Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Toyota Corolla Touring Sports 1.8 Hybrid – Více výkonu se hodí vždy

Velmi povedené japonské kombi se v rámci modernizace dočkalo výkonnějšího základního hybridu, který konečně přiváží dostatečnou dynamiku. A co nízká spotřeba? Zůstala?
Zpět na článek
3. 7. 2024 13:12
3. 7. 2024 13:30
3. 7. 2024 15:30
3. 7. 2024 15:32
3. 7. 2024 13:25
3. 7. 2024 13:31
3. 7. 2024 13:49
3. 7. 2024 14:10
3. 7. 2024 14:27
3. 7. 2024 14:34
3. 7. 2024 14:36
3. 7. 2024 14:41
3. 7. 2024 14:43
3. 7. 2024 14:47
3. 7. 2024 14:49
3. 7. 2024 14:54
3. 7. 2024 14:56
3. 7. 2024 14:59
4. 7. 2024 07:20
4. 7. 2024 07:52
8. 7. 2024 06:08
3. 7. 2024 14:58
3. 7. 2024 14:59
3. 7. 2024 15:10
3. 7. 2024 15:13
3. 7. 2024 16:56
3. 7. 2024 17:44
3. 7. 2024 21:00
3. 7. 2024 22:04
4. 7. 2024 13:45
4. 7. 2024 13:54
4. 7. 2024 19:14
4. 7. 2024 21:41
6. 7. 2024 13:45
4. 7. 2024 13:57
3. 7. 2024 16:54
3. 7. 2024 16:56
3. 7. 2024 16:58
4. 7. 2024 05:16
3. 7. 2024 15:01
3. 7. 2024 15:05
3. 7. 2024 17:00
3. 7. 2024 21:06
3. 7. 2024 21:38
3. 7. 2024 21:57
4. 7. 2024 06:58
4. 7. 2024 07:02
4. 7. 2024 17:53
4. 7. 2024 18:47
3. 7. 2024 20:02
3. 7. 2024 20:51
3. 7. 2024 20:59
3. 7. 2024 21:10
3. 7. 2024 21:59
4. 7. 2024 05:19
4. 7. 2024 06:30
4. 7. 2024 07:22
4. 7. 2024 07:27
4. 7. 2024 07:46
4. 7. 2024 15:01
4. 7. 2024 06:56
3. 7. 2024 21:45
3. 7. 2024 21:55
3. 7. 2024 22:01
3. 7. 2024 22:03
3. 7. 2024 22:08
3. 7. 2024 22:14
3. 7. 2024 22:16
3. 7. 2024 22:22
3. 7. 2024 22:23
4. 7. 2024 05:20
4. 7. 2024 06:12
4. 7. 2024 06:33
4. 7. 2024 07:02
4. 7. 2024 07:03
4. 7. 2024 07:16
4. 7. 2024 07:50
4. 7. 2024 08:53
4. 7. 2024 17:58
4. 7. 2024 07:00
4. 7. 2024 07:11
3. 7. 2024 22:08
3. 7. 2024 21:17
3. 7. 2024 21:34
3. 7. 2024 21:57
3. 7. 2024 21:59
3. 7. 2024 22:00
3. 7. 2024 22:03
3. 7. 2024 22:18
3. 7. 2024 23:03
4. 7. 2024 06:21
4. 7. 2024 06:35
4. 7. 2024 07:08
4. 7. 2024 07:10
4. 7. 2024 18:25
4. 7. 2024 09:10
4. 7. 2024 09:51
4. 7. 2024 09:56
3. 7. 2024 22:12
3. 7. 2024 23:09
3. 7. 2024 22:06
4. 7. 2024 05:24
4. 7. 2024 06:18
4. 7. 2024 10:20
4. 7. 2024 10:32
4. 7. 2024 11:31
4. 7. 2024 11:37
4. 7. 2024 11:41
4. 7. 2024 13:51
4. 7. 2024 12:37
4. 7. 2024 06:31
4. 7. 2024 09:58
4. 7. 2024 09:00
8. 7. 2024 06:17
3. 7. 2024 13:46
3. 7. 2024 15:09
3. 7. 2024 15:11
4. 7. 2024 08:38
4. 7. 2024 12:48
4. 7. 2024 12:50
4. 7. 2024 13:44
4. 7. 2024 13:49
4. 7. 2024 15:05
3. 7. 2024 15:53
3. 7. 2024 20:39
3. 7. 2024 21:13
4. 7. 2024 09:48
4. 7. 2024 10:08
