Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Horký Rom
12
Dávám mnohem větší šanci Renaultu 5 E-Tech, protože ve všech ohledech – technologicky, designově i z hlediska uživatelské přívětivosti – vyniká :yes:
argejev
3
hlavne v dojazde a cene!
Nebo Nebo
4
Dávát můžeš co chceš, ale zákazníci nemusí chtít to, co ty chceš
Vasek Svoboda
Příspěvek podléhá schvalování.
del42sa
koukám, že se všichni v poslední době shlídli v Dacii 😒] Nejen Citroen ale i VW nebo Fiat, zřejmě jim konečně začíná docházet, jaká auta se nejvíce prodávají a v jakých cenových relacích
https😐/en.passionnement-citroen.com/…a-low-cost-brand
https😐/en.passionnement-citroen.com/…a-low-cost-brand
přitom ještě relativně nedávno ústy samotného šéfa Koskase, tvrdili, že Citroen není Dacia a že nikdy nebude low-cost značkou.
"During his speech, Thierry Koskas made things clear: no, Citroën will not be a low-cost brand, its mission is to be a popular brand, not at the level of Dacia, but slightly above, with the ambition to offer more comfortable and stylish cars."
"This positioning of Citroën, in short, what it has been for 7 years, will be articulated around four key values: comfort, simplicity, durability and audacity"
"Citroën will therefore continue to produce bold and comfortable cars with a simplified range of three trim levels and 5 options or option packs, excluding the personalisation offer"
https😐/en.passionnement-citroen.com/…a-low-cost-brand
https😐/en.passionnement-citroen.com/…a-low-cost-brand
přitom ještě relativně nedávno ústy samotného šéfa Koskase, tvrdili, že Citroen není Dacia a že nikdy nebude low-cost značkou.
"During his speech, Thierry Koskas made things clear: no, Citroën will not be a low-cost brand, its mission is to be a popular brand, not at the level of Dacia, but slightly above, with the ambition to offer more comfortable and stylish cars."
"This positioning of Citroën, in short, what it has been for 7 years, will be articulated around four key values: comfort, simplicity, durability and audacity"
"Citroën will therefore continue to produce bold and comfortable cars with a simplified range of three trim levels and 5 options or option packs, excluding the personalisation offer"
Fiat bývalo synonymum pro lidové auto. Volkswagen to má dokonce v názvu. To, že se tomu zpronevěřili se samozřejmě někde projevit musí.
Markus1
Tak sme dopadli, citroen co bol este do nie az tak davna zastupeny az vo vyssej strednej triede(c6) sa teraz ide merat s daciou…..francuzi uz dnes nemaju moc co ponuknut….bohuzial….kde su casi rodinnych aut s fr. ako espace, xsara picasso, c8 alebo limuzin ako 607,c6 alebo dokonca extravagantnych veci ako vel satis, renault sport spider, clio v6
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Srozumitelné pro tebe aby jsi to pochopil?
La la, po po, bo bo, be be, da da.
La la, po po, bo bo, be be, da da.
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Předevčírem jsem potkal kamaráda, který je fanoušek 90s Citroenu a má nádhernou XM V6 3.0 AT v kůži, to auto je i na dnešní poměry jak z jiného světa. Dlouho jsem už takovou neviděl.
XM V6 je dodnes krasne a fascinujuce auto….este pred par rokmi si mal este aj Espace s dieslovym a aj benzinovym V6…francuzi padli neuveritelne dole za poslednych 15-20 rokov
Jo, Espace míval tyhle motory řadu let, ale mne zase ty MPV neberou, více jsem vždy obdivoval ty francouzské limuzíny. Vím, že nebyly mnohdy lepší, než konkurence, ale byly něčím zajímavé a krásné. XM, nebo Safrane, později i ta C6.
Safrane je uzastny dodnes, dokonca este nedavno bola aj Laguna Coupe so sestvalcom…..mne sa lubil aj vel satis a sport spider
Laguna Coupe je fajn, ona neni vyloženě krásná, jako ty jiné, ale je velmi zajímavá. Mne by asi dávala více smysl s 2.0T, to je vynikající motor a možná v reálu bude i lepší 😊
P.s. za mě ještě dodnesk rásné auto je Laguna 2, ta kdyz neni zničena, tak se za ní pořád rád otočím, nadčasové. Sport Spider je hodně unikát 😊
P.s. za mě ještě dodnesk rásné auto je Laguna 2, ta kdyz neni zničena, tak se za ní pořád rád otočím, nadčasové. Sport Spider je hodně unikát 😊
rohYpnol
Byla po tom obrovská poptávka, zejména z Francie, Španělska a Německa,“ řekl Koskas. „Je to rodinné auto a elektrická verze nedokázala nahradit tu spalovací, protože to je auto, kterým jezdíte daleko.
