Novinky
Keby to skusil u nas (tusim v EU FSD nefunguje ale keby ano) tak si par rokov nepojazdi. A jeho mrzi, ze nemal uraz,a by z toho nieco vytlkol.
Len magor necha v tamkomto pocasi na precesti vsetko na asistentovi (opakujem, asistentovi, nie nahrade vodica).
Len magor necha v tamkomto pocasi na precesti vsetko na asistentovi (opakujem, asistentovi, nie nahrade vodica).
Mám v autě adaptivní tempomat a nějak si taky začínám zvykat, že samočinně brzdí před překážkou a kolikrát zkouším, jestli opravdu bude sám zpomalovat tam, kde bych normálně už dávno brzdil, pokud bych ten systém neměl. Tyhle asistenty jsou natolik návykové, že jsou podle mě nebezpečné.
Mám necelé 2 měsíce také auto, první s adaptivem, které vlastně dokáže samo jezdít v pruzích za auty, zastavit i se rozjet (nečte ale křižovatky a tyhle věci, jako autopiloti), dokonce i když není aktivní, tak je zapnuté dobrždování za auty (jde vše povypínat pro rýpaly) a vše to tak nějak vlastně příjemě funguje (konečně i to hlídání v pruhu 😁).... no a když jedu pak v druhém autě, kde to nemám, tak už se mi párkrát stalo, že letím 140-150 na dálnici, dojíždím auto předemnou a mé auto nic 😁 😁
Je to určitě návykové, nicméně já i přesto všechno zaplé jezdím s nohou nad brzdou, protože tomu prostě stoprocentě nevěřím.
To, co je ve videu není chyba Tesly (naopak klobouk dolu, jak zachránila situaci), ale jen a jen člověka, který má vymyty mozek a stoprocentně se na to spolehl. Myslím, že tenhle nezdravý kult zrovna kolem Tesly se buduje i tady, tak doufám, že až si jednou někteří diskutéři konečně koupí tu Teslu, nebudou tak zaslepeni tou "vorsprung durch technik" a nebudou na ten autopilot jezdit i v takových situacích.
Je to určitě návykové, nicméně já i přesto všechno zaplé jezdím s nohou nad brzdou, protože tomu prostě stoprocentě nevěřím.
To, co je ve videu není chyba Tesly (naopak klobouk dolu, jak zachránila situaci), ale jen a jen člověka, který má vymyty mozek a stoprocentně se na to spolehl. Myslím, že tenhle nezdravý kult zrovna kolem Tesly se buduje i tady, tak doufám, že až si jednou někteří diskutéři konečně koupí tu Teslu, nebudou tak zaslepeni tou "vorsprung durch technik" a nebudou na ten autopilot jezdit i v takových situacích.
Necelé 2 měsíce... já 2 týdny a už mě to pohlcuje 😊 Říkám to už dlouho - všechny ty asistenty, co mají sloužit k pohodlí a bezpečnosti, dělají z řidičů akorát zaostalé blby. Strašně se těším, až zas na léto vytáhnu svojeho 40letého fiata. Zpátky do řidičského auta, aspoň na chvíli.
Na druhou stranu, jde to přeci vypnout ne ? 😁 Já ti trochu rozumím, jenže takhle se lze dívat na další a další vynálezy. Mne to příjde prostě jako další komfortní prvek, nic víc 😊
mam to v aute dlouhy roky a dlouhy roky to nepouzivam krom prazdny dalnice vubec. Pockej az si s tim pohrajes a prestane te to bavit..
Cela funkce je pouze pr tesly a je to cely naprosto ale naprosto k nicemu
Cela funkce je pouze pr tesly a je to cely naprosto ale naprosto k nicemu
Ja jsme šel postupně. Nejdřív jen pipani na přiblížení k care s hloupym tempomatem, poté navrácení do pruhu s adaptivem bez stop&go, nakonec adaptiv splynutí rozsahem, popojizdenim v kolonach a udržování v pruhu. Přesto mi to trvalo cca 20tis km, než jsem si osahal a otestoval, kdy to funguje stoprocentně a v jakých situacích naopak ne. Ted podle situace jsem schopen tomu důvěřovat, ale také dokazu dohadnout, kdy to fungovat nemusí.
Dýl jak 2 tejdny mě nebavilo to ani zkoušet a ukazovat blízkým v okolí.
A to mám to nejvyspělejší řešení od koncernu.
Vytvářet si na tom návyk a používat to denně považuju za cestu do pekel.
Je to samozřejmě každého věc, ale já radši řídím sám a mám tak 100% kontrolu nad vším.
Spoléhat se na systémy nelze a ani zákon to nepřipouští.
A pro mne je mnohem příjemnější řídit sám a reagovat sám včas na všechny situace, než sedět s nohou i rukou v křeči připravenými zasáhnout, až to systém podělá.
