Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Voyah Free 106 kWh – Čínské SUV za 2,2 milionu zaujme i zklame

20 komentářů

Michal Pištínek
To určitě se vyplatí koupit ověřenou klasiku enyaq RS. Tak až bude mít Enyaq RS 2x vyšší výkon než má teď, aby se mohl rovnat, o 35% větší akumulátor než má teď, vzduchový podvozek, 600km reálný dojezd a nevrzající palubovku a dveře spolujezdce tak by se o něm jako o konkurenci dalo uvažovat. Do té doby bohužel tenhle čínskej krám vede nad enyaqem který stojí bez toho všeho co jsem vyjmenoval skoro ty samý prachy.
Avatar - Anonym
Anonym
Redaktor vybral jako konkurenci nejprodávanější elektrická SUV, ale cenově, rozměrově ani výkonově to není žádná konkurence.

Za 2,2 milionu Kč má čínské SUV mnohem těžší konkurenty: Audi Q6 e-tron, Mercedes EQE SUV, BMW iX, Kia EV9 a podobně. A chtěl bych vidět člověka, který za stejné peníze upřednostní čínský Voyah před německou prémií.
lukas13
... Enyaq RS to zabil 😒] :yes:
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
😒] 😒] 😒] 😒] 😒] to jo
Avatar - Anonym
Anonym
Voyah vypadá jako auto, Tesla je designový paskvil s tragickým interiérem.

VIděl sem několik zahraničních testů kde zminují, že tam lepidla a palsty nesmrdí, zajímavé tak asi každý auto je jiný.
Akorát s tou klimatizací je to holt horší, ale třeba to u novějších modelů vyřeší.

Jinak každopádně perfektní interiér i exteriér, asi nejzehčí EV SUV na trhu :yes:
traveldrive
za dva milióny aj keby bol pozlátený. Je to a ostane predražený čínsky šunt.
ericn
Souhlas, to si trefil dobře :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
dotace se dá uplatnit i na Voyah, pak to za 2 mega není a ještě přijde i levnější hybrid
traveldrive
Nechcel by som to, ani keby to stálo polovicu. Čínske autá nie sú zrelé pre európsky trh a sebavedomá cena neznamená, že sú dobré. Niečo ti tam prdne, pol roka si počkáš, kým to pošlú z Číny, možno nájdeš niekoho, kto ti to opraví, a ten zistí, že ten diel sa vymeniť nedá, lebo je z inej série, o dva milimetre iný...
Za mňa čínske auto v dnešnej dobe je risk, a kúpa čínskeho luxusného auta úplný nerozum.
Avatar - Anonym
Anonym
v podstatě není jediný důvod, aby tu díly z číny nebyly do týdne, to samé je to u amerik a dílů z USA
traveldrive
To samé z Kórey, z Japonska... A reálne vždy čakáš. A v podstate sú dôvody, prečo by tu diely z Číny neboli do týždňa - pri tom množstve čínskych značiek môže tá alebo ná zaniknúť, zmeniť majiteľa, alebo proste prestať vyrábať diely na jeden z tisíca produkovaných modelov, ktorý si kúpil zrovna ty, a budeš skrátka v riti. Nepojazdný šrot pred domom a vo vreckách sucho. Ale však vyskúšaj, tvoja voľba. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Já teda na díly z USA nečekám a Dongfeng jako jedna z největších čínských značek asi těžko krachne.

Ale okecat jde vždycky všechno.....

Kdyby nebyly ryby, nemusely by bejt rybníky vid 😄
Avatar - wakantanka
wakantanka
Netreba chodiť zase ďaleko po skúsenosti s čínskymi automobilkami a ich podporou dovozcom. Toť nedávno som čítal ďalší pekný článok z themoscowtimes ako s rusákmi číňania krásne vydrbávajú. Náhradné diely? Sfotíš diel, pošleš číňanovi a o mesiac ti možno príde to čo potrebuješ. Prečo? Lebo katalógy dielov nět, výrobcom dodaná diagnostika na úrovni 20€ krámu z alie😜resu atď. Toľko k e😜anzii čínskych automobiliek.
Charlyova_teta
@Anonym Nic nesmrdí. Chladí i topí normálně. A v nejvyšší výbavě se dá pořídit úplně nové za 1,55 mio včetně DPH.
Ale svoje mouchy to má. A není jich málo. Nikdo vám to neřekne a pak každý jen krčí rameny. Šance na nápravu v nedohlednu, byť by stačila jen změna SW. A něco se napravit ani nedá.
Avatar - Anonym
Anonym
Evropské automobilky zatím můžou být v klidu ... Číňané naštěstí vůbec nepochopili evropský trh a nemají nastudovanou jeho historii, tradice a specifika.
Na evropském trhu nejde uspět tak, že někdo začne konkurovat prémiových automobilkám za prémiové ceny. Dokonce nejde uspět ani tak, že někdo začne konkurovat prémiovým automobilkám napodobováním jejich produktů za budgetové ceny, viz třeba Daewoo Chariman nebo Kia Opirus.
Jediný, kdo se přizpůsobil realitě evropského trhu, je MG.

Co dojem z auta sráží, kromě slabé klimatizace a dalších věcí zmíněných v testu, jsou gumové koberečky. U auta za 2,2 milionu nezvyklé.
traveldrive
Dá sa povedať, že to ešte celkom dobre zmákla KIA/Hyundai, ale tiež im to pekných pár rokov trvalo, kým sa etablovali. Daewoo pred nimi toľko šťastia nemalo, a že je to kolos s mega silným zázemím.
Avatar - amerlock
amerlock
Takže si to shrneme- cena 2, 2 mega, špatně chladí, nemluví český, smrdí lepidla atd atd. A to mi chce někdo nabulikovat, že toto ještě dotuje čínská komunistická vláda a proto na to dáme ještě 37 % clo?
Myslím, že už se do toho zamotáváme a cena nevyjadřuje skutečnost ale přání
traveldrive
Videl by som to na nenažraného obchodníka z Číny a druhého nenažraného obchodníka z Európy.
carver11
Chyba mi tam podstatna informacia, co to auto robi, ked nejde v priamke, lebo to je tiez casta bolest tychto aut.

Mam za to, ze cokolvek sa da lacno a rychlo kupit (1 dizajner, technologia displeja a podobne), to cinske auta vedia okamzite obsiahnut, ale akonahle sa bavime o veciach, kde su za tym jednoducho roky vyvoja a cele armady technikov (funkcna klimatizacia a jazdne vlastnosti), vacsinou sa nechytia. Potom zrazu zistime, ze aby naozaj konkurovali europskym autam, bude ich vyvoj stat rovnake peniaze ako europske auta, a zrazu nemaju vyhodu.

V diskusii o BYDe bola este jedna dobra poznamka. Ospevovanie ceny tychto vozidiel nie je na mieste. Ano, sposobili, ze miestne automobilky trochu zlacneli, ale za hentie peniaze lovia vo vodach premie, kde jednoducho 99 ludi zo 100 im neda sancu.
traveldrive
Prosím ťa, kto by sa o také nedôležité prkotiny dnes zaujímal? Dynamický dizajn, veľké kolesá, luxusne pôsobiaci interiér, náklad elektroniky a celofán s mašličkou ti nestačia? 😒] 😒] 😒]