A jaj, lež o tom, jak všichni chtějí EV a jak je EV lepší než spalováky a jak mají EV dostatečný dojezd , dostává opět hread shot 😒] 😒] 😒]
Jo, doníci, hendíci, mikešové, nějak se vám ty lži povážlivě nedaří, co?!? 😒] 😒] 😒]
A jaj, lež o tom, jak všichni chtějí EV a jak je EV lepší než spalováky a jak mají EV dostatečný dojezd , dostává opět hread shot 😒] 😒] 😒]
Jo, doníci, hendíci, mikešové, nějak se vám ty lži povážlivě nedaří, co?!? 😒] 😒] 😒]
Tak ještě jednou. Kde jsem tvrdil, že EV je na dálky? Pořád nechápeš, že já preferuji městské ev a zbytkem by nedává smysl.
Tvrdil jsi, že dojezd EV je dostatečný. Což pravda není evidentně. PODLE JINÝCH.
TM3 po faceliftu má psaný vyšší dojezd na nabití, než naše francouzské auto s poctivým atmo motorem z doby, kdy nám EU diktovala jen peníze na dětská hřiště a cyklostezky 😉 Jo, nabiju ho rychleji, ale dostatečný a ideální jsou rozdíly.
Ukázka základního nepochopeni o co jde a co se deje.
Nejde o to, ze zákazníci nechteji EV.
Jde jen o to, ze zákazníci nechteji spatna EV.
Nokia taky dělala chytré telefony….
Nejde o to, ze zákazníci nechteji EV.
Jde jen o to, ze zákazníci nechteji spatna EV.
Nokia taky dělala chytré telefony….
Doplnil bych to tak, že dobré EV a rozumnou cenu neexistuje = zákazníci EV nechtějí, viz našich 2.4% podíl na prodejích 😉
Proc zde stale pises ty same nepravdy dokola?
Je to tva náplň prace?
EV se stalo loni nejprodávanější auto planety.
Prodeje v ČR maji na globalni automotiv minimální vliv.
Je to tva náplň prace?
EV se stalo loni nejprodávanější auto planety.
Prodeje v ČR maji na globalni automotiv minimální vliv.
Ale jak tedy pak máme bojovat za záchranu planety, když u nás, světe div se, stáří vozového parku stoupá, byť tedy máme na globální automotive minimální vliv. Typická česká rodina jaksi nemá na "dálniční raketu" + jeden supereko EV "kolem komína", musí si vystačit s jedním univerzálním vozem na všecko tak, aby se do auta všichni vlezli, nestálo je "raketu" a mělo ideálně nevelké provozní náklady a perpetum mobile se na trhu furt ne a ne objevit.
Ericu, kdybych se ridil tvymi prispevky, tak bych EV take nechtel.
Nazory jako ty, rohypnol nebo arese proste u nas prevladaji.
A davam vam za pravdu. Lide u nas EV nechteji.
Pritom budou stacit dve veci😒br /> Pravdive (nejen technicke) informace bez ideologickeho zabarveni - vyzdvihneme zde treba Martina Vaculika :yes:
Rozumna porizovaci cena EV
PS Sam stale cekam na poradny pokles cen napr. VW id.2. O parite pisu leta o roce 2025. S tim, ze ve vyssich tridach uz nastala dnes 2024 a v nizsich to bude o rok az dva pozdeji.
Nazory jako ty, rohypnol nebo arese proste u nas prevladaji.
A davam vam za pravdu. Lide u nas EV nechteji.
Pritom budou stacit dve veci😒br /> Pravdive (nejen technicke) informace bez ideologickeho zabarveni - vyzdvihneme zde treba Martina Vaculika :yes:
Rozumna porizovaci cena EV
PS Sam stale cekam na poradny pokles cen napr. VW id.2. O parite pisu leta o roce 2025. S tim, ze ve vyssich tridach uz nastala dnes 2024 a v nizsich to bude o rok az dva pozdeji.
Máš pravdu... a začni od sebe svou rétorikou 😉
Co mas proti me laskyplne retorice plne edukativnich informaci?
Vzdy jsem ti odpustil.
Bratre.
