Novinky
ryccardo
2
A velice zajímavá motorizace. Náhrada nesmyslných 4 turb hybridním pohonem, který dodá sílu je velice pokrokové řešení. V kombinaci s točivým motorem dosahujících otáček jako silniční motorky to bude mít i krásný zvuk a nebude ten agregát tak strašně složitý. Tohle se VW povedlo. Chválím, že se nenechali strhnout aktuální módní vlnou EV a vytvořili takový automobilový klenot a ne vysavač na kolech :yes:
Nechcete si místo cenzury podporující jen trolly radši po sobě číst aspoň nadpisy?
"Jeden z nejexkluzivnějších automobilů příštích let dorazí s prvkem, který jsme u první generace násobně levnějšího Citroënu C4 moc oblibě neměli."
"Jeden z nejexkluzivnějších automobilů příštích let dorazí s prvkem, který jsme u první generace násobně levnějšího Citroënu C4 moc oblibě neměli."
Koncernovu automobilku musel dostat do ruk tak schopny clovek ako Mate Rimac, aby sme dosli konecne ku konceptu o ktorom som snival uz roky. Bezne auta s jednoduchymi a spolahlivymi atmosferickymi hybridmi s peknym zvukom v style Honda e:HEV, postupne nahradzovane s BEV a male percento sportiakov u ktorych nema vyznam riesit emisie, s velkymi jednoduchymi a krasne znejucimi atmosferami, namiesto otrasne znejucich preturbovanych motorov ako W16. Skoda ze mu nezverili aj Lamborghini, ktore sa vydalo tou nepeknou turbo cestou ako Ferrari 😒
Jasně, že u C4 to lidi moc rádi neměli. Protože kromě pevného airbagu, který by byl asi každému jedno, byla na středu pevná i multifunkční tlačítka. A to byl děs. Člověk musel pustit volant, aby přepnul písničku na rádiu, tedy přesný opak toho, proč multifunkční volanty vnikly. Když se podíváte do Bugatti, tak multifunkce je stále na věnci volantu a tedy se pohybuje s ním a dokážete jí ovládat při jízdě, aniž byste pustili volant. Ta tlačítka, co jsou připevněná ke středu jsou pro startování a změnu jízdních režimů, tedy něco, co při jízdě stejně neděláte palcem v zatáčce