Výjimečně to zapnu na dálnici, když chci chvilku protáhnout nohu, nebo někde na IGL v AT, abych se nezapomněl a nepřekročil o moc. Ale jinak mě to irituje a považuju to za víc nebezpečné, než bezpečné.
Plus to ničí brzdy a zvedá spotřebu, dokud nemáš EV, nebo aspoň hybrida.
A to mám to nejvyspělejší řešení od koncernu.
Vytvářet si na tom návyk a používat to denně považuju za cestu do pekel.
Je to samozřejmě každého věc, ale já radši řídím sám a mám tak 100% kontrolu nad vším.
Spoléhat se na systémy nelze a ani zákon to nepřipouští.
A pro mne je mnohem příjemnější řídit sám a reagovat sám včas na všechny situace, než sedět s nohou i rukou v křeči připravenými zasáhnout, až to systém podělá.
Výjimečně to zapnu na dálnici, když chci chvilku protáhnout nohu, nebo někde na IGL v AT, abych se nezapomněl a nepřekročil o moc. Ale jinak mě to irituje a považuju to za víc nebezpečné, než bezpečné.
Plus to ničí brzdy a zvedá spotřebu, dokud nemáš EV, nebo aspoň hybrida.
Promiň, jak ta Tesla ve videu zachránila situaci? Koukal jsem na to 4x, ale možná jsem se jen blbě vyspal.
No, kdyby to byl Ford, vletí pod vlak za pípání asistentu, Tesla alespoň zatočila a nezabila majitele 😁
To ale nezatočila Tesla. Na poslední chvíli strhnul volant řidič.
"Přístě si přečti článek Ozzmane, než něco napíšeš"
Sorry , moje chyba 😁
Sorry , moje chyba 😁
Stane se.
Jsem rád, že nemáš tendenci jako jiní zde, tvrdit, že špatně vidím, protože jsem otrávenej vlastním výfukem a že 100% zatočila Tesla a tím pádem jsem opět usvědčený ze lži.
Jsem rád, že nemáš tendenci jako jiní zde, tvrdit, že špatně vidím, protože jsem otrávenej vlastním výfukem a že 100% zatočila Tesla a tím pádem jsem opět usvědčený ze lži.
To je mezi vámi a s dovolením se toho nechci účastnit. Díky za pochopení.
Já jsem viděl jen video už na sítích, článek jsem tu nečetl, protože jak jistě víš, tady ta kvalita článků je pofidérní, ale otevřel jsem to a je tam napsáno to, co píšeš 😊 No, tak to jsem Teslu přechválil, chtěl jsem si srovnat karmu, když už tady vztekhle dva oblíbení EV fanatici překrucují má slova a mají mne za dieseldezoláta 😁
p.s. soused si ji právě pořizuje, TM3 Performance myslím, takže to budu mít z první ruky + i vlastní zkušenost. Jsem zvědavej, snad nám neshoří na nabíječce a nechytne nám bytovka 😁
Já jsem viděl jen video už na sítích, článek jsem tu nečetl, protože jak jistě víš, tady ta kvalita článků je pofidérní, ale otevřel jsem to a je tam napsáno to, co píšeš 😊 No, tak to jsem Teslu přechválil, chtěl jsem si srovnat karmu, když už tady vztekhle dva oblíbení EV fanatici překrucují má slova a mají mne za dieseldezoláta 😁
p.s. soused si ji právě pořizuje, TM3 Performance myslím, takže to budu mít z první ruky + i vlastní zkušenost. Jsem zvědavej, snad nám neshoří na nabíječce a nechytne nám bytovka 😁
Naopak. Jsem velmi rád, že jsi se do toho přestal montovat a po čase zase můžeme občas normálně komunikovat. S většinou to jde. S někým bohužel ne.
Tak to je pravda. Proto těm, se kterými se nedá normalne diskutovat mazou příspěvky. Tobě třeba za dnešek už minimálně 15.
Je rozdíl diskuze a chyba, kterou je snad každý schopný uznat a neustále opakování vymyslů a polopravd. A když to někdo prokáže,že to jsou nepravdy, tak ho vulgarne napadat.
Je rozdíl diskuze a chyba, kterou je snad každý schopný uznat a neustále opakování vymyslů a polopravd. A když to někdo prokáže,že to jsou nepravdy, tak ho vulgarne napadat.
Když vy (vlastně mnohem více, než jen vy )se tady dohadujete o věcech, které mají né zcela dogmatické vyústění. Já sám se proto do těch exhalací nepouštím, protože je to vše tak strašně složité a interpretovatelné řadou způsobů, že jedna pravda asi neexistuje a i kdyby ano, nebude existovat jedna interpretace. Určitě je něco škodlivějšího, než něco jiného, něco ekologicky horšího, ale ta míra odpovídá ruzným studiím a jejich interpretacím a na tom se točit jsem vzdal už dávno s Hamunou a poté s dalšími, kteří nejsou schopni pochopit širší kontext problematik, protože si myslí, že když znají jen úzce specifikovaný obor, znají tím i celý sektor .
