Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeCo vás zajímá o novém Dusteru: Diesel v Evropě, krátká jednička i prostornost
51 komentářů
KANKUNEN
Nečoudí, nesmrdí, nenýtuje, jede, nic nežere ani v Dustru. Na dálnici bude brumlat na 2t otáčkách. Nejvíc to vypadá, že se nehodí do karet k hybridu.
Ja napr. diesel kupit nemozem ani keby som chcel, mojim jazdnym profilom by som znicil DPF expresne rychlo a natacanie jalovych kilometrov vramci vencenia auta nema zmysel - navyse spalena nafta dorovna vysiu spotrebu benzinaku, ktory mi bezvadne regeneruje aj na kratsich trasach. Ked DCi bude pri 130 tocit 2000 otacok s krutiakom na klukovke 260 Nm, benzinak s krutiakom 230 Nm v 2900 otackach, tak ten benzinak bude mat na kolesach o cca 28% vacsiu taznu silu (2900/2000x230/260), tahat s nim nebude ziadny problem. A uplne zdola pri rozjazdoch mu zasa pomoze elektromotor. Za mna teda benzin. Je tichsi, kultivovanejsi, nema zlozite SCR, citlive CR cerpadlo a vstrekovace atd. atd. atd.
Tak si ho užij, auto s řadou, dlouhou hybridní :-[] řadou kurwítek navíc.
Srovnej dci s tímto hybridem:
SCR a DPF versus
Lithiová baterie, elektromotor, automatická převodovka, větší řídící jednotka, nutnost chlazení přehřívaných dílů
Moc dlouho se s takovým Renaultem vozit nebudeš.
A jestli chceš tahat, rozbiješ to ještě dříve.
Good Luck !!!!!
Srovnej dci s tímto hybridem:
SCR a DPF versus
Lithiová baterie, elektromotor, automatická převodovka, větší řídící jednotka, nutnost chlazení přehřívaných dílů
Moc dlouho se s takovým Renaultem vozit nebudeš.
A jestli chceš tahat, rozbiješ to ještě dříve.
Good Luck !!!!!
Jako kdyby Dci nebylo s automatem vid ? :D Já mám v jednom autě i starý Renaultí hydroměnič a a taháním se mu nic neděje, naopak automat je vhodnější, než manuál na tahání, to by si o tom musel něco vědět.
Jinak DCi byl dost technicky složitý a vyspělý motor, žádná rotačka TDI, takže i tam se mohlo rozbít hodně věcí.
Jinak DCi byl dost technicky složitý a vyspělý motor, žádná rotačka TDI, takže i tam se mohlo rozbít hodně věcí.
hybridy tu máme už xyz rokov a spochybňovať spoľahlivosť moc zmysel asi nemá. Pri krátkych jazdách ten emisný systém dízlu bude problémom skôr ako sa nazdáš
Pokiaľ máš prevahu krátkych jázd, tak je to logické. V nižšom megane grandtour točil pri 130km/h nejakých 2150 ot/min, ale rovnaká 1,33 tce točila 2400 (tiež mala dhšie prevody ako sme boli zvyknutý)
Protože diesel neni vhodný na krátké trasy, na poskakovani se studeným motorem. A to ma dnes naprostá většina lidí jaky je provoz ve městech a okolí.
Něco mimo tento donekonečna opakovaný blábol bys neměl?
To nie je blabol, ale fakt. Nase sluzobne auta s ktorymi sa jazdi prave takto su vecne v servise, kazdu chvilu na parkovisku niektoremu huci ventilator po nedokoncenej regeneracii. Osobne by som HEV a ani PHEV od Renaultu nekupil, mHEV ano. Jeden mam (sice japonsky) a nestazujem sa. Funguje OK. Urcite lepsie, ako jedna cista fosilia z Korei, ktoru som mal. Nejelo to, netahlo to, ale zralo ako sproste.
JJ, ten hučiaci ventilátor je dízlová klasika hlavne tých novodobých zílov, mne sa to na bývalo v priebehu cca 75000km stalo dokopy snáď len 2, alebo 3x
Napsi co z toho je blábol? Takhle můžu jen odpovědět, že celý tvůj koment je blábol bez jedinych podkladů.
https://www.garaz.cz/…si-veci-21004937
https://www.portalridice.cz/…dieselove-motory
A dalších X i zkušenosti majitelů se najde. Jsem zvědav na tvoje argumenty.
https://www.garaz.cz/…si-veci-21004937
https://www.portalridice.cz/…dieselove-motory
A dalších X i zkušenosti majitelů se najde. Jsem zvědav na tvoje argumenty.
×
Sdílení komentáře
×
Jen pro info - Ranault v ČR prodal letos 1134ks aut a z toho jen 22 hybridů (4x méně než dCi) :yes:
Hledej za tím jen to, že se svět mění a Renault pravděpodobně vyhodnotil, že motor DCi by v nabídce Dusteru nepřinesl očekávaný efekt. A to říkám jako někdo, kdo měl 2 DCi motory v Renaultu a myslím si, že je to super motor na svou objemovou kategorii, hlavně ty novější.
Protože zajiste víš, že proti dieselu obecně nic nemám, ale proti dieselu jezdícím ve městě ano.
Já ten jejich Etech zkoušel, ještě s atmo 1.6, nejede to špatně, ale ta reakce na plyn v případě potřeby jet svižně, je letargičtější (mluví se ale i o tom, že nový 1.2Tce R3 + elektro je na tom podobně). Naopak pro odpůrce variátorů bude ten hybrid zkousnutelnější, jelikož doopravdy odřazuje a klidná či normální jízda je podobná jízdě s hydroměničem.
https://cdn.group.renault.com/…f/8725710591.pdf
Kdyz by se lidi naučili používat diesel tak jak se má, nikdo by je neřešil. Bohužel dunihlavové s tím jezdi po městě a pak se nemůžeme divit, že se ostatní bouří.
Tak ten vozík s dřevem utáhne i hybrid, stejně na to lidi kašlou a naloží, co se tam vejde :D Já kdysi táhl za Cordobou HTP takovej ten náš historickej vozík s dlažbou a byl tak brutálně přetíženej, že se divím, že to přežil :D