Mylit se je lidske. 😄
Upustme od osobnich utoku. 😉
Ja sem chodim kvuli vam a vasi osvete.
Vzdy jsem ti odpustil.
Bratre.
Mylit se je lidske. 😄
Upustme od osobnich utoku. 😉
Ja sem chodim kvuli vam a vasi osvete.
Nevytrhovat z kontextu, omluvit se za to, že když někdo má rád Renault 5 a chtěl by ho i s manualem a benzinem není trollení a ještě bych si vzpoměl. Takže, beru, mýlil si se, jestli je to tvá omluva, jinak osvětu nepotřebujem. Nejsme divoši v Africe 😉
Koukam, ze jsi to pochopil jak potrebujes.
😁
Jestli mas skutecne dojem, ze bych se mel omlouvat ja tobe, pak se ti velmi rad omlouvam. 😉
Nejsi troll, jen jsi mel opet nalehavou potrebu vyznani lasky k R5 a spalovacim motorum.
To bych ti nemel zazlivat.
Jen mam jednu prosbu.
Beru od tebe jako samozrejmost, ze snad do kazdyho (a do toho, pro ktere mas slabost obzvlast) EV bys nejradeji narval spalovak.
Tak jako barik. Jediny rozdil mezi tebou a barikem je, ze barik s LPG a ty s benzinem.
😁
Toto tve prani neni nutne opakovat pod kazdym EV. 😉
Vzal jsem ho na vedomi.
Preji krasny bezemisni den
😁
Jestli mas skutecne dojem, ze bych se mel omlouvat ja tobe, pak se ti velmi rad omlouvam. 😉
Nejsi troll, jen jsi mel opet nalehavou potrebu vyznani lasky k R5 a spalovacim motorum.
To bych ti nemel zazlivat.
Jen mam jednu prosbu.
Beru od tebe jako samozrejmost, ze snad do kazdyho (a do toho, pro ktere mas slabost obzvlast) EV bys nejradeji narval spalovak.
Tak jako barik. Jediny rozdil mezi tebou a barikem je, ze barik s LPG a ty s benzinem.
😁
Toto tve prani neni nutne opakovat pod kazdym EV. 😉
Vzal jsem ho na vedomi.
Preji krasny bezemisni den
Jenže tak parita nastala ve vyšších třídách nastala díky zvýšení cen ICE. Btw i tam ale už automobilky otevírají oči, viz MB a jeho odklon od EQ řad…
Btw já vidím EV jako alternativu k ICE a ne náhradu. Hodí se jen na specifické využití - služby typu Rohlík nebo Taxi. Případně jako druhé “levné” auto do rodiny, na cesty do města nebo so práce (když máš odpovídající zázemí). Jako hlavní nemá šanci u většinové společnosti obstát….
Btw já vidím EV jako alternativu k ICE a ne náhradu. Hodí se jen na specifické využití - služby typu Rohlík nebo Taxi. Případně jako druhé “levné” auto do rodiny, na cesty do města nebo so práce (když máš odpovídající zázemí). Jako hlavní nemá šanci u většinové společnosti obstát….
Vetsinovou spolecnost posuzujes podle sebe?
Stačí se podívat na prodeje, poměr ICE/EV 😉
Hloupy ukazatel...
Kdyz nenastala parita v nizsich tridach, neni se co divit. 😉
Kdyz nenastala parita v nizsich tridach, neni se co divit. 😉
Inu jak prosté milý Watsone. Zdražíme ICE na úroveň EV a parita bude vyrovnána. Co na tom, že viz já 😉
Vazne ti spalovaky prijdou tak drahy?
https😐/www.sauto.cz/…obni/hyundai/i30?…
Mne ne.
https😐/www.sauto.cz/…ander👋206730789
Za kolik bys to Sandero nebo i30 chtel??
Kdyz si potrebujes kupovat Oktavku v RSu, tak nebrec. 😁
Nebo o jakych jakych autech mluvis konkretne?
Nebo tady jen strasis? :no:
https😐/www.sauto.cz/…obni/hyundai/i30?…
Mne ne.
https😐/www.sauto.cz/…ander👋206730789
Za kolik bys to Sandero nebo i30 chtel??
Kdyz si potrebujes kupovat Oktavku v RSu, tak nebrec. 😁
Nebo o jakych jakych autech mluvis konkretne?
Nebo tady jen strasis? :no:
Ale kdepak máme tu pariu v těchto kategoriích? Kdypak bude EV za stejou cenu? Řeknu jim tajemství, děsně tajný. Nikdy. Nastane leda, viz. já. Nestraším, jen popisuji reálný stav, čísla bohužel nelžou. Doba holt už je taková, lidi prostě šetřej, kde to jen trochu jde.
