Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

VinFast odkládá otevření nové továrny. Důvodem jsou mizivé prodeje

25 komentářů

PowerHouse
Za rok se zlevní e-pohon a baterky o 50%, situace bude jiná, výnosná.

Příklad poklesu EV je Tesla 3,
loni jsem napsal, že letos na podzim Tesla 3 bude stát 900 000.
Nebo Nebo
Jasně, příklad je Tesla, kde Elon má peníze z emisních povolenek, z nichž to dotuje.
traveldrive
To máš fuk, z čoho to platí. Každý má svoje spôsoby. Zákazník reflektuje na kúpnu cenu, ako k nej výrobca dospel je irelevantné.
Avatar - Emel
Emel
Z povolenek dneska už žádnej velkej kšeft nekouká. Tesla prostě levně vyrábí...
Nebo Nebo
Tesla prostě draze krade, levné vyrábí šroty, které mají interiér horší než auta z 90. let, které jsou za mě pecka.
Používá nekvalitní materiály atd. Archaický zastaralý pohon...
Avatar - kuk
kuk
Myslíš že to dotuje z těch pár procent co má z těch povolenek jo? To mu vystačí sotva na svačinu lol. 😁 😁 😁
Avatar - Anonym
Anonym
taaaaaaaaaaaaak určitě, kupovalo to od něj hafo automobilek
Avatar - kuk
kuk
Tady to máš ty diletante. V roce tvořil podíl emisních povolenek na tržbách jen 3 %. Kvůli tomu ti nevstane Musk ani z postele ty chytráku. Lol. :-! 😁

"According to Tesla's financial reports, revenue generated from carbon credits was $1.46 billion as of the fiscal year 2021, representing 3% of the brand's total revenue. Revenue peaked in 2023, hitting $1.79 billion, according to the brand's Q4 2023 report."

https😐/www.globalfleet.com/…market-e😜lained?…
Manettino
Tak jestli to prodává za svačinu tak je to pěknej looser a ne dobrej obchodník!!! 😒]
Arese
Jasně a teď prosím tu o Smolíčkovi! 😒]
traveldrive
Dobre valí, že...?
vondry87
Tesla 3 za 900 by byla fajn. Tak snad toho nedosáhnou stejně jako Škoda u Enyaqu tzn. že to auto ohlodají na kost..
Avatar - Emel
Emel
Fajn by byla, ale už to asi není rozhodující... jestli 900 nebo 1M. Jasně, pokud to bereš jako firma s dotací, tak už se ten relativní rozdíl zvětšuje.
Nebo Nebo
Ježíši, dotace na neco, co už bylo v roce 1831... To se chceme vrátit do minulosti?
Avatar - Mokrous
Mokrous
Na kost ohlodaný vůbec není. Má jen malou baterii.
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
Kde je problém? Strategie? Cena? Kvalita? Distribuční a servisní síť. Článek má nulovou informační hodnotu.
PowerHouse
u baterek a e-pohonu.
Baterky klesají na 55€/kWh ze 110 a u e-pohonu je pokles jako u elektroniky.
Navíc za rok budou mít všichni vlásenkové motory, takže i tady se čeká.
Avatar - kuk
kuk
Konstrukční kvalita a kvalita výroby.
Arese
...zjevně trochu pozapomněl, že auta nejsou totéž, co rýžové nudle! 😒]
PowerHouse
ale tady v diskuzi jsou názory, že EV zdražují.
Srovnejme s cenou před rokem.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Přesně. Všichni se těší na auto velikosti i30 Combi za 450 000. Se slušným dojezdem. A s možností tažení karavanu.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Sterilní auto. Bez emocí.
Kde budou kupovat motory?
Avatar - kuk
kuk
Díky tomu stojej jejich prodeje za prd.
traveldrive
Tak značka existuje nejakých 6 rokov, čo by chceli? Predstavujú si to jak Hurvínek válku, za 6 rokov nemôžu dobehnúť, čo svet budoval storočie, ani keď naverbujú všetkých najsamlepších odborníkov. Chce to trochu viac uvažovania a aj trochu pokory, nie len veľké oči a ťah na e😜anziu a zarábanie miliónov.
Avatar - kuk
kuk
Chtěj všechno a to je dobře. Akorát u aut to vezme pěknejch pár let než se někam propracujou.