Každý na to má svuj pohled a často (ted nemyslim vás dva) tu někdo jen jede to své a neposlouchá diskuzi. Proto se do tohoto nepletu. A i kdy vy si to o sobě nemyslíte, vy dva alespoń čtete i když se nesnášíte, co píše ten druhý či třetí, s kým diskutujete. To je docela vzácnost 😁
Mne dokáže vytočit to alibistické ,že jen jedna věc je dobře a s takovým diskutérem se pak pustím do křížku 😁
p.s. já věřím jen statistice, kteoru jsem si sám našvindloval 😁 a tak to prostě je...
Každý na to má svuj pohled a často (ted nemyslim vás dva) tu někdo jen jede to své a neposlouchá diskuzi. Proto se do tohoto nepletu. A i kdy vy si to o sobě nemyslíte, vy dva alespoń čtete i když se nesnášíte, co píše ten druhý či třetí, s kým diskutujete. To je docela vzácnost 😁
Mne dokáže vytočit to alibistické ,že jen jedna věc je dobře a s takovým diskutérem se pak pustím do křížku 😁
p.s. já věřím jen statistice, kteoru jsem si sám našvindloval 😁 a tak to prostě je...
Anonym
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Měl bys co nejdříve navštívit psychiatra, je to s tebou fakt vážné! 😲 😲 😲 :no:
Ty jsi tak hloupý člověk, že mi je naprosto jedno, co píšeš. Již dlouho mi tě je upřímně líto chudáku inteligencí neobdařený.
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ty chceš, aby tobě zablokovali účet ?
Anonym
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Pak se nabízí asi nejlogičtější otázka - proč si to nesmažeš ?
Nebo můžeš jen prostě odejít ne? Však je to stejné. Tak jako odešel jednoho dne hamuna a další, tak taky můžeš odejít.
Teď nastává ta vytoužená chvíle - přemlouvání. A já mu to dopřeju, i když občas píše blbosit, tak je to reálný diskutér - Romane, zůstaň, prosím prosím 😊
hahahahahha - LZES
1) hamnula neodešel, ten nick byl zablokován když byl denně nahllašován desítkami lidí
2) reálně neodešel nikdy, je tu stále. Ted působní pod nickem Trofim Lysenko
1) hamnula neodešel, ten nick byl zablokován když byl denně nahllašován desítkami lidí
2) reálně neodešel nikdy, je tu stále. Ted působní pod nickem Trofim Lysenko
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Asi budu moc velkej konzerva, nicméně pořád se nemohu zbavit dojmu, že inteligentní řidič a "hloupé" auto je lepší kombinace, než když je tomu naopak.
Mokrous
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ja myslim, ze je asi tak 5% sance, ze to tesla nepoznala a 95% sance, ze to borec nejak trikuje a fejkuje a jen se snazi z Tesly dostat prachy a ani ti pravnici tomu neveri a kaslou na nej
...měl by jí dát ještě šanci, jednou se to musí podařit. 😁
(Jak se píše: „Mám svou teslu necelý rok a během posledních šesti měsíců měla dvakrát nabourat do projíždějícího vlaku, zatímco byla v režimu FSD.")
Pětkrát jsem dal mokrou kočku usušit do mikrovlnky... ještě to párkrát zkusím a pak to dám k soudu.
(Jak se píše: „Mám svou teslu necelý rok a během posledních šesti měsíců měla dvakrát nabourat do projíždějícího vlaku, zatímco byla v režimu FSD.")
Pětkrát jsem dal mokrou kočku usušit do mikrovlnky... ještě to párkrát zkusím a pak to dám k soudu.
Takže výsledkem toho všeho vlastně je, že elektromobily jako auta jsou naprosto perfektním počinem. Vše záleží na tom, kolik je do toho člověk ochoten a schopen dát peněz, o tom žádná.
Zajímalo by mě, kolik cévek v mozcích zatvrzelých závodníčků, kteří nedají dopustit na své TDI, teď popraskalo
Pokud zvážíme i ekologickou stránku, tak TDÍčkáři si budou zase prosazovat svou, že je elektromobil horší, ale bohužel pro ně je dle kalkulací a studií nepatrně lepší BEV, za ním PHEV a jemu podobné hybridy a na chvostu ekologie jsou ICE auta v průběhu celkové životnosti vozu. Tak to prostě je.
A ne, ani životnost baterie není argumentem - ukazuje se, že životnost baterie je i dnes naprosto dostačující a to ani nemluvím o faktu, že se bude díky vývoji neustále prodlužovat.
