Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Manhart vytunil kultovní BMW řady 8. Má osmiválec z M5 a vznikne v 5 kusech

Manhart Performance spojil jedny z nejlepších sportovních bavoráků z devadesátých let. Pod kapotu kultovní řady 8 namontoval osmiválec z BMW M5.
Zpět na článek
18. 5. 2024 11:07
18. 5. 2024 17:13
19. 5. 2024 10:03
19. 5. 2024 10:14
19. 5. 2024 10:18
18. 5. 2024 10:31
Tak to je krásná práce :-)
Nádherný kus auta s parádní technikou :yes: Cena je vysoká, ale zas je to unikátní kousek...
Rozbalit vlákno
2
18. 5. 2024 11:22
Re: Tak to je krásná práce :-)
jak to nemá alespoň 20-ti palcový tablet a všechny funkční tlačítka v něm hluboce schované + několik her, tak je to odsouzeno do muzea a je to na black listu současné bruselské kliky:-) :-)
20. 5. 2024 08:49
Re: Tak to je krásná práce :-)
Tohle je naprostá pecka. Cena je úplně ok, člověk to musí srovnávat s novým supersportem nebo velkým GT. Za mne lepší než Aston, 911 apod.

Jen je škoda že osmička ve své době nebyla moc úspěšná. Na tom designu je strašně vidět jak to auto bylo moc napřed, takže to tehdy bylo "zu viel".
18. 5. 2024 11:07
Koně
Opravte si chybu v textu... Soudobá vrcholná 850CSi V12 měla 280KW tudíž opravdu nebyla slabší o 88kw....
To si autor spletl s obyčejnou 850i která měla 220kw.
Rozbalit vlákno
0
18. 5. 2024 13:53
Chybna informace
Autor uvadi,ze je tento model o 120k silnejsi nez puvodni vrcholny model csi....neni to pravda,puvodni BMW 850 CSI melo 280kw tedy 380k takze rodil je 40k....
Rozbalit vlákno
0
18. 5. 2024 17:13
Super napad
Me to přijde jako super napad v této době , takto vdechnout staré legendě nový zivot. Toto by se melo rozrůstat i u jiných automobilek at mame zase radost a smýšlet nad auty😀👍
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stejsn
18. 5. 2024 20:23
Je to krásné auto
a vůbec nestárně.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - speedfred
19. 5. 2024 10:03
Nádherné
auto aj po takých rokoch a jedno z najlepšie vypadajúcich "mrkajúcich" áut aj keď má vyklopené hlavné svetlomety.
Cena za tú techniku není až tak hrozná ke si pozrieš po koľko sa občas predávajú 8-er.
Rozbalit vlákno
2
20. 5. 2024 08:51
Re: Nádherné
No a to byly doby kdy ojetá 8 šla dobře pořídit do 10 000€. Sice ne úplně bez investic ale dobře funkční. Jen to riziko, že se vysype motor za bambilion dost odrazovalo.
Avatar - speedfred
20. 5. 2024 09:04
Re: Nádherné
Bývali časy, tie autá som trochu sledoval. Pôvodná V8 bol veľmi dobrý motor ale V12 bývala celkom servisná kasička.
19. 5. 2024 10:14
V12
Výkon není všechno a tady zmizel sametový zázrak V12. Jeden z mála motorů, který při startování neshodil na hranu postavenou minci na něm umístěnou 😟. Tohle není závoďák ale GT, a krásný polykač kilometrů. Neříkám že je to špatně ale když už je to tuningová firma s věhlasem měli vyladit tu V12.
Rozbalit vlákno
0
19. 5. 2024 10:18
850
Když pominu tuto absolutní zbytečnost v podobě svatby osmpade(jinak toto auto je pro mně srdcovka a z devadesátek vlastním několik kusů v různých modifikacích+Alpina) s vlastně marným osmiválcem(proč rovnou nezvolit desetiválec S85 z E60 ? Už dlouho uvažuji tento motor nasolit ale do obyčejné 850i,ale nemůžu sehnat tu správnou partu inženýrů a sám s několika mechaniky se na to necejtím), pořád mi tady něco nesedí. Autor článku by si možná mohl znovu přelouskat Báwa z devadesátých let, protože 850 CSi má 380 koní, a ne 300 v podobě 850i. Takže rozdíl 40 PS, což je nic. Ale jak jsem už napsal: zničit originální CSičko do nějaké pochybné přestavby za 3 a půl mega ? Samotné BMW 850 SCi v opravdu dobrém stavu za tyhle prachy neseženete.
Rozbalit vlákno
0