Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prodeje elektromobilů v Německu stále padají. Škoda si naopak polepšila

Největší evropský trh s automobily zažívá vystřízlivění z elektromobility. V meziročním srovnání registrace od začátku roku klesly téměř o 27 tisíc. Největší propad vedle Tesly zaznamenal také Volkswagen.
Zpět na článek
11. 6. 2024 19:32
Avatar - Ozzman
11. 6. 2024 08:06
Napjatá situace
To je to tam tak dramatické a situace se pořád mění, že se o tom píše každý den alespn jeden článek? :-O :-O :-O
Rozbalit vlákno
38
Avatar - del42sa
11. 6. 2024 08:18
Re: Napjatá situace
okurková sezóna :-!
11. 6. 2024 08:19
Re: Napjatá situace
Nejspíš.
Nejsou dotace, nejsou koláče ;-)
11. 6. 2024 08:33
Re: Napjatá situace
To aby i méně chápající lidi jako Hendly pochopili, že prodeje EV jsou katastrofa a nehádali se. Myslím, že opakování je matka moudrosti. Je to pár týdnů zpátky, co mi tu ten trouba vysvětloval, že neumím interpretovat čísla a prodeje EV rostou. Myslím si že otočka VW, kde už taky pochopili, že EV only není řešení, je jasným důkazem, že situace není dobrá a spalováky rozhodně nekončí a éra hybridů je před námi.
Avatar - Ozzman
11. 6. 2024 09:09
Re: Napjatá situace
Já ti mám spíš pocit, že to smrdí bulvární novinařinou, protože na toto téma je tu nejkošatější diskuze :)
Avatar - Roman Horký
11. 6. 2024 09:12
Re: Napjatá situace
Jenomže ta diskuse je taky pořád stejná a o ničem. Ona to není ani tak diskuse, jako inzerce vlastních pozic, ve smyslu, že hlučnější vyhrává.
Avatar - Ozzman
11. 6. 2024 09:13
Re: Napjatá situace
To je fuk, o čem je, pro redakci to znamená, že jsem sem klikali, hádli se a dívali se na reklamu na nový Hyundai i30 již od 429 9900, Samsung Galaxy A55 5G 256 GB za 9 401 korun od Vodafone a na užitkové Vozy Volkswagen s úrokem již od 0 % p.a. a záruky 2+3 roky s limitem 200 tisíc kilometrů a teď mne omluv, jdu si něco z toho koupit
Avatar - Roman Horký
11. 6. 2024 09:16
Re: Napjatá situace
Hádám, že ten Samsug. Taky o něm přemýšlím :-)
Avatar - Ozzman
11. 6. 2024 09:23
Re: Napjatá situace
Ne, Samsungu jsem měl řadu (ještě mám), služební poslední roky a strašný i když tu A55 si teď koupil táta a vypadá to konečně trochu jako lepší telefon, zatím to funguje (ale to příjde! :D)... dost se podobá tvary a zpracováním starším iphonům (12-13), tak asi proto :D