4. 7. 2024 12:35
4. 7. 2024 19:34
5. 7. 2024 08:56
5. 7. 2024 11:26
5. 7. 2024 17:14
5. 7. 2024 10:07
4. 7. 2024 15:17
4. 7. 2024 15:17
3. 7. 2024 22:22
4. 7. 2024 09:50
4. 7. 2024 10:14
4. 7. 2024 13:04
4. 7. 2024 13:04
4. 7. 2024 14:03
4. 7. 2024 14:08
4. 7. 2024 15:10
4. 7. 2024 19:35
4. 7. 2024 06:30
4. 7. 2024 07:18
4. 7. 2024 12:01
4. 7. 2024 13:48
4. 7. 2024 13:59
4. 7. 2024 14:12
4. 7. 2024 20:29
5. 7. 2024 06:59
4. 7. 2024 16:57
4. 7. 2024 16:59
4. 7. 2024 17:25
4. 7. 2024 19:37
5. 7. 2024 09:35
5. 7. 2024 10:04
4. 7. 2024 22:29
10. 7. 2024 14:30
8. 7. 2024 23:17
9. 7. 2024 08:46
Avatar - lamal
3. 7. 2024 13:12
Ever.green
Oproti Octavii lepsie jazdi v zakrutach hlavne na narocnejsom povrchu a ma lepsie riadenie. Rozhodne talentovanejsie auto, ked to niekto oceni.
Ma vyhrievany volant a co sedacky ? Autor nespomina, ak je to v packete, je to na nič trochu.
Prekvapi dobra cena, Corolla je velmi dobra volba.

Zda sa mi od autora trochu lepsi focus na spotreby ? Chvalim dobre zhrnute vyhody hybridneho pohonu voci ostatnym alternativam.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ozzman
3. 7. 2024 13:30
Re: Ever.green
Mohu potvrdit, mám přímé srovnání s O4 kombi z minulého týdne a Oktávka je taková rozblácená, je měkkčí, ale v zatáčkách ji musíš přemlouvat, Corolla je o dva řády jistější. Prostorností pak Oktávka zase vede
Avatar - lamal
3. 7. 2024 15:30
Re: Ever.green
Jo silenbloky su v O4 o poznanie makksie dost v nich cestuje. Aspon menej drnca nez O3, hlavne s vlečkou.
Avatar - Mikesus
3. 7. 2024 14:05
Re: Ever.green
nevím přesně výbavy, ale s jistotou mohu říct, že tohle má vyhřívané sedačky ( i když jsem nekoukal na výbavy, tady na fotce to je vidět https://www.auto.cz/…onu-se-hodi-vzdy?… ) a na 99.9% není žádná toyota, že by měla vyhřívaný volant a neměla vyhřívané sedačky. Výhřev volantu je vždy "nadstavba" výhřevu sedaček.
Avatar - lamal
3. 7. 2024 15:32
Re: Ever.green
Presne to si myslim, v Yarise sedacky v zaklade nemas, bud vyssia vybava, alebo packet. Corolla je vyssie, takze asi vzdy. Octavia v uplnom zaklade nema vyhr. sedacky.
Avatar - pradeda777
3. 7. 2024 17:13
Re: Ever.green
...tu nízkou spotřebu po Praze mu nevěřím.... :-[]
Avatar - Mikesus
3. 7. 2024 17:56
Re: Ever.green
Má ji ještě dost vysokou, ale zase záleží kde jezdil. Průměr 3l v corolle není vůbec problém po Praze.
Avatar - Pepa_007
3. 7. 2024 13:25
???
Jen 180 maximální rychlost? Hmmmm. 😠🙄
Rozbalit vlákno
110
Avatar - Ozzman
3. 7. 2024 13:31
Re: ???