Někdo bude samozřejmě argumentovat dojezdem.
Opět špatně - jednak nikdo z nás (alespoň z těch, které znám) nepojede 800 km v kuse na jeden zátah bez zastávky a pokud ano, tak je sebevrah nebo blázen a dále i dojezd BEV se bude postupně prodlužovat. Auta se spalovacím motorem na počátku své éry nedojely ani do vedlejší vesnice a je potřeba si uvědomit, že jsme na počátku éry nové - bateriové - řekněme 10-15 let a už i dnes se bavíme o dojezdu třeba 50 - 70% standardních ICE aut. Já osobně mám zřejmě oproti ostatním tak trochu posunuté hranice chápání dojezdu, protože ani se svým autem nedojedu kvůli objemu motoru a spotřebě více jak 600 km. To, že si lidstvo zvyklo "ubírat" na objemu a maloobjemové motory jsou dnes standardem ještě neznamená, že to tak mají všichni...
Zatímco teď je trendy chlubení nízkou spotřebou, tak já si velice dobře pamatuji na dobu, kdy se začal prosazovat downsizing a všichni "pindali" úplně stejně, jenže si neuvědomovali, že tím pádem ušetří na palivu nemalé peníze. A kde jsou dnes ti mudrlanti, hm?
Chce si to prostě jen trochu zvyknout, nebýt natvrdlý, změnit přístup a vše jde úplně krásně.
Já například zjistil, že mě obtěžuje jezdit tankovat palivo. Proč bych se měl zbytečně zdržovat extra zajížďkou na čerpací stanici, když se mohu každé ráno probudit s plnou "nádrží"? Kolik petrolheadů má do garáže zavedený ropovod?
A ne, nenabíjíme v garáži, jak tu budou hned druzí argumentovat. Stačí trochu přemýšlet a hledat cesty místo výmluv. Přijedu k nákupnímu centru a místo toho, aby auto jen tak zbytečně stálo na parkovišti, tak než nakoupím, nabiju. Nic nemusím řešit...
Zajímalo by mě, kolik cévek v mozcích zatvrzelých závodníčků, kteří nedají dopustit na své TDI, teď popraskalo
Pokud zvážíme i ekologickou stránku, tak TDÍčkáři si budou zase prosazovat svou, že je elektromobil horší, ale bohužel pro ně je dle kalkulací a studií nepatrně lepší BEV, za ním PHEV a jemu podobné hybridy a na chvostu ekologie jsou ICE auta v průběhu celkové životnosti vozu. Tak to prostě je.
A ne, ani životnost baterie není argumentem - ukazuje se, že životnost baterie je i dnes naprosto dostačující a to ani nemluvím o faktu, že se bude díky vývoji neustále prodlužovat.
Někdo bude samozřejmě argumentovat dojezdem.
Opět špatně - jednak nikdo z nás (alespoň z těch, které znám) nepojede 800 km v kuse na jeden zátah bez zastávky a pokud ano, tak je sebevrah nebo blázen a dále i dojezd BEV se bude postupně prodlužovat. Auta se spalovacím motorem na počátku své éry nedojely ani do vedlejší vesnice a je potřeba si uvědomit, že jsme na počátku éry nové - bateriové - řekněme 10-15 let a už i dnes se bavíme o dojezdu třeba 50 - 70% standardních ICE aut. Já osobně mám zřejmě oproti ostatním tak trochu posunuté hranice chápání dojezdu, protože ani se svým autem nedojedu kvůli objemu motoru a spotřebě více jak 600 km. To, že si lidstvo zvyklo "ubírat" na objemu a maloobjemové motory jsou dnes standardem ještě neznamená, že to tak mají všichni...
Zatímco teď je trendy chlubení nízkou spotřebou, tak já si velice dobře pamatuji na dobu, kdy se začal prosazovat downsizing a všichni "pindali" úplně stejně, jenže si neuvědomovali, že tím pádem ušetří na palivu nemalé peníze. A kde jsou dnes ti mudrlanti, hm?
Chce si to prostě jen trochu zvyknout, nebýt natvrdlý, změnit přístup a vše jde úplně krásně.
Já například zjistil, že mě obtěžuje jezdit tankovat palivo. Proč bych se měl zbytečně zdržovat extra zajížďkou na čerpací stanici, když se mohu každé ráno probudit s plnou "nádrží"? Kolik petrolheadů má do garáže zavedený ropovod?
A ne, nenabíjíme v garáži, jak tu budou hned druzí argumentovat. Stačí trochu přemýšlet a hledat cesty místo výmluv. Přijedu k nákupnímu centru a místo toho, aby auto jen tak zbytečně stálo na parkovišti, tak než nakoupím, nabiju. Nic nemusím řešit...
Neberu ti právo napsat v diskuzi prakticky cokoliv, ať jsi kdo jsi, Jeane Reno.
