Elektromobilita
Zákazníci být nemusí.
K E😜loreru prostě patří 3L šestivalec, nic vic.
K E😜loreru prostě patří 3L šestivalec, nic vic.
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
U nas dostupny clanky jsou asi tak 8:10 hmotnostne i objemove (nmc lehci a mensi), cenove jsou o cca 20% drazsi. Da se tedy extrapalovat ze soucasnou technologii se do enyaqu vejde neco jako 100 mozna 110kwh v nmc.
Zlomova je zivotnost, premiovy auta daj neco jako 10-15 let zivoznosti kdy se to jeste vyplati udrzovat v provozu, je tedy pravdepodobny, ze pri 150 rocnich cyklech bude limitem zivotnosti baterie. Coz dokazuji stary tesly ale i dalsi ev. Lifepo jsou zivotnosti uplne nekde jinde a mestskej autobus s lifepo clankama s nima budto dozije (winston) nebo bude potrebovat dve sady (co vim prvni pokusy od SOR). Coz znamena, ze pri zivotnosti beznyho auta cca 20 let a 500tkm baterie ma sanci auto prezit.
Zlomova je zivotnost, premiovy auta daj neco jako 10-15 let zivoznosti kdy se to jeste vyplati udrzovat v provozu, je tedy pravdepodobny, ze pri 150 rocnich cyklech bude limitem zivotnosti baterie. Coz dokazuji stary tesly ale i dalsi ev. Lifepo jsou zivotnosti uplne nekde jinde a mestskej autobus s lifepo clankama s nima budto dozije (winston) nebo bude potrebovat dve sady (co vim prvni pokusy od SOR). Coz znamena, ze pri zivotnosti beznyho auta cca 20 let a 500tkm baterie ma sanci auto prezit.
Milé auto.cz, kam na tyhle informace chodíte? Netýká se náhodou LFP až té slabší verze, se kterou se má E😜lorer EV začít vyrábět až koncem tohoto roku? Zatím vždycky jsem četl, že ty dvě verze, které už vyrábějí, tedy RWD 77kWh i AWD 79kWh budou s bateriemi typu NMC.
Důchod nedaleko, bude to mé poslední auto, tak potřebuji, aby mě baterie přežila.
A s Li-Ion baterií v garáži u domu bych také neměl moc klidné spaní.
Teď jen, aby se LFP nedostala do nejnižších výbav pro Enyaq...