Jo, hybridní Toyoty to tak mají už desetíletí
3. 7. 2024 13:49
Re: ???
Já myslím že to stačí 😂 kdo jezdí v Čechách a na dlouhé dálnice, spotřeba není úplně skvělá, od vysavače 😂
Avatar - Mikesus
3. 7. 2024 14:10
Re: ???
reálně je 190 gps, někdy zasáhne už u 188 omezovač. Ale to je opravdu to poslední co by mne v našich končinách trápilo, taková vmax. Ale chápu, jezdil bys s tím denně na okruh a to pak je omezující
Avatar - Roman Horký
3. 7. 2024 14:27
Re: ???
Jistě Pepo, takové pomalé auto si koupí jen omezenec. A nebo počkej, není to jinak?
Avatar - Mikesus
3. 7. 2024 14:34
Re: ???
tak ono je to pro někoho jako zvětšovač víš čeho. V hospodě se předhánějí, kdo má většího a je to většinou podle Vmax auta.
Avatar - Ozzman
3. 7. 2024 14:36
Re: ???
Hele, je to málo, u těch silnějších hybridů jsi na takové rychlosti fakt ani nevíš jak, chtělo by to tak 210 za mne. Ještě markantnější je to pak u EV s nějakým brutálním výkone, kdy to letí a najedou za pár vteřin stop a jsi na omezovači :D
Avatar - Mikesus
3. 7. 2024 14:41
Re: ???
no a víš kolik je u nás povolená rychlost? no tak něco navíc a hotovo. Mně to nevadí hlavně z toho důvodu, že tu za chvilku budou točvolanti, kteří bez trochu zkušeností dostanou 300kw+ EV, které vystřelí hned, ale zastavit ani zatočit se tomu tolik nechce.
Avatar - Ozzman
3. 7. 2024 14:43
Re: ???
Vim, ale nedbam :D ja nerikam, ze se s tim neda žít, ale kdybych mohl pár pih na kráse Corolly vychytat, byla by to asi jedna z veci, byt prvni bych si priplatil za iAWD, kdyby ho mohla mit.
Avatar - Mikesus
3. 7. 2024 14:47
Re: ???
čím míň neschopných lidí dodržovat rychlost, tím bezpečněji na silnici. Nic si nebudou aspoň dokazovat. Je to vidět obecně i na tom celkovém omezování Vmax napříč výrobci, že to je správná cesta. Není o tom, že by to nezvládli, ale aspoň si pár primitivů nebude zvedat ego a délku přirození v hospodě s tím, že jezdí tolik a tolik. 180 nikoho neohromí
Avatar - Ozzman
3. 7. 2024 14:49
Re: ???
180 ne, ale to, že při každém předjíždění máš z 90-150 za pár vteřin, ani nevíš jak, to je podle mě nebezpečnější :)
Avatar - Mikesus
3. 7. 2024 14:54
Re: ???
však jo. a u těch EV by to bylo 90-200 jak nic. Bezpečnější, když přestane zrychlovat v této rychlosti, než když na okresce vylétne do zatáčky 200, protože to tam má hned, ale brzdit se tomu nechce.
Avatar - Ozzman
3. 7. 2024 14:56
Re: ???
No jasné, u EV je to ještě horší, ale myslím, že 150-200 je už fuk :D To zabiješ vše co ti stojí v cestě, včetně sebe...
Avatar - Mikesus
3. 7. 2024 14:59
Re: ???
no ze 150 zpomalíš třeba na 100, z 200 na 180. A to je sakra rozdíl
4. 7. 2024 07:20
Re: ???
Tak nakoniec možno na tvoj podnet EU zavedie obmedzovač pre všetky v EU predávané autá na 150 km/h... :-[]
Avatar - Mikesus
4. 7. 2024 07:52
Re: ???
Za mne je 150 asi málo, kdyz se chce na některých úsecích povolování 160
8. 7. 2024 06:08
Re: ???
Trošička sarkazmu nikdy neuškodí, že nie?
Avatar - Roman Horký
3. 7. 2024 14:58
Re: ???