Jen mi uniká důvod, proč to píšeš zrovna sem, jako prvotní příspěvek, zcela mimo téma článku, když problém s elektrickým pohonem evidentně vůbec nesouvisí.
Máš pro ten výlev zde nějaké vysvětlení?
A technická....jakým autem tedy jezdíš? Nebo máš dvě, ICE a EV?
Cituji: ...."protože ani se svým autem nedojedu kvůli objemu motoru a spotřebě více jak 600 km..." a "Přijedu k nákupnímu centru... tak než nakoupím, nabiju. Nic nemusím řešit..."
Nebo jsi jenom nadějný spisovatel?
Jen mi uniká důvod, proč to píšeš zrovna sem, jako prvotní příspěvek, zcela mimo téma článku, když problém s elektrickým pohonem evidentně vůbec nesouvisí.
Máš pro ten výlev zde nějaké vysvětlení?
A technická....jakým autem tedy jezdíš? Nebo máš dvě, ICE a EV?
Cituji: ...."protože ani se svým autem nedojedu kvůli objemu motoru a spotřebě více jak 600 km..." a "Přijedu k nákupnímu centru... tak než nakoupím, nabiju. Nic nemusím řešit..."
Nebo jsi jenom nadějný spisovatel?
Downsizingem nikdo neuštří vůbec nic, protože V8 jezdí za náklady R4.
to kouzlo se jemnuje jednoduchý servis + LPG 😄
to kouzlo se jemnuje jednoduchý servis + LPG 😄
A jak moc je ekologické EV, které ve městě najede za 12 let 75 tisíc km a pak mu klekne baterie?
Skvěl napsané, uplně mne dojalo, jak ti vadilo tankovat, ale na nabíjení se vlastně těšíš i když tedy tam trochu pleteš dohromady provoz EV a provoz něčeho, co žralo i trávu kolem cesty a dojede to 600 km, tak jak to tedy je ? Pak chválíš, že EV mužeš nabíjet v garáži, ale vlastně s tím někam zajíždíš na nabíjení 😁
Když opomenu fakt, že píšeš uplně mimo téma (řeší se autopilot, ne výhodnost BEV) a trochu si protiřečíš, je to tvuj názor, ale s tím downsizingem a velkým šetřením paliva je to trochu kec. Né každý downsizovany motor má nižší spotřebu při zachování výkonu.
Když opomenu fakt, že píšeš uplně mimo téma (řeší se autopilot, ne výhodnost BEV) a trochu si protiřečíš, je to tvuj názor, ale s tím downsizingem a velkým šetřením paliva je to trochu kec. Né každý downsizovany motor má nižší spotřebu při zachování výkonu.
Navzdory předchozímu příspěvku, nemohl bys svému postiženému příteli vysvětlit, že když je na HL, tak ty jeho stupidní pláče už číst nebudu. On to nechápe, protože je v Praze asi moc NOxu a už mu to poškodilo mozek, jak ru sám denně píše a tak stále a znova píše i mě. Prostě ani 10.000x mu to nestačí říct. Ale je možné, že jen neumí číst moje texty a tvým by třeba rozuměl. Já nejsem z Prahy, tak to nemůžu znát. :-!
Myslím, že to čte, že tě na HL nemá 😉
p.s roky tu říkám, že nejvíc dehtu v Praze lítá z dodávek a užitkáčů... to už vadí i mne
p.s roky tu říkám, že nejvíc dehtu v Praze lítá z dodávek a užitkáčů... to už vadí i mne
Špatně jsi mne pochopil. Já ho mám na HL. Už se to prostě nedalo. Ale on si jede dál.
A i já chápu, že smrad ze starých dehtů v centrech je špatná věc. To vadí i mě.
A i já chápu, že smrad ze starých dehtů v centrech je špatná věc. To vadí i mě.
Tady ale pojdme hejtovat STK, že to pustí...at je to TDI, či starej Tranzit, či cokoliv.
Akorát ten smrad jde občas i z nových dieselů. Potkavam ( ne úplně denně) O3, sup3, který hulí a smrdí, dokonce už jsem potkal i O4, která hulila sedomodre.
Je to jen o tom, ze město pro diesel neni vhodné, akdyz po tom městě jezdi, tak se prostě mnohem dříve něco takového stane.
Třeba dnes jsem jel za avensis T27 predfl, d4d. To byl taky zážitek.
Je to jen o tom, ze město pro diesel neni vhodné, akdyz po tom městě jezdi, tak se prostě mnohem dříve něco takového stane.
Třeba dnes jsem jel za avensis T27 predfl, d4d. To byl taky zážitek.
