Těch 1600 kg u furgonu je vážně na celkovou hmotnost 3500 kg? Pokud ano, konečně se někam dostáváme. Dosavadní BEV dodávky měli o tunu (nosnosti) méně. Spotřeba elektřiny s 400 kg zní sice docela dobře, ale plně naloženo může být úplně jinde, to by mě pak zajímalo. Tak jako tak tohle už začíná vypadat použitelně. Jsem zvědavý na naftový furgon a pak samozřejmě ceny, které mimo nějakých dotací rozhodnou o tom zda má BEV nějaký smysl 😁
speedfred
0
Zatiaľ sú ceny EV dodávok až strašidelné a nezachráni to ani vyššia dotácia 300.000Kč.
Dojazd už pre nejakých poslíčkov a “okolokominárov” vypadá slušný.
vitapb
0
Cena bude klíčová, pokud by se dokázali dostat někam k 1,5 milionu, tak je to hratelný. Bylo by to skvělý auto pro balíčkáře, co nafťáky brutálně huntujou a jejich údržba stojí celkem horentní sumy. Pořád si ale řikám, že je na trhu místo hlavně pro PHEV dodávky s nějakou 40 kWh baterkou, ale stále s motorem na delší (a dálniční) trasy. Možnost rekuperace při plně naloženym autě by byla dost příjemná a přínosná.
Petr Zbruž
0
U elektro aut se zvysuje celkova hnotnost na tusim 4.2 tuny s tim, ze s nim muze jet ridic s ridicakem na 3.5 t Ale pak uz pro ne plati tachograf, mytne atd.
Dojazd už pre nejakých poslíčkov a “okolokominárov” vypadá slušný.