Jakto? Při předjíždění je rychlá akcelerace požadovaná vlastnost, která zvyšuje bezpečnost manévru. Tedy alespoň tehdy, když je předjíždějící řidič normální.
Avatar - Mikesus
3. 7. 2024 14:59
Re: ???
protože to jede a má pocit, že může takto do nekonečna. Tak místo bezpečného předjetí 1 auta se vrhne na předjíždění celé kolony
Avatar - Roman Horký
3. 7. 2024 15:10
Re: ???
Jistě, pro nebezpečné primitivy o kterých píšeš to neplatí. Normální člověk si vyzkouší chování a limity auta předtím, než začne předjíždět celou kolonu. Jenže to je věčné dilema. Omezit slušnou většinu v zájmu její ochrany před primitivy? Jako ta 90ka na D10 co tam je od letošního roku. Asi nějaké hovado někoho zabilo, tak všichni 90.
Avatar - Mikesus
3. 7. 2024 15:13
Re: ???
však to máš i na většině křižovatek, kde je 70 nebo 50. pár pitomců neumí dávat přednost, tak aby se náhodou nezabili, tak zpomalíme hlavní silnici. Prostě je tu banda, co se neumí ovládat, musí se najít nějaký kompromis.
3. 7. 2024 16:56
Re: ???
Ty krizovatky maji jiny duvod. Neni to o tom ze pitomci neumi davat prednost, ale aby si pribrzdil provoz na hlavni a auta z vedlejsi mela sanci se bezpecne zaradit na hlavni a mela vubec sanci spozorovat blizici se auto a tu prednost dat.
Avatar - Mikesus
3. 7. 2024 17:44
Re: ???
A proto to je i na velkých a přehledných křižovatkách, kde vidíš stovky metrů daleko. Jistě
3. 7. 2024 21:00
Re: ???
Ano presne tak. Aby si se stihl z vedlejsi bezpecne zaradit a rozjet se na rychlost okolniho provozu. Nebo pribrzdit a bezpecne odbocit. Proto jsou kolem krizovatek ta omezeni. Zvyseni bezpecnosti.
Avatar - Mikesus
3. 7. 2024 22:04
Re: ???
Takze kvůli těm, co neumí dávat přednost a vjedou do cesty těm na hlavní.
4. 7. 2024 13:45
Re: ???
Mikesus vyjížděl jsi někdy na těch přehledných křižovátkách z vedlejší? Právě proto že jsou tak přehledné, tak tam bohužel lítá mnoho blbců 130+, tzn. na otočení hlavy do stran si jich ani nevšimneš. Lítal jsem jeden čas Praha - ČB každý týden hothatchem, na rovinkách jsme neměl problém zrychlit na 200, ale na těchto úsecích jsem vždy zpomaloval když ne na limit tak blízko k němu podle toho jestli tam čekalo auto nebo ne. A našli se dokonce postiženci, kteří mě tam byli schopni v těchto křižovátkách předjíždět abych je v následujícím kopci znovu předjížděl, protože jeli svých 120 km/h trvale ať už šlo o obec, křižovatku nebo rovinku... Tahle arogance lidí na hlavních je za mě jedna z největší věcí co mě na našich silnicích trápí. Existuje i judikát, že pokud se prokáže výrazné porušení rychlosti na hlavní, tak jde o vinu toho na hlavní.
Avatar - Mikesus
4. 7. 2024 13:54
Re: ???
A co je rozdíl, kdyz tam někdo letí 130 na 90? Jako ze tam nepoleti kdyz tam je 70? Právě že ta nižší rychlost nic neřeší. A ano. Je správně že vinik je ten, co letí jak hovado. A jsem zase u toho, muset jet rychle, protože práci mám Vmax.
4. 7. 2024 19:14
Re: ???
