Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

V16 je zpátky. Bugatti Tourbillon přiváží 1800 koní a neobvyklý volant

27 komentářů

Avatar - iudex
iudex
Tak ten nešvár z Renaultu,Volva či Toyoty sa dostal až sem. Ako k tomu príde majiteľ, keď dostane auto z rýchlosťou obmedzenou iba na 380 kmh? Bol by som veľmi nas.aný. 😒] 😒] 😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Bugatti tím omezovačem na 380 km/h chce pravděpodobně zakrýt to, že není schopno trvale dosahovat takových rychlostí jako starší Chiron.
ptr078
Ved aj chiron mal zamok na rychlost
Avatar - Anonym
Anonym
To ano, ale na 420 km/h, případně 440 km/h u výkonnější verze Super Sport. I starší Veyrony měly omezovač nad "magickou rychlostí" 400 km/h.
ptr078
To by ma az tak netrapilo. Musim povedat, ze na dobu nevkusu, to vyzera az prilis v pohode. Ja som vedel, ze sa dozijeme toho, ze za interier bez obrazoviek a ambientnych kolotocov sa bude doplacat, netusil som, ze to bude nad milion eur 😂
Tiborek
Nemáte pravdu. Veyron i Chiron měli omezovač.
Avatar - Anonym
Anonym
Přečtěte si můj příspěvek a celé vlákno ještě jednou.

Pokud vám to nedošlo, tak moje myšlenka byla, že nové Bugatti má omezovač na 380 km/h pravděpodobně kvůli zakrytí faktu, že vyšší rychlosti nedokáže trvale dosáhnout. Chirony i Veyrony měly omezovače nad hodnotou 400 km/h a původně byly zavedeny kvůli pneumatikám.
Tiborek
I tenkrát to bylo na 380. Pokud se nebavíme o těch top speed limitkách, které to měly výš. Trvale dosáhnout to nešlo ani u nich. Po top speedu následoval kompletní servis.

A tohle je taky zatím jenom "základní model".
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Necitas pozorne, Tourbillon ma obmedzovac na 445km/h, takze je to viac ako u Chiron a sam Mate povedal ze dokaze ist rychlejsie, avsak pneumatiky, a to na ktoromkolvek aute, su limit, konkretne tie na Chirone by nevydrzali viac ako 10 minut a cele auto dokazalo ist rychlostou 440km/h len niekolko sekund, nove baterie dokazu dodavat energiu dlhsie, takze Tourbillion dokaze ist rychlejsie a dlhsie ako Chiron, aj kvoli velkemu rozdielu v aerodynamike, kvoli mensej celnej ploche, kedze pasazieri su blizsie k sebe, lebo medzi nimi nie je prevodovka a kvoli vyrazne mensiemu poctu chladicov.
Avatar - Anonym
Anonym
správnej motor :yes: :yes: :yes:
ptr078
Co ja viem, mne by sa skor pacila nejaka vysokootackova masina bez turba ala lfa/ aspon 12k plus, vsetko pekne na tesno, aby ronaldo musel zivit 3och technikov zijucich v garazi, aby mu to pred kazdou jazdou na trening aspon hodinu museli predohrievat 😀
Avatar - Mokrous
Mokrous
😁 😁 😁
Avatar - Anonym
Anonym
na to si můžeš koupit veterána
ptr078
Ktory veteran toci 12 tisic otacok?
Avatar - speedfred
speedfred
Keď zle podradíš tak aj k 12.000 rpm sa pozrieš 😝
ptr078
Ked sme pritom podradeni, raz som pedaloval do nejakeho kopca v spanielsku, predbiehal ma citroen piccaso. neviem co sa stalo a ako to je to mozne, zrazu sa mu na moment rozvietili svetla spiatocky, nieco brutalne buchlo, zarapcalo a auto ostalo stat. 😂 je to vobec mozne za jazdy buchnut spiatocku? Skusat sa mi to nechce
Avatar - Mikesus
Mikesus
No asi plnohodnotne ji tam nedáš, ale zoubky se tam kousnout můžou. A pak to udělá velké bum.
Avatar - Jean Reno
Jean Reno
Ne.
dodo24
Mustang... ten s krídlami
vecernicek2
Nevím, jestli je to v pořádku, ale je to takový auto k ničemu. Asi akorát tak na balení bab někde na Riviéře. Není to ani ideální sporťák, protože to bude těžký jako prase, není to ani dobrý GT, na to je to zase moc divoký a nepraktický, ani to nemá nejlepší zrychlení, podá si to kdejaká Tesla za 3 % kupní ceny tohohle nesmyslu. A upřímně, není to ani moc hezký, nějaké mnohem levnější Ferrari nebo 911 jsou prostě mnohem krásnější a elegantnější. Tady tohle balancuje na hranici kýčem a to si myslím, že je ještě shovívavé hodnocení. Veyron a Chiron byly aspoň zajímavé maximálkou (i když tu vyzkoušelo nanejvýš tak procento majitelů), ale i ta je tady utažená, k 380 km/h se možná přiblíží i nějaká lepší Alpina.

Tak je to holt jenom o tom, že je to kuriozita s šestnáctiválcem a asi dobrý kun*olep. Mě to nechávává chladným.
Avatar - kuk
kuk
Ha ha, až na to že je to hybrid jako prase. Bez baterek to nebude mít takovej vodpich.
Avatar - lyon667
lyon667
Tak tady se designéři zejména v interiéru řádně rozvášnili a kupodivu to vypadá i funkčně a ergonomicky. Tohle není styl "Vybli Bibli", jako dnes předvádějí některé nejmenované německé automobilky, ale je vidět, že si s tím dali práci a opravdu nad tím přemýšleli. :yes:
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Holt necílí prioritně na čínského mileniála, co právě kupuje své první auto v životě (a to nejen svém, ale celé rodiny 😁 ) a taky nejsou až tak omezeni cenovkou, takže šuntoizace (rozuměj řešení inflace snížením kvality) se jich až tak netýká. Taky pochopili, že ve světě x ticích koňových elektromobilů musí zaujmout i něčím jiným než výkonem, takže lehká inspirace u Pagani je zřejmá. 😄 :yes:
Avatar - Ham.
Ham.
(resp. jeden jediný schovaný ve středové konzoli) a rázem všechny interiéry moderních aut vypadají jak levná čínská hračka z vietnamské tržnice.
Avatar - kuk
kuk
Ztráta času. 😁 😒]
Avatar - Markus1
Markus1
Uz mi tu chyba len topper a jeho komentar ako je Gecko a ASX v podstate konkurencia tohoto auta 😂😂😂😂😂
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Ked mlady genius vytrhne ikonicku automobilku z pazurov podvodneho chamtiveho VW koncernu, turbo, ktore zprznilo uz mnohe legendarne atmosfery a nahradi najvyssou formou motora a lacne displeje nahradi mechatronickym sperkom, tak vznikne casu nepodliehajuci vrchol automobiloveho priemyslu.