😁 😁 😁 ...a nevopisuj... 😄
😒] 😒] 😒] Přišlo mi duležity na to upozornit taky 😁
Ok,ok, jen žert. 😄
Nakonec když máš evidentně praxi s právama z Plzně, tak můžeš rovnou do sněmovny nebo klidně Europarlamentu. 😁 😁 😁 Ideálně by to chtělo před tím ještě rozchodit nějakou firmičku, co by ochránila zdraví seniorů zázračnou iontovou čističkou vzduchu a případně i zhodnotila jejich zbylé úspory. 😄
Nakonec když máš evidentně praxi s právama z Plzně, tak můžeš rovnou do sněmovny nebo klidně Europarlamentu. 😁 😁 😁 Ideálně by to chtělo před tím ještě rozchodit nějakou firmičku, co by ochránila zdraví seniorů zázračnou iontovou čističkou vzduchu a případně i zhodnotila jejich zbylé úspory. 😄
Kdyby škoda udělala autopilota, hned by dostala pokutu, ale když je to Tesla, nic se neřeší.
Problém těchto systému je, že pokud je aktivní a z nějakého důvodu selže tak než člověk pochopí a vyhodnotí že systém nereaguje adekvátně situaci, tak může být pozdě.
Koneckonců hendíček, deníček, mikesus a další eurohujeri nejsou ani po několika LETECH schopni pochopit nesmyslnost EV diktatury. A po řidiči by někdo chtěl, aby v řádu sekund pochopil že AP nefunguje?!? 😒]
Koneckonců hendíček, deníček, mikesus a další eurohujeri nejsou ani po několika LETECH schopni pochopit nesmyslnost EV diktatury. A po řidiči by někdo chtěl, aby v řádu sekund pochopil že AP nefunguje?!? 😒]
No já ti nevím. Průměrná reakční doba je kolem vteřiny. At je jakýkoliv asistent aktivní, máš dávat pozor. Takze máš vterinu na reakci, a to je dost. Tady těch vteřin bylo ažaž.
A jelikož vteřina je asi málo, je dobré že se ty asistenty zavádějí, kdyz ridici nejsou schopni se věnovat řízení. A pokud chceš argumentovat tímto, víš o tom že to je USA?
A jelikož vteřina je asi málo, je dobré že se ty asistenty zavádějí, kdyz ridici nejsou schopni se věnovat řízení. A pokud chceš argumentovat tímto, víš o tom že to je USA?
A co má být že to je USA jako??? Já se bavím o reakční době a o tom jak na to je schopný řidič reagovat.
A to je právě ono. Reakční doba když řídíš a plne se věnuješ řízení je 1s, reálně spíš 2s. Jenže při AP ty reaguješ až na to že systém adekvátně nereaguje. Je to opět tak složité pochopit tak jednoduchou věc?!?
A to je právě ono. Reakční doba když řídíš a plne se věnuješ řízení je 1s, reálně spíš 2s. Jenže při AP ty reaguješ až na to že systém adekvátně nereaguje. Je to opět tak složité pochopit tak jednoduchou věc?!?
Kdyz se plně venujes řízení, je pod 1s, ne 2. To se spíš nevenujes řízení.
https😐/cs.m.wikipedia.org/…4%😁n%C3%AD_doba
https😐/www.autolexicon.net/cs/articles/reakcni-doba-ridice/
https😐/cs.m.wikipedia.org/…4%😁n%C3%AD_doba
https😐/www.autolexicon.net/cs/articles/reakcni-doba-ridice/
A ty zas nejsi schipny pochopit, že ti nikdo nic nediktuje, dovez si osmiválcovej sedan z USA a nebreč.... jo, aha, že i tam je přestávaj dělat? Blbej Brusel! 😁 A taky už to s tebou zkoušim řadu let... reakční doba jednoho rohypnola = reakční době DonVita a Hendleyho.
Bolešvici krom Bruselu jsou i v USA, překvápko vid
A taky se tam platí emisní pokuty když se překročí povolený limit na výrobní portoflio, což byl pro Chrysler a Dodge docela problém, když nic jiného krom V6 a V8 nevyráběli a neprodávali, že
😄 😄 😄
A taky se tam platí emisní pokuty když se překročí povolený limit na výrobní portoflio, což byl pro Chrysler a Dodge docela problém, když nic jiného krom V6 a V8 nevyráběli a neprodávali, že
😄 😄 😄
Takze za omezení v USA může úředník z Bruselu 😒]
Chápu, USA je pod diktátem z Bruselu 😁 Made my day
v usa stále zájem o ta auta byl, Stellantis to ukončil protože nechtěl solit pokuty, nechtěl investovat do vývoje, neměl to čím vyrovnat protože od dob kdy koupil Fiat Chrysler Group tam nic nevyvinuli a jeli z toho co se vyrábělo před neákupem.