Na spoustu lidí funguje potenciální postih, tj. o řidičák +40/+50 km/h nad limit. A ono na spoustě těch míst jsou horizonty a opravdu otočit hlavou doleva a doprava tak 90 km/h a 140 km/h je opravdu velký rozdíl. Samozřejmě největší ignoranti tohle neřeší. Já jsem hodně proti zákazům a omezením, tahle omezení beru aspoň jako vyznačení nebezpečí a lepší něco než nic ačkoliv bych byl za tam raději to nebezpečí vyznačit než dát tupé omezení rychlosti, které se u nás nadužívá v nesmyslných případech a pak těžko pochopit co má a nemá význam. Psal jsi že kvůli těm co neumí najíždět se omezuje hlavní, ale reaguji na to že ve spoustě případů to není pravda a je to jen zoufalá snaha umravnit nebezpečné hlupáky.
Avatar - speedfred
4. 7. 2024 21:41
Re: ???
Pripadne ťa vycvičí jazdenie na moto. Nikdy nie si na hlavnej,a kde nevidím tak zbytočne neletím, keď sa ale dá tak za to potiahnem. 😉
Avatar - Mokrous
6. 7. 2024 13:45
Re: ???
Souhlas. Jízda v provozu na superbiku tě naučí přemýšlet. Tam pochopíš, že čáry, cedule a předpisy obecně neznamenají nic a je potřeba jen koukat a myslet a to za všechny okolo.
A nebudeš tomu věřit, ale i já jsem v minulosti na běžné silnici jezdil třeba i 270 km/h.
Jo, já, kterýmu dnes připadá 200 koní v kombíku až moc a většinou jezdím předpisově a někdy i pomaleji. Když teda moc nespěchám. :-!
Avatar - Mokrous
4. 7. 2024 13:57
Re: ???
Normální lidé používají logiku, pro blbce potřebuješ zákazy a příkazy.
Avatar - Roman Horký
3. 7. 2024 16:56
Re: ???
Kolem Hodkovic, cca 5km úsek
3. 7. 2024 16:58
Re: ???
Jo tohle. No tam se ale bezne jezdi do 130 a za mokra tam vic jak 100 jet ani nechces. To mi neprijde nijak limitujici. Jezdim tam dost casto a nikdo me nikdy nezmeril. Vetsinou tak 120. To je adekvatni rychlost do tech zatacek. Tu nesmyslnou 90 tam stejne nikdo nedodrzuje.
4. 7. 2024 05:16
Re: ???
Tam je 90 už nějaký ten rok.
Avatar - Ozzman
3. 7. 2024 15:01
Re: ???
Ano, při předjíždění jo, při blbnutí jsi rychleji nějaké nebezpečné rychlosti, třeba umocněno u aut, jako je ta i nejzákladnější Tesla..

Nemyslím si, že je nebezpečnější vysoká Vmax, než schopnost toho auta se dostat velmi lehce na rychlosti, kde zvládnutí auta už může být kritické a následky fatální. Tak to myslím - to je odpověd pro vás oba i na tu Mikesusovu 14:59.
Avatar - Mikesus
3. 7. 2024 15:05
Re: ???
však to píšu od začátku co ty tohle, a proto je dle mého 180 takový dobrý kompromis. Můžeme se bavit, jestli třeba 190, nebo 170 atd, ale přesně o tom co píšeš to je. Je to o zvládnutí auta a blbnutí. A od se většina ptá na vmax, aby mohli blbnout.
3. 7. 2024 17:00
Re: ???
Souhlas. Vic nez 180 taky bezne nejezdim. Nevidel bych to jako prekazku.
Avatar - twistedTSD
3. 7. 2024 21:06
Re: ???
Většina lidí se ptá na vmax, aby ji testovali v provozu? Asi nerozumím tvým myšlenkovým pochodům. Mě třeba zajímá vmax proto, že mě zajímá, jakou rychlost je pohonný řetězec schopen vyvinout, protože mě technika baví. Taky si z vmax lze udělat nějakou představu o aerodynamice.

Chápu, že tě sere, že máš omezovač ty, a tak máš pocit, že ho musí mít všichni, ale zkus se nemontovat druhým do života, díky.
Avatar - Ozzman
3. 7. 2024 21:38
Re: ???
A když mam taky omezovač a taky mě to sere, ale ostatním ho nepřeju, tak patřím kam?
Avatar - Mikesus
3. 7. 2024 21:57
Re: ???
A kdyz je elektronicky omezeno, co ti to řekne o aerodynamice? To o ní voc řekne papírová spotřeba než Vmax.
