Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Co má první Citroën C4 společného s úžasným Bugatti Tourbillon?

8 komentářů

ryccardo
A velice zajímavá motorizace. Náhrada nesmyslných 4 turb hybridním pohonem, který dodá sílu je velice pokrokové řešení. V kombinaci s točivým motorem dosahujících otáček jako silniční motorky to bude mít i krásný zvuk a nebude ten agregát tak strašně složitý. Tohle se VW povedlo. Chválím, že se nenechali strhnout aktuální módní vlnou EV a vytvořili takový automobilový klenot a ne vysavač na kolech :yes:
Avatar - Mokrous
Mokrous
Nechcete si místo cenzury podporující jen trolly radši po sobě číst aspoň nadpisy?

"Jeden z nejexkluzivnějších automobilů příštích let dorazí s prvkem, který jsme u první generace násobně levnějšího Citroënu C4 moc oblibě neměli."
Avatar - Mikesus
Mikesus
Někdo ukřivděný nebo co? Jo na tebe si zasedli a mažou ti příspěvky porusujici pravidla.
Něco k tématu něco nemáš, nebo budeš řešit chybějící "v". Nějaký ten překlep nebo chybu najdeme skoro všude.
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Koncernovu automobilku musel dostat do ruk tak schopny clovek ako Mate Rimac, aby sme dosli konecne ku konceptu o ktorom som snival uz roky. Bezne auta s jednoduchymi a spolahlivymi atmosferickymi hybridmi s peknym zvukom v style Honda e:HEV, postupne nahradzovane s BEV a male percento sportiakov u ktorych nema vyznam riesit emisie, s velkymi jednoduchymi a krasne znejucimi atmosferami, namiesto otrasne znejucich preturbovanych motorov ako W16. Skoda ze mu nezverili aj Lamborghini, ktore sa vydalo tou nepeknou turbo cestou ako Ferrari 😒
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jo, zní to zajímavě. V tomhle si myslím, že spalovaky zůstanou pořád.
Avatar - Ham.
Ham.
Nesmysl, PHEV stejné koncepce jako tento Tourbillon měl koncern už před více než 10 roky dávno před Tourbillonem. Jediný rozdíl byl, že používal atmosférický V8 místo V12. To auto se jmenuje Porsche 918.
Avatar - Egi
Egi
Jasně, že u C4 to lidi moc rádi neměli. Protože kromě pevného airbagu, který by byl asi každému jedno, byla na středu pevná i multifunkční tlačítka. A to byl děs. Člověk musel pustit volant, aby přepnul písničku na rádiu, tedy přesný opak toho, proč multifunkční volanty vnikly. Když se podíváte do Bugatti, tak multifunkce je stále na věnci volantu a tedy se pohybuje s ním a dokážete jí ovládat při jízdě, aniž byste pustili volant. Ta tlačítka, co jsou připevněná ke středu jsou pro startování a změnu jízdních režimů, tedy něco, co při jízdě stejně neděláte palcem v zatáčce
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Manželka měla C4 coupe, volant nám vůbec nevadil a ovládání audia i tepmomatu jsme měli pod volantem na těch malých páčkách, takže nebyl problém