Novinky
byl jsem si ho objednat, vypadalo to na čekačku okolo jednoho roku. Mezi tím ho dokázali eurozm,di zaříznout. Původní stál 420 tis., když se vrátil jako N1, tak okolo 600 tis.
Věčná škoda skromného a schopného auta, o které byl zájem. Měl jsem od Suzuki tři auta, všechna skvěle posloužila, to poslední ještě slouží, je mu 14 let. Kdybychom žili v normálním světě, už bych si dávno koupil nové, nebo novější, jenže na trhu nic, co by odpovídalo užitným vlastnostem toho posledního není, nebo je to za tak nehoráznou cenu, kterou odmítám zaplatit.
Takže se stane asi přesně to, co EU nechtěla. To staré si nechám do té doby, dokud bude opravitelné a bude jezdit.
Věčná škoda skromného a schopného auta, o které byl zájem. Měl jsem od Suzuki tři auta, všechna skvěle posloužila, to poslední ještě slouží, je mu 14 let. Kdybychom žili v normálním světě, už bych si dávno koupil nové, nebo novější, jenže na trhu nic, co by odpovídalo užitným vlastnostem toho posledního není, nebo je to za tak nehoráznou cenu, kterou odmítám zaplatit.
Takže se stane asi přesně to, co EU nechtěla. To staré si nechám do té doby, dokud bude opravitelné a bude jezdit.
Tomu nerozumis to neres