Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
správnej motor :yes: :yes: :yes:
Co ja viem, mne by sa skor pacila nejaka vysokootackova masina bez turba ala lfa/ aspon 12k plus, vsetko pekne na tesno, aby ronaldo musel zivit 3och technikov zijucich v garazi, aby mu to pred kazdou jazdou na trening aspon hodinu museli predohrievat 😀
na to si můžeš koupit veterána
Ktory veteran toci 12 tisic otacok?
Keď zle podradíš tak aj k 12.000 rpm sa pozrieš 😝
Ked sme pritom podradeni, raz som pedaloval do nejakeho kopca v spanielsku, predbiehal ma citroen piccaso. neviem co sa stalo a ako to je to mozne, zrazu sa mu na moment rozvietili svetla spiatocky, nieco brutalne buchlo, zarapcalo a auto ostalo stat. 😂 je to vobec mozne za jazdy buchnut spiatocku? Skusat sa mi to nechce
No asi plnohodnotne ji tam nedáš, ale zoubky se tam kousnout můžou. A pak to udělá velké bum.
Nevím, jestli je to v pořádku, ale je to takový auto k ničemu. Asi akorát tak na balení bab někde na Riviéře. Není to ani ideální sporťák, protože to bude těžký jako prase, není to ani dobrý GT, na to je to zase moc divoký a nepraktický, ani to nemá nejlepší zrychlení, podá si to kdejaká Tesla za 3 % kupní ceny tohohle nesmyslu. A upřímně, není to ani moc hezký, nějaké mnohem levnější Ferrari nebo 911 jsou prostě mnohem krásnější a elegantnější. Tady tohle balancuje na hranici kýčem a to si myslím, že je ještě shovívavé hodnocení. Veyron a Chiron byly aspoň zajímavé maximálkou (i když tu vyzkoušelo nanejvýš tak procento majitelů), ale i ta je tady utažená, k 380 km/h se možná přiblíží i nějaká lepší Alpina.
Tak je to holt jenom o tom, že je to kuriozita s šestnáctiválcem a asi dobrý kun*olep. Mě to nechávává chladným.
Tak je to holt jenom o tom, že je to kuriozita s šestnáctiválcem a asi dobrý kun*olep. Mě to nechávává chladným.
lyon667
Tak tady se designéři zejména v interiéru řádně rozvášnili a kupodivu to vypadá i funkčně a ergonomicky. Tohle není styl "Vybli Bibli", jako dnes předvádějí některé nejmenované německé automobilky, ale je vidět, že si s tím dali práci a opravdu nad tím přemýšleli. :yes:
Holt necílí prioritně na čínského mileniála, co právě kupuje své první auto v životě (a to nejen svém, ale celé rodiny 😁 ) a taky nejsou až tak omezeni cenovkou, takže šuntoizace (rozuměj řešení inflace snížením kvality) se jich až tak netýká. Taky pochopili, že ve světě x ticích koňových elektromobilů musí zaujmout i něčím jiným než výkonem, takže lehká inspirace u Pagani je zřejmá. 😄 :yes:
Ham.
(resp. jeden jediný schovaný ve středové konzoli) a rázem všechny interiéry moderních aut vypadají jak levná čínská hračka z vietnamské tržnice.
Markus1
Uz mi tu chyba len topper a jeho komentar ako je Gecko a ASX v podstate konkurencia tohoto auta 😂😂😂😂😂
.StenLi.
Ked mlady genius vytrhne ikonicku automobilku z pazurov podvodneho chamtiveho VW koncernu, turbo, ktore zprznilo uz mnohe legendarne atmosfery a nahradi najvyssou formou motora a lacne displeje nahradi mechatronickym sperkom, tak vznikne casu nepodliehajuci vrchol automobiloveho priemyslu.
Pokud vám to nedošlo, tak moje myšlenka byla, že nové Bugatti má omezovač na 380 km/h pravděpodobně kvůli zakrytí faktu, že vyšší rychlosti nedokáže trvale dosáhnout. Chirony i Veyrony měly omezovače nad hodnotou 400 km/h a původně byly zavedeny kvůli pneumatikám.
A tohle je taky zatím jenom "základní model".