Já už řadu let používám nejobyčejnější iphone, aktuálně 15 a jsem maximálně spokojen, není určitě nejlepší parametry, ale na to co to má dělat, to dělá a funguje, asi jako Toyota :D
Avatar - Roman Horký
11. 6. 2024 09:26
Re: Napjatá situace
Největší překvapení když si jdeš koupit Samsung a ono je na krabičce napsáno Made in PRC. Co tam má napsáno ten Ajfoun?
Avatar - Ozzman
11. 6. 2024 09:45
Re: Napjatá situace
Designed in USA, made in China :D Tohle bylo na iphone 6s :D Dnes tam neni nic, ale dělaj to děti v Číně, já jsem spokojeny, že díky mne přežijí a mají co jíst ;)
Avatar - W.O. PRSCLEY
11. 6. 2024 10:23
Re: Napjatá situace
Nedělaj, Apple přesunul podstatnou část výroby jinam, myslím do Vietnamu.
11. 6. 2024 13:17
Re: Re: Napjatá situace
Většina IP15 se dělá ještě v Číně. :-(
Avatar - Ozzman
11. 6. 2024 18:27
Re: Re: Napjatá situace
V pořádku :)
11. 6. 2024 11:31
Re: Napjatá situace
mohl bys nám sdílet tady foto té krabičky Samsungu, kde je napsáno Made in PRC? Rádi se přiučíme 8-s
11. 6. 2024 13:14
Re: Re: Napjatá situace
Všechny Samsungy, které jsem měl možnost vidět, byly vyrobeny ve Vietnamu.
11. 6. 2024 11:00
Re: Napjatá situace
Já měl A8 a supr a teď mám A53 a taky supr. Co ti na tom vadilo?
Avatar - Ozzman
11. 6. 2024 13:06
Re: Napjatá situace
Do pul roka sekacka, porad otravny aktualizace, upozorneni. Apple je jednduchej, neotravuje a funguje :) Teda me, a to sem mel skoro vsechny konkurencni
12. 6. 2024 09:04
Re: Napjatá situace
Hele nic takovýho nepozoruju. Za mě je ten telefon dokonalej. Dobře fotí, rychle se nabíjí, má supr displej, velkou paměť, rychlý hardware, je vodotěsný a aktualizace mě otravuje tak jednou za pár měsíců. Tím neříkám, že Jabko není dobrý nebo optimalizovanější.
Avatar - Ozzman
12. 6. 2024 14:54
Re: Napjatá situace
Jabko je dobrý pro tu blbuvdzornost, hardware není kdovíjaký za ty prachy, co to stojí, ale funguje. Já jsem zkoušel ale srovnání fotek s tou A55 a IP15 je o dost lepší, ale vím, že vlajkové lodě Samsungu mají špičkové fotky, ale to oni do střední třídy nedaj.
Avatar - Barrichello
12. 6. 2024 09:46
Re: Napjatá situace
mě funguje čínskej Honor naprosto v pohodě, nic se neseká. Takže naprosto nepotřebuju předraženej Iphone :-)
Avatar - Ozzman
12. 6. 2024 14:52
Re: Napjatá situace
To je v pořádku, soudržský Honor u tebe bude bezproblémový, ty jsi názorově jejich :D Ale běda, kdyby si třeba napsal svobodu Tibetu :D
Avatar - Barrichello
12. 6. 2024 15:30
Re: Napjatá situace
:-) :-) :-)
Já jsem jejich a kritizuju tu, že EU kupuje od Číny suroviny a komponenty pro OZE :-)
Tak to jo, jestli spíš jejich není Donviták a spol, ti to masivně propagují

Takže když použiji slova klasika "Máš to volaaké zmetené" :-)
Avatar - W.O. PRSCLEY
11. 6. 2024 10:21
Re: Napjatá situace
Nevím chlape, já všechny ty reklamy ignoruji a prostě je nevidím.
Avatar - W.O. PRSCLEY
11. 6. 2024 10:21
Re: Napjatá situace
Po letech adorace elekromobilů "elitami" i médii je myslím normální že je nyní stejně hlučná i ta část populace a médií, která na elektrozkraty nekouká skrz růžové brýle
Avatar - rohYpnol
11. 6. 2024 10:20
Re: Napjatá situace
Proč hned bulvár?

Autor si to celkem uvážlivě rozdělil do samostatných článků. Jeden o Tesle,, druhý o EV obecně. Nevím, co je na tom špatného.

