Novinky
ericn
7
Tak pokud bude mit avizovanych 2.4t, tak je to docela průšvih, ne?
Přejít do diskuze
??? Co to meleš za hovadiny? To tady podle tebe smíme diskutovat jen o autech, které sami vlastníme? 😒]
No ale zase bude mít (dle čínského nevkusu) svítící ledviny. To je mnohem důležitější, ne? 😒] 😒] 😒] :no:
Prostě hybrid do sportovního vozu nepatří... To chápe i Audi, která má skoro všechno mild hybridní, ale RS6, RS3... jsou čisté benzínové.
V sportovním vozu bych si představoval manuál a V8.
Ale to sami v BMW zjistí, až to nikdo nebude kupovat.
Ale pokud to bude jediná volba ten hybrid, tak M5 je officiálně mrtvé, stejně jako propadák XM.
V sportovním vozu bych si představoval manuál a V8.
Ale to sami v BMW zjistí, až to nikdo nebude kupovat.
Ale pokud to bude jediná volba ten hybrid, tak M5 je officiálně mrtvé, stejně jako propadák XM.
kolik si ridil m5?
kolik si ridil phev v vykomivy tride m5?
pokud zadnou nemuzes vedet jak se to chova. Misto toho tu zvracis ma vsecko ev. Takze tvuj nazor na to ma cenu myho nazoru na covid
kolik si ridil phev v vykomivy tride m5?
pokud zadnou nemuzes vedet jak se to chova. Misto toho tu zvracis ma vsecko ev. Takze tvuj nazor na to ma cenu myho nazoru na covid
Ano, je to projev naprostého nevkusu, stejně jako celkový design nové řady 5.
Vypadá to jako kdysi HiFi věže od Vietnamců z 90. let.
Vypadá to jako kdysi HiFi věže od Vietnamců z 90. let.
dodatečné plochy jako jsou různé pruhy a zvýraznění masek, dle mého směřují směrem k Indii, kde jsem mohl vidět mnoho vehiklů pomalovaných reflexními barvami a různými cinkrlátky... Za mě světla vpředu a vzadu jasně definují auto... zvýrazňování nefunkčních ploch se mi prostě nelíbí... radši bych bral to přední zelené brzdící světlo, jak někdo vymyslel na Slovensku, to může být v mnoha situacích užitečné...
Jo a v Dubaji minulý týden, jsem ty osvětlené ledvinky viděl asi u dvou BMW5 a byli to obě 520i, takže pokud to bude in M5 ve stejné podobě, tak to moc nedává smysl v nějakém odlišení od jiných motorizací...
Jo a v Dubaji minulý týden, jsem ty osvětlené ledvinky viděl asi u dvou BMW5 a byli to obě 520i, takže pokud to bude in M5 ve stejné podobě, tak to moc nedává smysl v nějakém odlišení od jiných motorizací...
naprostý souhlas!
Jsou tady "permanentní" diskutéři,. kteří sepsují ihned cokoliv nového, co se na trhu s auty objevuje protože to vypadá jinak, než Tatra 613 nebo BMW E38, kterou obdivovali jako mladí kluci.
Přitom ta auta neřídili ani je nehrozí, že je budou v budoucnu řídit nebo vlastnit ale kritikou nešetří.
Přitom žádný vývojář ani konstruktér jejich názory zde nečte, takže je to pouze mlácení prázdné slámy 😲
Jsou tady "permanentní" diskutéři,. kteří sepsují ihned cokoliv nového, co se na trhu s auty objevuje protože to vypadá jinak, než Tatra 613 nebo BMW E38, kterou obdivovali jako mladí kluci.
Přitom ta auta neřídili ani je nehrozí, že je budou v budoucnu řídit nebo vlastnit ale kritikou nešetří.
Přitom žádný vývojář ani konstruktér jejich názory zde nečte, takže je to pouze mlácení prázdné slámy 😲
Nemusíš, Cayenne je jinde, hlavně má na rozdíl od BMW XM slušný design 😉
Jinak je řádově jinde 87553 ks za 2023😒br />https😐/www.care😜ert.com.au/…-deliveries-down
Jinak je řádově jinde 87553 ks za 2023😒br />https😐/www.care😜ert.com.au/…-deliveries-down
Zdroj?
