Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePrvní jízda s novou Dacií Duster: Klasické motory jsou jistota, hybrid budí rozpaky
18 komentářů
noba
Nedalo mi to a zadal jsem do ChatGPT-4 kompletní diskuzi "Diskuse: Novou Dacii Duster čekají první jízdy. Zeptejte se, co vás zajímá" a následně tento článek s otázkou "Jsou v článku zahrnuty odpovědi s této diskuze?" a odpověď mě nepřekvapuje:
Na základě posledního článku o novém modelu Dacie Duster z 25. dubna 2024, který jsem prozkoumal, se zdá, že odpovědi na otázky položené v diskuzním fóru nebyly přímo zahrnuty v tomto článku. Článek se zaměřuje na technické specifikace, jízdní dojmy a novinky ve výbavě nové generace Dusteru, ale konkrétní dotazy z fóra, jako je délka a šířka prostoru pro spaní po sklopení sedaček nebo důvody absence motoru 1.5 dCi, nebyly e😜licitně zodpovězeny.
Článek poskytuje obecný přehled o nových modelových variantách, jako je mild-hybridní TCe 130 a plný hybrid 140, a zdůrazňuje vylepšení v oblastech jako je design, interiér a jízdní vlastnosti. Detailní odpovědi na otázky z diskuzního fóra se však neobjevují. Pro uživatele, kteří hledají konkrétní informace o vozidle, může být třeba se obrátit přímo na výrobce nebo prodejce pro podrobnější odpovědi nebo pokračovat ve sledování dalších zpráv a recenzí.
Jinými slovy auto.cz vaše dotazy opravdu nezajímají - je to jen přepis letáků s pár dojmy. Možná kdyby taky použily ChatGPT-4 byla by tam nějaká ta otázka i zodpovězená, věřím totiž, že nějaké informace by v těch reklamních letácích od tom autě mohlo být. 😉
Na základě posledního článku o novém modelu Dacie Duster z 25. dubna 2024, který jsem prozkoumal, se zdá, že odpovědi na otázky položené v diskuzním fóru nebyly přímo zahrnuty v tomto článku. Článek se zaměřuje na technické specifikace, jízdní dojmy a novinky ve výbavě nové generace Dusteru, ale konkrétní dotazy z fóra, jako je délka a šířka prostoru pro spaní po sklopení sedaček nebo důvody absence motoru 1.5 dCi, nebyly e😜licitně zodpovězeny.
Článek poskytuje obecný přehled o nových modelových variantách, jako je mild-hybridní TCe 130 a plný hybrid 140, a zdůrazňuje vylepšení v oblastech jako je design, interiér a jízdní vlastnosti. Detailní odpovědi na otázky z diskuzního fóra se však neobjevují. Pro uživatele, kteří hledají konkrétní informace o vozidle, může být třeba se obrátit přímo na výrobce nebo prodejce pro podrobnější odpovědi nebo pokračovat ve sledování dalších zpráv a recenzí.
Jinými slovy auto.cz vaše dotazy opravdu nezajímají - je to jen přepis letáků s pár dojmy. Možná kdyby taky použily ChatGPT-4 byla by tam nějaká ta otázka i zodpovězená, věřím totiž, že nějaké informace by v těch reklamních letácích od tom autě mohlo být. 😉
Ja som sa dozvedel vsetko, co som chcel. Lepsie 4x4, kratke prevody zostali. Mozaiku o DDIII mam kompletnu az na jeden dielik - pasivnu bezpecnost. Cakam na EuroNCAP.
Panečku, ten svět jde kupředu. Za mých časů bych si přečetl diskuzi s otázkami, pak článek a věděl bych, na co se odpovědělo a na co ne. Teď už to sami nepoznáme, máme na to AI. Super :yes:
Je to spíš o tom, že jsem nechtěl něco přehlédnout, abych jim náhodou nekřivdil. I když oni by se to stejně nedověděli, protože komentáře nečtou 😁 😁 😁
lamal
Jedna sa o novy agregat s 1199cc ? "Nova" 1,3tce s 1330cc, ktoru koncern vyuziva sa niekam podela ?Alebo bug v tabulke ...
Je to novy motor 1.2 TCE, trojvalec. Nie stary a problemamy znamy stvorvalec.
3_diamanty
Bude superseller... a ze zdrazel? Ale to aj tucson ci sportage.. pritom ta cenova medzera medzi nimi je stale rovnaka ako pred 15 rokmi...
Dacia :yes:
Dacia :yes:
Meky
Skoda, že automat je len k tomu nepodarenými hybridu. 😢
A skoda, že nemá lepšiu výbavu
A skoda, že nemá lepšiu výbavu
Jak koukám na tabulku, kdyby dali automat k té 1.2, nebyl by jediný důvod kupovat hybrid. Spotřeba jen o půl litru víc, dynamika mnohem lepší.
Ten hybrid je bohužel s velmi malou přidanou hodnotou, a tím je ten automat. Spotřeba, jak jsem si mohl vyzkoušet i v Arkaně, není žádná sláva co by člověk od hybridu očekával.
Ten hybrid je bohužel s velmi malou přidanou hodnotou, a tím je ten automat. Spotřeba, jak jsem si mohl vyzkoušet i v Arkaně, není žádná sláva co by člověk od hybridu očekával.
Josef Vik
je od samého začátku totální katastrofa!!! A místo aby to celý předělali, tak to cpou úplně všude. Chudák Duster, že to do něj taky našlapali místo původní 1,33ky. Není jeden jediný důvod, proč to koupit. Předražený krám, co si dělá co chce, kvílí, nejede a spotřebu má jako běžný benzínový motor.
Arese
...zoufalé mu chybí 1.5 dCi! 😲 😒 :no:
Iny Konkurent - SSY Korando, alebo Tivoli v podstate ani konkurent nie je, maju velmi mizerny software pre simulaciu uzavierok diferencialov, vsetky krizenia treba prechadzat pod plynom, co vacsinou robi problemy, okrem toho spojka pohonu zadnej napravy ma sklony k fakt rychlemu prehrievaniu aj vtedy, ked to absolutne necakate. Ziadna ina stvorkolka za podobnu cenu ma nenapada, vsetko ostatne je podstatne drahsie. Najblizsie je Tucson 4x4 MT v zaklade, to ale potom nema ani BSM, cena je vyssia o cca 4000 EUR. Opat je vyrazne nizsi, ako Duster.
Pisem o 4x4, iny Duster za taketo prachy zmysel naozaj nedava.