A navíc, lidi co prašule maj, ergo by si měli v rámci boje za záchranu planety kupovati EV tak: https😐/www.garaz.cz/…ke-trio-21012610
Hmmm doníku, já myslel, že spoléháš na fakta, ne dojmy. Čísla prodaných kusu jsou fakta a ta nejsou hloupá, ale pravdivá a vyjadřují zájem kupujících 😉
Takže jediné, co je tu hloupé, je tvůj komentář…
Takže jediné, co je tu hloupé, je tvůj komentář…
DonVito
Dnes 8😁8
"A davam vam za pravdu. Lide u nas EV nechteji."
Nejak nechapu, o co ti jde.
😁
Dnes 8😁8
"A davam vam za pravdu. Lide u nas EV nechteji."
Nejak nechapu, o co ti jde.
😁
Koukám, že už ani nevíš, co vlastně píšeš😒br />
Hloupy ukazatel... si napsal na poměr prodaných nových ICE/EV, na to reaguju.
U nás je ten poměr 97,6 / 2,4%. Viz. statistika SDA, na rozdíl od tebe se jim dá věřit 😉 Čísla prodejů/registrací jsou fakta a těmi se rád oháníš, akorát se ti to teď nehodí…
Hloupy ukazatel... si napsal na poměr prodaných nových ICE/EV, na to reaguju.
U nás je ten poměr 97,6 / 2,4%. Viz. statistika SDA, na rozdíl od tebe se jim dá věřit 😉 Čísla prodejů/registrací jsou fakta a těmi se rád oháníš, akorát se ti to teď nehodí…
Trocha retrospektivy.
Napsal jsi o EV😒br /> "Jako hlavní nemá šanci u většinové společnosti obstát…."
Ja to pochopil tak, ze pises o budoucnosti.
Tudiz je hloupe argumentovat DNESNI statistikou. 😉
Jestlize jsi psal o dnesku, pak viz ja😒br /> "A davam vam za pravdu. Lide u nas EV nechteji."
Pochopils? 😁
Tva argumentace ohledne EV, je zalozena jen na vlastnim pocitu dnes. Na zaklade cehoz pises o tom, co ma sanci obstat u vetsinove spolecnosti.
Ja tvrdim jedine. Vetsinova spolecnost vybira penezenkou.
Howgh
Napsal jsi o EV😒br /> "Jako hlavní nemá šanci u většinové společnosti obstát…."
Ja to pochopil tak, ze pises o budoucnosti.
Tudiz je hloupe argumentovat DNESNI statistikou. 😉
Jestlize jsi psal o dnesku, pak viz ja😒br /> "A davam vam za pravdu. Lide u nas EV nechteji."
Pochopils? 😁
Tva argumentace ohledne EV, je zalozena jen na vlastnim pocitu dnes. Na zaklade cehoz pises o tom, co ma sanci obstat u vetsinove spolecnosti.
Ja tvrdim jedine. Vetsinova spolecnost vybira penezenkou.
Howgh
koukám hraješ si na indiána, no proč ne... Každý jsme nějaký 😒]
Nicméně máš v jednom pravdu a to tady - "Vetsinova spolecnost vybira penezenkou" = EV nemá v aktuální cenové hladině malých aut a nižší střední třídy ani šanci 😉
Nicméně máš v jednom pravdu a to tady - "Vetsinova spolecnost vybira penezenkou" = EV nemá v aktuální cenové hladině malých aut a nižší střední třídy ani šanci 😉
Klameš. Ľudia primárne nechcú EV. Nikto s rozpočtom do 25 alebo aj 30 tisíc na solídne auto si nekúpi za tie isté peniaze elektrické mini do mesta, ani si nepriplatí 10-20 tisíc za EV. Elektromobil si kúpi človek, čo chce elektromobil, ale táto skupina ľudí zďaleka nie je taká početná. Aj záujemcov o spaľováky je samozrejme menej, pretože nemajú poriadne motory, môžeš si kúpiť crossover alebo crossover, mimo to je výber mizerný, a ceny sú vysoké, za úbohý trojvalček dnes pýtajú viac peňazí ako stáli solídne štvorvalce.
Porovnanie s Nokiou je celkom mimo misu. Relevantné argumenty sa hľadajú ťažko, že?
