že Saab nebyl koupen od Číňanů, stejně jako Volvo a automobilka se nepošpinila.
gil54
2
...a zároveň se ani nikdy nepošpinila vlastními motory. 😁
Dvoutakty byly snad nejvíc Saaby, i když konstrukčně na základech německých DKW, původní dvouválec pro typ 92, prý podle některých pramenů, pocházel dokonce z české Jawy Minor, který chtěl Saab koupit, ale obchod padl převratem v roce 1948. Plány a výkresy k motoru ale jaksi promyšlenou náhodou zůstaly ve Švédsku 😄 . No a potom už jsou jenom samá pozitiva a sociální jistoty 😄 ......... Ford V4, Triumph a nakonec GM. Pro automobilku, která neměla prakticky nikdy žádný svůj vlastní původní motor, není třeba přehnaně truchlit.
speedfred
2
No a najväčšie “šperky” pod kapotou boli od Isuzu.
gil54
3
Jj, tato spolupráce se GM opravdu povedla.
No. až tak negativistický jsem nechtěl být, při tak dojemné vzpomínkové akci.
Anonym
1
nebýt GM, zrachovalo to o 20 let dřív 😄
Fra Ko
0
Tři příspěvky a jeden lepší než druhý ... je vidět kucí, že jste e😜erti 👍 ...
Dvoutakty byly snad nejvíc Saaby, i když konstrukčně na základech německých DKW, původní dvouválec pro typ 92, prý podle některých pramenů, pocházel dokonce z české Jawy Minor, který chtěl Saab koupit, ale obchod padl převratem v roce 1948. Plány a výkresy k motoru ale jaksi promyšlenou náhodou zůstaly ve Švédsku 😄 . No a potom už jsou jenom samá pozitiva a sociální jistoty 😄 ......... Ford V4, Triumph a nakonec GM. Pro automobilku, která neměla prakticky nikdy žádný svůj vlastní původní motor, není třeba přehnaně truchlit.
No. až tak negativistický jsem nechtěl být, při tak dojemné vzpomínkové akci.