kraska ....