Avatar - twistedTSD
4. 7. 2024 06:58
Re: ???
Tak asi nemluvím o případech, kdy je el. omezena.
Avatar - Mikesus
4. 7. 2024 07:02
Re: ???
Ok. A proč se tedy komentuje elekteicky omezená180, resp. 190 u hybridu zde?
Avatar - twistedTSD
4. 7. 2024 17:53
Re: ???
Za prvé, Pepa nekomentuje, Pepa trolí. Za druhé, sám jsi začal filozofovat o tom, jak strašně přínosné je omezování vmax napříč výrobci. Mně je to u Toyoty celkem jedno, když by jim ten elektromotor ve vyšší rychlosti vybuchl. Vadí mi, když je to odůvodňováno dobroserstvím.
Avatar - Mikesus
4. 7. 2024 18:47
Re: ???
Za mne to není omezující, pokid člověk s tím nechce na okruhy nebo lítat po Německu od rána do večera. U nás to legálně nepouzijes a moje filozofovani bylo především o výkonných EV, které mají být brzy mnohem dostupnější. Ale jo uznávám, je to takové přeskakovani témat podle jednotlivých reakci
Avatar - Emel
3. 7. 2024 20:02
Re: ???
Že to pár výrobců dělá neznamená, že je to správná cesta. U Corolly 1.8 je to asi celkem fuk, ale kdybych si měl koupit třeba nějaké silné Volvo s maximálkou 180... no, tak bych si ho prostě nekoupil bez ohledu na kvalitu zbytku auta.
Avatar - twistedTSD
3. 7. 2024 20:51
Re: ???
Člověk by si myslel, že na autowebu neuvidí volání po co nejsterilnějších přesouvadlech, ale tak lidi jsou různí.
Avatar - Mikesus
3. 7. 2024 20:59
Re: ???
Vmax určuje sterilitu auta? Ale tak lidi jsou různí. Jedni chtějí jezdit bezpečné a druzí chtějí pro svoji potěchu ohrožovat ostatní. To máš pravdu.
Avatar - twistedTSD
3. 7. 2024 21:10
Re: ???
Když je vmax stanovena IFem v řidící jednoce místo technických možností, tak to samozřejmě zvyšuje sterilitu. Neomezený řidič nepotřebuje vychovávačský SW k tomu, aby jezdil bezpečně.
Avatar - Mikesus
3. 7. 2024 21:59
Re: ???
Neomezený řidič nepotřebuje vychovávat. Takze nejlepší je anarchie a policie by vůbec běžela měřit rychlost.
4. 7. 2024 05:19
Re: ???
Jaká anarchie? Jestli potřebuješ k životu a štěstí omezování tak prosím, ale omezuj se sám.
Avatar - Mikesus
4. 7. 2024 06:30
Re: ???
Takze rychlostní limity jsou jen doporučení? Neříkám, že na nekterych místech jsou občas nesmyslné, ale má to důvod. Nebo zajiste tě pořád někdo omezuje, že nemůžeš 200 v obci co?
Avatar - speedfred
4. 7. 2024 07:22
Re: ???
Čo je to za blabol 200 v meste….. ešte si tu natiahol aj Bábiša. Chlape ty si mimo a mám pocit že k životu potrebuješ niekolkostránkový manuál čo môžeš a čo nie.
Avatar - Ozzman
4. 7. 2024 07:27
Re: ???
:-! Babis taky nekde letel rychle ne ? A natacel u toho :D Par let zpet
Avatar - Mikesus
4. 7. 2024 07:46
Re: ???
No však jo. Přeci nechceš být omezován. A manual nepotrebuju. Stejně jako spoustu individuí, kteří se neumi ani udržet v pruhu třeba.
Pleteš si dost věci tedy. Nesouhlasím s tím, že omezování vmax je omezování svobody, jak tu někteří placaji. Svoboda konci tam, kde začíná svoboda druhého. A to tu někteří, kteří pro svou "svobodu" chtějí ohrožovat ostatní nechápou. Je to presne o tom. 50 na hlavní nevadí, přeci ti z vedlejší mají svobodu nerespektovat prednost, omezena rychlost vadí, protoze nemáš svobodu letět a ohrožovat ostatní, asistenti mi vadí, protoze mneomezuji ve svobodě předjíždět do protisměru kdykoliv chci.