Že chce čtenost? No to je logické. A toto není čtenost ani klikbajt za každou cenu.
Avatar - W.O. PRSCLEY
11. 6. 2024 10:24
Re: Napjatá situace
Před lety bulvár nevyvážený adorující vše co bylo elektrické se nyní stává bulvárem vyváženějším. A tak je to v pořádku. Prostor mají mít obě strany.
Avatar - rohYpnol
11. 6. 2024 13:16
Re: Napjatá situace
Podle mě je to spíš manistream. A obecně manistream teď přestává papouškovat green deal zelenou pohádku, protože i manistream politika se evidentně mění.
11. 6. 2024 10:59
Re: Napjatá situace
Kdybych nedělal v automotive, tak bych možná i věřil, že to je jen bulvární novinařina. Prodeje spalováků frčí perfektně, ale EV rozhodně nedosahují predikovaných objemů.
12. 6. 2024 06:19
Re: Napjatá situace
Neustale si nejen ty neuvědomujete, ze ten titulek muze zní taky: “ Strašení o nulových prodejich v EV Německu po konci dotaci se ukázalo jako falešné “
12. 6. 2024 07:47
Re: Napjatá situace
Kto tu písal o nulových predajoch? Mne prídu viac falošné tvoje interpretácie. A to proti EV ako takým vpodstate nič nemám.
Avatar - Barrichello
12. 6. 2024 09:41
Re: Napjatá situace
jedná se o účelovou manipulaci a ohýbání pravdy, jako by si ho neznal :-)
Avatar - sargis
11. 6. 2024 09:54
Re: Napjatá situace
Redakcia, podobne ako EV, pracuje s napätím :D
11. 6. 2024 10:09
Re: Napjatá situace
No vzhledem k tomu, že historicky se prodávalo v německu tak ca. 30 000 ks golfů měsíčně, tak pětiměsíční registrace nejlepšího elektromobilu na úrovni 20 000 jsou docela bída. Ten elektrotrh se prostě ještě nerozjel.
11. 6. 2024 10:14
Re: Napjatá situace
A ani nerozjede. Na ibnovení dotací totiž jaksi nejsou prašulky a ve férové tržní soutěži jsou elektroplečky vůči spalovacím vozům zcela nekonkurenceschopné. :-[] :no:
Avatar - W.O. PRSCLEY
11. 6. 2024 10:26
Re: Napjatá situace
A taky už nerozjede, rozum zvítězí a trh se ustálí. Elektro kupují jen progresivističtí nadšenci ale prostě jich není víc než 10%, plus dotace vyrobí nějakých 5% navíc (mimo NĚMECKO).
12. 6. 2024 07:48
Re: Napjatá situace
Elektro kupujú normálni ľudia, ktorí nemajú až tak hlboko do vrecka a elektromobil im svojimi vlastnosťami proste vyhovuje. Pokiaľ by cena EV bola na úrovni porovnateľného spaľováku, tiež by som nad elektrinou uvažoval.
Avatar - W.O. PRSCLEY
11. 6. 2024 10:12
Re: Napjatá situace
No na Auto cz najdete dalších 10 článků o elektromobilech takže naše přítomnost na Auto cz je elektrická :-[] :-[] :-[]
V podstatě by se mohli přejmenovat na ELEKTROAUTO.CZ
11. 6. 2024 08:48
Tak zlé to není.
Velké dotace = 180 tisíc elektromobilů za 5 měsíců, žádné dotace = 140 tisíc.