A když by veškeré náklady za pokuty přenesli na zákazníka, asi už by je to neuživilo
Jak prosté že.
takže za to můžou emisní pokuty a neschopnost fiatu resp. stellantisu. Nic jiného. A za emisní pokuty může americký zelený bolševik 😄
A když by veškeré náklady za pokuty přenesli na zákazníka, asi už by je to neuživilo
Jak prosté že.
takže za to můžou emisní pokuty a neschopnost fiatu resp. stellantisu. Nic jiného. A za emisní pokuty může americký zelený bolševik 😄
Jinými slovy, US trh je tím diktátem taky postižen a nevyplatí se jim taková auta vyrábět, protože by je nikdo nechtěl za ty prachy. Díky, to je přesně to, co jsem napsal i já 😊
nastěstí v USA si V8 stále koupíš, akorát si musíš koupit SUV, pikapy, dodávky, Mustanga, Corvette nebo Cadillac CT5-V a 😄
Nebo si koupit jenom motor a ten si zastavět do něčeho svého, což se naštěstí v USA - narozdíl od Evropy - dá legálně přihlásit a provozovat
Nebo si koupit jenom motor a ten si zastavět do něčeho svého, což se naštěstí v USA - narozdíl od Evropy - dá legálně přihlásit a provozovat
Rakze automobilky jako stellantis to ukončuje, proroze nemá dostatečný počet zájemců, aby to bylo rentabilni. Nikdy nebude vyrábět věci o které není dostatecny zájem. Díky, že jsi to objasnil, proč to automobilky ukončují. Není o to na trhu větší zájem.
není o to zájem, když by to místo 25 000 usd stálo 30 000 usd, aby zákazník zaplatil emisní povolenku, protože Dodge nikde neprodá 6 milionů R4 nebo hybridů, kterýma by to kompenzovalo, neb FCA/Stellantis nic takového za 15 let nevyvinul 😄 😄 😄 😄
Jestli tomu nerozumíš, zkus znovu první třídu 😄
A když si Stellantis sebere marži co má na autě a zaplatí povolenky ze svého, skončí tím že budou mít na jednom Cahllengeru 40 usd, to se jim asi nevyplatí vyrábět vid 😄
Jestli tomu nerozumíš, zkus znovu první třídu 😄
A když si Stellantis sebere marži co má na autě a zaplatí povolenky ze svého, skončí tím že budou mít na jednom Cahllengeru 40 usd, to se jim asi nevyplatí vyrábět vid 😄
vono by to chtělo, kdyby nešlo od investorů a vlád ani jeden dolar na vývoj a prodej a infrasktrukturu k Ev vid, to by byly ceny a prodeje. Auto velikosti Tesla S dle výkonu a luxusní výbavy 3,5-9 mega, RR Spectre 17-45 mega, supersport Pagani 75-350 mega, a neco hyper utlra luxus aluxus 250-700 milionů kč za kus
to budou prodeje vid LOJZIKU
když tohoho govermenty narvaly STOVKY MILIARD? tak se dobře křiví ceny.....
Ale vono vlastně spalováky škodí, tak se musí zdanit. Já zapoměl Trofime.
Hele, pěstování bavlny taky škodí přírodě, Díky aralu škodí ledovcům, lidem, přírodě atd
Lov ryb škodí mořím a oceánům atd atd
Takže tričko v primarku 500-7 000 , zančková trika třeb hugo Boss 5500-70 000 a takové dámské plesové šatičky 250 litrů až 4 mega ne
1 plechovka Rio Mare se fazolema - 300 kč
Nemáte na to?
Zdechněte hlady a ZKRACHUJTE!!!!
Když bolševické utopie, tak na všechno.
Všechno zdanit!!!!
nabíječka z číny na mobil vyrobená z ruské ropy, ruského uhlí poháněné uhelky, s jedem z odopadů vypuštěným do řeky 1500-7 000 dle zančky a typu, takže nejelvnějšímobil 45 000 kč, nedražší tak 900 000 litrlů
Nemáš na to? Volej z vokna 😄 😄 😄
A halvně emisní povoenky na letenky, 3x ročně Praha - Dubaj + 1x Brazílie - ceny letenk dohromady 400 000 Kč 😄 😄 😄
je třeba, aby průměrné nákldy rodiny v eu činily 300-700 000 měsíčně při výplate 80-150 tis kč
pak se konečně začne něco dít!!!
VOLTE VOLY, VOLTE BYKY JEN NEVOLTE EUROUNIJNI BOLSEVIKY!!!!
to budou prodeje vid LOJZIKU
když tohoho govermenty narvaly STOVKY MILIARD? tak se dobře křiví ceny.....
Ale vono vlastně spalováky škodí, tak se musí zdanit. Já zapoměl Trofime.
Hele, pěstování bavlny taky škodí přírodě, Díky aralu škodí ledovcům, lidem, přírodě atd
Lov ryb škodí mořím a oceánům atd atd
Takže tričko v primarku 500-7 000 , zančková trika třeb hugo Boss 5500-70 000 a takové dámské plesové šatičky 250 litrů až 4 mega ne
1 plechovka Rio Mare se fazolema - 300 kč
Nemáte na to?
Zdechněte hlady a ZKRACHUJTE!!!!
Když bolševické utopie, tak na všechno.
Všechno zdanit!!!!
nabíječka z číny na mobil vyrobená z ruské ropy, ruského uhlí poháněné uhelky, s jedem z odopadů vypuštěným do řeky 1500-7 000 dle zančky a typu, takže nejelvnějšímobil 45 000 kč, nedražší tak 900 000 litrlů
Nemáš na to? Volej z vokna 😄 😄 😄
A halvně emisní povoenky na letenky, 3x ročně Praha - Dubaj + 1x Brazílie - ceny letenk dohromady 400 000 Kč 😄 😄 😄
je třeba, aby průměrné nákldy rodiny v eu činily 300-700 000 měsíčně při výplate 80-150 tis kč
pak se konečně začne něco dít!!!
VOLTE VOLY, VOLTE BYKY JEN NEVOLTE EUROUNIJNI BOLSEVIKY!!!!
Ne? Nediktuje??? Tak proč sám dokonale vyvracíš svoji myšlenku??? Ano PRÁVĚ PROTO ŽE NIKDO NIC NEDIKTUJE TAK PROTO TO MUSÍM DOVEZT Z AMERIKY?!?!?!?!? OMG, takovou pi*ovinu opravdu může obhajovat jedině... :no:
Tím ti chci říct, že když něco automobilky přestávají vyrábět, tak to neznamená, že jim to někdo nadiktoval. Kdyby si měl zákaz tím jezdit, nemužeš to dovézt. Už chápeš? Začíná se ta rovnice měnit na Rohypnol = 2x Donvito a 1 Hendley
Jen dokazuješ svoji hloupost. :no:
Ano a KTERÉ automobilky to přestávají vyrábět?!? Ty, pro které je primární trh EU co??? A proč? Protože EU zakazuje, omezuje výrobu spalováků a diktuje EV!!!
Lidově řečeno právě si se*eš do vlastního hnízda :-! :no:
Ano a KTERÉ automobilky to přestávají vyrábět?!? Ty, pro které je primární trh EU co??? A proč? Protože EU zakazuje, omezuje výrobu spalováků a diktuje EV!!!
Lidově řečeno právě si se*eš do vlastního hnízda :-! :no:
Třeba ty americké... Třeba Ford, Challenger bude EV... a tak 😁 Jojo.. EU
Challenger bude mít i R6 benzín
Mustang má V8
SUV a trucky Fordu maj V8 a V6
SUV a trucky GM + Vette, CT5-V maj taky stále V8 + V6
Mustang má V8
SUV a trucky Fordu maj V8 a V6
SUV a trucky GM + Vette, CT5-V maj taky stále V8 + V6
Bude EV. JENŽE BUDE I ICE!!! Chápeš ten rozdíl??? Stále nic???
Jak dlouho ? Hele, víš moc dobře, že já kopu za ICE/hybridy, ale realitu nebudu popírat...
Realita je, že výrobci mimo EU stále nabízí rozumné motory.
Koneckonců třeba Hyundai je stále s 2.2 crdi, jen ne v EU...
Jeep taky je v US s velkoobjemovými motory...
Koneckonců třeba Hyundai je stále s 2.2 crdi, jen ne v EU...
Jeep taky je v US s velkoobjemovými motory...
Jelikoz jsem videl ty varovani i primo v tesle, ktere je nutne odsouhlasit pri pouziti autopilota, tak nechapu, za co chce teslu zalovat. Na tomhle celym je jediny fail, ze se autopilot nedeaktovoval mlhou, protoze v tom pripade proste nema fungovat. Kdo vi jestli uz nejel na manual resp jen tempomat😀😀
Všem ostatním už při malé mlze, ten afd vypne, jen jistému mrdloňovi ne . Tak to bych považoval za veliké téma našich anti EV webů, které se tím hejtováním živí. Samosebou mají příznivců dost a dost, xenofobní davy snadno uvěří čemukoli....hlavně pokud je to tesla, a nejlépe nehoda či hoření, popř stačí vozík s generátorem.
A ten Amík chtěl jen vědět, co ten autopilot umí.
Ten amík musel postrádat pud sebezáchovy
Vpodstate ten takzvaný autopilot môže zvládať všetko, ale zároveň nemusí zvládať nič. Ja osobne by som mu neveril aj bez manuálu a mať tú moc, akúkoľvek autonómnu jazdu na verejných komunikáciách by som mu nepovolil.
On ten život vsadil, ale podarilo sa mu vykĺznuť.