Porovnanie s Nokiou je celkom mimo misu. Relevantné argumenty sa hľadajú ťažko, že?
Moment, takže zatím se vyrábějí špatná EV 😒] 😒] 😒] ??? Tak proč neustále lžeš že EV je lepší než spalováky?!? 😒] 😒] 😒]
rohYpnol
Rozum se vrací i do Citroenu?!? Smekám. Je to sice smutná pravda a realita, kam to Citroen dotáhl. Z druhé strany ano, sebereflexe toho že nemá smysl si hrát na prémii, se cení :yes: :yes:
Je zajímavé sledovat, že zatímco Dacia má stále prostor kam jít a jak dělat lepší auta, tak ostatní musí nabrat zpětný chod a přestat si hrát na něco co nebyli, nejsou a nebudou. Po VW je Citroen další.
Renaultu to ještě nedošlo 😒]
Škoda to snad dostane rozkazem z Vlkohradu 😒]
Je zajímavé sledovat, že zatímco Dacia má stále prostor kam jít a jak dělat lepší auta, tak ostatní musí nabrat zpětný chod a přestat si hrát na něco co nebyli, nejsou a nebudou. Po VW je Citroen další.
Renaultu to ještě nedošlo 😒]
Škoda to snad dostane rozkazem z Vlkohradu 😒]
Co by Škoda, která vyrábí minimum elektroaut měla dostat rozkazem?
Nedostane nic. On je jen zaslepen, že mu brusel zakázal octavi tdi 4x4.
Což je pravda. Stejně jako Duster dCi a další a další.
A zapomněl jsi to celkem důležité, byť ne to zásadní. EU výrobu omezuje a zakazuje NEPŘÍMO.
A zapomněl jsi to celkem důležité, byť ne to zásadní. EU výrobu omezuje a zakazuje NEPŘÍMO.
a dalsi a dalsi...
Treba Rifter v dyzlu.
Wait.
https😐/www.auto.cz/…vi-navrat-152728
😁
Peugeoty Rifter a Traveller jsou v ČR: Známe ceny, diesel slaví návrat
Treba Rifter v dyzlu.
Wait.
https😐/www.auto.cz/…vi-navrat-152728
😁
Peugeoty Rifter a Traveller jsou v ČR: Známe ceny, diesel slaví návrat
PowerHouse
Sandero je od 350 000, Fabia od 360 000.
Josef Vik
Ten nový znak je vážně k poblití. Uvažoval jsem o novém Berlingu, ale nedokázal jsem se na to dívat. Každý den by mě to vytáčelo. Přitom je to asi blbost, ale nedokázal jsem si pomoct. A když vidím ten Aircross, tak se mi ty pocity ihned vrátily. Citroen se asi hodně hledá...
3_diamanty
Pisal som to iste uz pri prvych foto C3... proste to nesedi na tej hranatej kasni take megavajce... nie som zase nejaky puntickar ale je to vazne nepekne a nepasuje mi to tam ... predosly znak ale asi zase nejakej mudrej hlave v citrone vadil alebo sa nudil ... inak aj pezot a renault to iste... aj ich nove loga su uz cisty nevkus....a pritom C3 je takto inak celkom pekne auto... co uz ... ale nastastie fr auta ma dnes uz velmi netankuju... snad len clio a captur su fakt take kusky ktore by som bral... a aj to uz radsej s 3 diamantami na maske miesto jedneho :yes:
Pepa_007
Jo proč ne, ale musejí dělat krásná a kvalitní auta.
Kde je treba C5 s jeho jedinečným pérováním?
C4 Picasso?
Dnes je to samé SUV..... 🙄
Kde je treba C5 s jeho jedinečným pérováním?
C4 Picasso?
Dnes je to samé SUV..... 🙄
O C4 Picasso nebyl myslím zájem, tak ho zrušili...
Ale když není zájem o EV, tak zůstává... To je divné
Ale když není zájem o EV, tak zůstává... To je divné
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
O C4 Picasso 1G byl zájem velký, dokud stálo rozumné peníze 😉 Střední MPV s obrovským prostorem, sám jsem jedno měl - Grand Picasso 1.6HDI 2008 za 640tis Kč. A cena pak postupně ještě klesala. Super auto pro rodinu. Když ceny s druhou generací vylétly nahoru cca o 150-200tis Kč, byl problém..
uděláš to samé v elektro a rázem máš neprodejný krám, který si kupují jen diskuzní rozleskávači jako DonVito a Hendy 😉 viz. geneze poslední generace Citroenu Berlingo