Btw Prokopec je možná ujetej, ale JATO asi ví, co uveřejňuje.
Taky pěkný článek:
https😐/www.topgear.com/…-2023s-worst-car
Btw Prokopec je možná ujetej, ale JATO asi ví, co uveřejňuje.
Taky pěkný článek:
https😐/www.topgear.com/…-2023s-worst-car
v cr dostanes vetsi slevu na 7er a x7 nez na xm. Nemaj potrebu to prodavat. Prodava se to u nas nad ocekavani dobre.
apropo prokopec je debil, za 2023 vyrobili a prodali 4500xm, rok to nebyl celej a celkovy prodeje treba cayennu jsou kolem 20-40tis ks rocne. Chtel bych videt prodeje turba se hybrid. Za me je to u takhle okrajovy kary s jednou motorizaci dobrej vysledek. Podotykam, ze sl600 v gen r129 bylo vyrobeno kolem 11 tis ks za 10 let vyroby
apropo prokopec je debil, za 2023 vyrobili a prodali 4500xm, rok to nebyl celej a celkovy prodeje treba cayennu jsou kolem 20-40tis ks rocne. Chtel bych videt prodeje turba se hybrid. Za me je to u takhle okrajovy kary s jednou motorizaci dobrej vysledek. Podotykam, ze sl600 v gen r129 bylo vyrobeno kolem 11 tis ks za 10 let vyroby
Tak celkem zajímavé pojednání o prodejích XM je třeba tady😒br />
https😐/www.autoforum.cz/…400-tisic-korun/
Ano, já vím, je to to ošklivé autoforum, ale byl to první článek ve vyhledávání. Čísla si asi ale z prstu netahají 😉 zdroj mají z JATO dynamics…
https😐/www.autoforum.cz/…400-tisic-korun/
Ano, já vím, je to to ošklivé autoforum, ale byl to první článek ve vyhledávání. Čísla si asi ale z prstu netahají 😉 zdroj mají z JATO dynamics…
mluvime tu o xm ktery u nas nekolikrat prekonalo prodejni kvoty? ja jen abych vedel jakej ses odbornik :-!
a vzhledem k tomu, ze bmw rostou prodeje napric spektrem tak nazor neboskvarku je uplne mimo realitu
Nabízí, co si zadal trh. Dřív si někdo honil ego a zvětšoval přirození s počtem válců a řevem motoru, dnes velikosti auta a číslem Vmax.
Zajímavé, že toyota nemá potřebu už dělat kvóty na yaris GR, GR86 nebo Supru. Ano byly první rok, kvůli nedostatečné výrobní kapacitě. Teď si můžeš objednat co chceš a kolik chceš. To má každý problém s výrobní kapacitou a nestiha vyrábět?
jo tvoje..
bmw prodalo 2,25 mil aut za 2023, tim prekonalo audi i mb celosvetove. Od 2022 rust. Bmw v de je treti nejprodavanejsi znacka ev, tesne za teslou a cca 25% pod prvnim vw. Smir se s tim, ze nechapes co trh chce
bmw prodalo 2,25 mil aut za 2023, tim prekonalo audi i mb celosvetove. Od 2022 rust. Bmw v de je treti nejprodavanejsi znacka ev, tesne za teslou a cca 25% pod prvnim vw. Smir se s tim, ze nechapes co trh chce
xm 4450 2023😒br />
https😐/www.bmwblog.com/…ine-months-2023/
mercedes r129😒br />https😐/classictrimparts.com/…acts-and-figures
cayenne hledat nebudu
https😐/www.bmwblog.com/…ine-months-2023/
mercedes r129😒br />https😐/classictrimparts.com/…acts-and-figures
cayenne hledat nebudu
Někdo to kupovat bude. Ale nebudou to dřívější tradiční zákazníci. Ono BMW se celkově změnilo, typickým BMW už dávno není štíhlý sportovním sedan nebo kupé s vysokootáčkovým šestiválcem "pro pravé chlapy", ale SUV s dieselem a automatem.