Část lidí se snažila stihnout nákup s dotací, proto kupovali loni a nekupuji letos. Klíčový bude hlavně další vývoj. A pro ten je nejdůležitější zustatkova cena jednotlivých pohonů.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - rohYpnol
11. 6. 2024 10:09
Re: Tak zlé to není.
Podle eurohujerů EV přece dramaticky zlevňují ne??? Takže ůstatková hodnota EV musí padat jak perseidy :-[] :-[] :-[]
Avatar - W.O. PRSCLEY
11. 6. 2024 10:15
Re: Tak zlé to není.
Zlevňují, roční ojetiny od Hertzu. Masivní výprodej pak způsobuje výrobním podnikům Tesly vrásky na čele. Před několika lety si pískali, teď budou trpět. Navíc velmi omezené dotace v Německu, ostatní státy to nezachrání i když se kvůli tomu rozhodni zadlužit (Francie) ...
11. 6. 2024 12:53
Re: Tak zlé to není.
pozeram stale mobile, ze by som zobral tu lacnu TEslu, ked tak pada cena a nejako kde nic, tam nic :-(
11. 6. 2024 09:06
Dobrých zpráv není nikdy dost!
Éra bezbřehého elektrofašismu naštěstí končí dříve, než mohla naplno rozvinout svůj likvidační potenciál. I tak ale automobilkám napáchala bilionové škody. Peníze, které mohly (a měly) být využity pro vývoj nové generace ultraúčinných a ultračistých spalovacích motorů byly doslova vyhozený do kanálu na vývoj elektropleček, které drtivá většina zákazníků nechce a které jsou proto evidentně slepou větví vývoje... :-O :-O :-O :-( :no: Domnívám se, že tyto kreténské politické snahy byly výsledkem ďábelské vlivové operace čínských a ruSSkých tajných služeb, jejíž cílem byla likvidace evropského automobilového průmyslu. Skoro se jim to podařilo a evropská progresivistická levice v tom sehrála roli užitečných ***ů... :-O :-O :-O :no:
Rozbalit vlákno
3
11. 6. 2024 09:27
Re: Dobrých zpráv není nikdy dost!
Jasne, narvete penize do skvarku s manualem!
Avatar - W.O. PRSCLEY
11. 6. 2024 11:03
Re: Dobrých zpráv není nikdy dost!
nehul tolik, dude :-)
12. 6. 2024 07:51
Re: Dobrých zpráv není nikdy dost!
Nevadí, hlavne že ti chutí jesť a si inak zdravý...
11. 6. 2024 09:37
jak tu rikam porad
nebejt asistentu je na auta ted velmi dobra doba. Na Hilux sem dostal vloni 30%, letos to davaj kazdymu ve dverich. Na x7 a 7 umej zase skoro 20. Na Ev jsou dostace, slevy a jeste nulovy financovani. A v Nemecku je tretim nejprodavanejsim ev BMW s malym odstupem okradeny Tesly a VW. Takze se ukazuje, ze je treba stat automotive na krku protoze prostor evidentne je.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - W.O. PRSCLEY
11. 6. 2024 11:04
Re: jak tu rikam porad
opakuji, nehul tolik, Brutte :-)
11. 6. 2024 11:31
Re: jak tu rikam porad
Ja bych prestal, ale cist ty sra*cky na autoforu jinak nejde!
Avatar - rohYpnol
11. 6. 2024 10:18
Eurohujeři dělají že neexistují
Eurohujerská úderka se nějak vypařila z diskusí :-[] :-[] :-[]

Děje se přesně to co jsem přdpovídal. Zrušení dotací znamená pád prodejů EV.

Celkem prodejní čísla sedí na to, jak dávajé EV smysl. U BMW a Mercedesu EV zvládli velmi slušně a svým způsobem zde může pohon pro někoho dávat smysl. V drahých autech není navýšení ceny tak znatelné.

Pád Tesly je značný, myslím, že německá gigafactory zavání giga průšvihem :-[] :-[] :-[]

Každopádně i v eurovolbách je zjevné, že kormidlo zahlo jinam a věřím, že to znamená konec Ursuly, začátek konce eurohujerské politiky. Bohužel (ale logicky) začal sílit nacionalismus a to znamená, že velké národy nás mohou začít drtit skrze své zájmy. Proto je politika tetuše a podobných do dnešní doby pro naši zemi vyloženě ohrožující.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - W.O. PRSCLEY
11. 6. 2024 11:10
Re: Eurohujeři dělají že neexistují
Kolego, velká národy nás POŘÁD DRTÍ, kvůli svým zájmům. Rusko něco chce, USA něco chtějí, Čína zesiluje tlak a EU pořád něco chce - rozuměj Helmutstán a Frankostán něco chtějí ale nemají na to koule tak využívají EU. A nakonec do této dnešní podoby stvořili EU oni a Německo z toho má dlouhodobě prosperitu (která končí) a Francie pořád tahá z EU nějaké dotace a je jí to pořád málo.
Avatar - rohYpnol
11. 6. 2024 13:21
Re: Eurohujeři dělají že neexistují
Ano. Ale za mě je rozdíl v tom, že doteď velké národy chtěli primárně to, aby společná politika EU byla pode nich. Dnes už je košile bližší kabátu a prosazují se nacionalisté, kteří chtějí, aby národní zájmy byly nad společnými evropskými.

Jinými slovy - jde to správným směrem, ale pokud si i my nezačneme tvrdě hájit naše zájmy, tak pro nás bude to společenství jen vykořisťováním. A protože jsme malí hráči, tak vidím jako nutné obnovit a posílit V4. Polsko, Maďarsko a Slovensko má obdobné zájmy jako my, protže máme kus společné historie, podobnou vyspělost.
Avatar - Ham.
11. 6. 2024 19:15
Re: Eurohujeři dělají že neexistují
V4 je mrtvá od té doby, co Slovákům a Maďarům nekoukají z Putinovy prdky už ani cvičky. Společný zájem máme jenom s Poláky.
Avatar - rohYpnol
11. 6. 2024 19:47
Re: Eurohujeři dělají že neexistují
Ne i to pravda. Naopak.
To, jak nad mainstream dělá z Fica proruského, je opravdu du nechutné. Mám proti Ficovi opravdu hodně připomínek, ale jestli něco není tak rozhodně není prpruský. Stejně jako Orbán. Naopak, Orbána Maďaři milují. A proč? No jednoduše proto že háji Maďarské zájmy.
Avatar - Ham.
11. 6. 2024 19:56
Re: Eurohujeři dělají že neexistují
Stačí si poslechnout Ficovy projevy (a především činy) a nebýt hloupý. Dtto Orbán. A že je jejich národy milují? Ano, milují, protože většina Slováků i Maďarů je proruská. Takže good luck Slovákům i Maďarům vedle Běloruska v novém svazu se jim bude určitě líbit, ale já tam prostě nechci. Dokud V4 formálně fungovala, tak nic praktického nebo užitečného v EU neprosadila, takže dnes vzhledem k vývoji v HU a SK je to spolek, který ČR může pouze a jenom uškodit pokud by se v něm ČR angažovala..
Avatar - Mikesus
12. 6. 2024 06:28
Re: Eurohujeři dělají že neexistují
Presne tak. Stačí si podívat na činy těch scou a jejich projevy a názory, a je všem normálním lidi jasné, do jakého svazu by šli. Oba by nejradši chtěli trvalou moc jako Lukašenko, jakkoliv. Orban umlcil media, Fico už to dělá taky.
Avatar - rohYpnol
12. 6. 2024 13:56
Re: Eurohujeři dělají že neexistují
A víš jaké jsou Ficovy činy? Rozhodně nepodporuje Rusko, podpořil veškerou pomoc kromě zbraní.
Avatar - Ham.
12. 6. 2024 18:05
Re: Eurohujeři dělají že neexistují
...veškerou pomoc kromě zbraní... to je asi tak nastejno, jako kdyby ses topil a já ti nabídl pomoc v podobě tatranky nebo zánovního hrnce vyjma vytažení z vody.
Ale když pominu zbraně, tak nemohu pominout jeho roli jakožto páté kolony Moskvy v EU, kdy šíří lži opsané z ruské propagandy, třeba tu o tom, že konflikt na Ukrajině není konflikt mezi Ruskem a Ukrajinou, ale mezi USA a Ruskem.
Prostě kovaný komunista, který poklonkuje u hrobu toho největšího komunistického grázla (hned po Gottwaldovi) naší historie
https://www.youtube.com/watch?…
To je prostě svět se kterým doufám, že ČR nebudeme mít už nic společného.
Avatar - Barrichello
12. 6. 2024 22:38
Re: Eurohujeři dělají že neexistují
největší komunistický grázl byl doktor Gusta Husáků, ty jedeš bomby.

Co takhle soudruh Stalin nebo Pol Pot? Nic? A co sovětší utopisté, odpovědní za hladomor na Ukrjaine jako Lysenko? Taky nic?

Proti nim byl Husta lidumil a nejhodnější člověk na světě :-) :-) :-)
Avatar - Ham.
Dnes 10:11
Re: Eurohujeři dělají že neexistují
Nauč se číst, doktore, píši "naší historie", "normalizoval" tady skoro 20 let.
Avatar - Barrichello
Dnes 10:16
Re: Eurohujeři dělají že neexistují
Za normalizace bylo zabito asi milionkrát méně lidí než v letech 1945-1955 :-) :-) :-) :-)

Smůla co :-) Nějak sis vybral špatný období, ti zlí u vás na slovači byli gottwaldovi hoši jako Ursíny, Široký, Clementis, Kočvara, Lichner, Duriš atd

Chtělo by si to naštudovat historii
Avatar - Ham.
Dnes 12:47
Re: Eurohujeři dělají že neexistují
Od roku 1944 do roku 1950 než sám skončil v komunistickém mlýnku na maso to byl nejkovanější komunista, který má řadu těch komunistických vražd přímo na svědomí.
Husák někdy od roku 1944 usiloval o poválečné připojení Slovenska k SSSR, z této doby je v archivech zpráva z června 1944 v které horuje za připojení k SSSR (byl tedy kovanější než soudruzi z Moskvy). Když se to nepovedlo, tak v roce 45 připravoval komunistický převrat na Slovensku. Po převratu vedl slovenskou SNB i STB, tedy instituce, které právě v těch letech 45-50 mají na svědomí vraždy nejvíce lidí. To, že ho pak zavřeli ho vůbec neomlouvá, prostě byl to takový slovenský Berija.
Avatar - Barrichello
12. 6. 2024 09:44
Re: Eurohujeři dělají že neexistují
Přesně tak, všechny velké země maj své zájmy, Čína, Indie, Rusko, USA, Británie, Německo, Francie....malé státy jsou jen ve velku a pouhé kolonie i když to tak oficiálně není prezentováno :-)
Avatar - Emel
12. 6. 2024 11:25
Re: Eurohujeři dělají že neexistují
A tak... je potřeba se na to dívat realisticky, republika velikosti většího čínského města holt není rovnocenný partner. Proto máme EU, abychom se v tom světě neztratili.
Avatar - apoho
11. 6. 2024 11:37
Re: Eurohujeři dělají že neexistují
zajímalo by mne, kam se poděl Horký Rom a jeho Don Vito s Hendlym?
Za poslední dny tady nevidím jejich stopu, stejně jako Lysenkovou ( ten byl zablokovaný cenzorem) ale už mi stihl poslat soukromou zprávu, kde nás všechny zdraví :D :D
11. 6. 2024 11:51
Re: Eurohujeři dělají že neexistují
Zřejmě jejich chlebodárci v St. Petěrburgu po volbách do europarlamentu zavřeli kohoutky penězovodu. Nebo se po výsledcích eurovoleb (a spektaulárního vítězství Motoristů a naopak totálního pirátského výbuchu) nervově zhroutili a odjeli na zdravotní dovolenou... :-[] :no:
Avatar - rohYpnol
11. 6. 2024 13:15
Re: Eurohujeři dělají že neexistují
Je to zajímavé. Šmahem jsou fuč. Nikdo ani nepinkne :-[]
Záhadné lajky taky rázem nejsou... :-[]
Avatar - Barrichello
12. 6. 2024 09:45
Re: Eurohujeři dělají že neexistují
v PCHL omezili vycházky a přístup k netu :-) :-)
Avatar - Roman Horký
11. 6. 2024 13:53
Rozbalit vlákno
1
11. 6. 2024 14:19
Re: Pro ty, kdo nevěří
tak asi je tomu tak, že i rivalové z jižní Koreje podlehli a vyrábí některé mobily v Číně.
Děkuji za info :-)
11. 6. 2024 19:32
Taky vyčkávám
Taky čekám, až klasická benzínová a dieselová nová auta zlevní a dostanou pořádný motor a ne ty 1.0l tříválce. Pokud zlevní o 15-20% s výše uvedenými požadavky, mají kupce. Takhle si ty předražený hybridní plečky strčte do … a klidně si zkrachujte.
Rozbalit vlákno
0