Což přesně sedí, odpovídá to anarchii. Bez ohledu na ostatní si dělat co chci.
Nechápu, proč za jiný názor se vrhas na diskuzní dno urážek. Je možné diskutovat proč jo a proč ne. Ale dost jsi klesnul, kdyz místo diskuze jedeš styl mokrouse, kterému tu mazou jeden příspěvek za druhým.
Avatar - Emel
4. 7. 2024 15:01
Re: ???
Pokud vMax omezuje třeba Volvo, tak to omezování svobody není... protože mám svobodu si Volvo nekoupit. Pokud by to byla legislativa a třeba by auto vůbec nebylo schopné překročit maximální povolenou rychlost, nebo se to rovnou hlásilo pomáhačům chráničům... tak to bych jako omezování svobody vnímal.
Avatar - twistedTSD
4. 7. 2024 06:56
Re: ???
Konečně něco rozumného.
Avatar - speedfred
3. 7. 2024 21:45
Re: ???
Tak Mikeš je klasický točvolant , vyššie rýchlosti evidentne nezvláda a preto mu obmedzovač neva.
A hlavne bez asistentov ani z garáže.
Avatar - Mikesus
3. 7. 2024 21:55
Re: ???
Samozřejmě. Každý přece na silnicích musí porušovat zákon, jinak je neschopnej
Avatar - Ozzman
3. 7. 2024 22:01
Re: ???
Já vím, proč to tak je, to je proto, že tenkrát, když jsme srovnávali Corollu s Mondeem, tak si mne sice do 190ti docela ujel s přehledem :D, ale pak, díky omezovači, jsem zaútočil a na dostatečně dlouhé rovince předjel (já měl na tacho něco k 220 ti v tu chvíli) ! :D Chápu, že to se nezapomíná :D
Avatar - Mikesus
3. 7. 2024 22:03
Re: ???
No jasně, ale taky už při 160 jsem přemýšlel, že uberu. Však nebyl test vmax, to jsme nepotřebovali testovat, ale tu pružnou dynamiku. Taky ti to aspoň zvedlo ego ne? Jako těmto Vmax olizovačům
Avatar - Ozzman
3. 7. 2024 22:08
Re: ???
Samozrejme, že zvedlo a navic v tu chcili i za nejnizsi spotrebu z tech tri aut :D
Avatar - Mikesus
3. 7. 2024 22:14
Re: ???
No to měla Corolla pri tomhle testu. O litr min než mondeo. Nebo si špatně pamatuji a raději se ro zapomíná?
Avatar - Ozzman
3. 7. 2024 22:16
Re: ???
Na dalnici ne, tam melo Mondeo asi o 0,3 mene. To byla jedina disciplina, kde vyhralo a to jeste o strasne malo, nebo to mam pomotany ? Ja tam mel nejak 7 a vy 7,3 a 7,5.. nebo si to blbe pamatuju ? Kazdopadne Vmac jsem vyhral a to umelo i 230 kdyz byl cas :D
Avatar - Mikesus
3. 7. 2024 22:22
Re: ???
https://blog.auto.cz/…ondeo-vs-mondeo/

Tak jsem si to dohledal. Dálnice

Mondeo HEV: 9 litrů na sto, což není špatný výsledek

Mondeo TDCi: 8,6 litrů na sto, což taky není špatné, ale rozdíl je malý.

Corolla : 8,3 litrů na sto, takže je nejrychlejší, ale i nejúspornější
Avatar - Ozzman
3. 7. 2024 22:23
Re: ???
Tak aspon ten rozdil jsem si pamatoval :D No jo, ale tak ja vyvinul vyssi Vmax, to chce vic kilo nafty :D
4. 7. 2024 05:20
Re: ???
JJ, Corolla a Mondeo. O třídu větší, pohodlnější a dospělejší auto žere víc. Kluci, to je srovnání jako stehno :yes: