Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

příšerné
anonym
| 2. 7. 2007 09:24
je to příšerné jak se to úplně ta karoserie zkroutí (v tom videu) a ani to nemá airbagy! :no:
příšerné
neregistrovaný "mamlas"
| 2. 7. 2007 10:12
Na co airbagy? To si vozí igelitový pytle v kufru. Ostatně, moc bych se neošklíbal. Když se vezme složení a stáří aut co jezdí u nás, tak ta většina, bude asi v téhle kategorii také. :-)
Avatar - SpiderJ
příšerné
SpiderJ
| 2. 7. 2007 16:47
mno...bohužel je to tak.. TO video je děsivé, ale nehoda ve Felicii, Favoritu, Sieře, 120áce by dopadly podobně.. U nás jich jezdí tisíce a nikdo se nad tím nepozastaví... ;-\
činu jedině k jídlu
neregistrovaný "Kaufik."
| 2. 7. 2007 10:20
To video je uplně děsivé. v dnesní době takový to výsledek crash-testu nesvědí vůbec o kvalitě čínských automobilů.
Avatar - DanieliDesign
činu jedině k jídlu
DanieliDesign
| 2. 7. 2007 16:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
svetlomodre auto
lorenzlubos
| 2. 7. 2007 10:37
No to svetlomodré auto dopadlo, ako pozeram, pomerne dobre, fakt. ;-\
Avatar - DanieliDesign
svetlomodre auto
DanieliDesign
| 2. 7. 2007 16:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nez zacnou nekteri kritizovat.....
acALIEN
| 2. 7. 2007 10:49
Me by zajimalo srovnani treba s felicii, kterou v CR hrde kociruje dost lidi, podle me to nebude omoc horsi.To jen tak na zacatek, jen aby si lidi uvedomili ze auta nevyrobeny v cine jsou vzdy OK(myslim tim samozrejme ty starsi rocniky).Jinak Cinu bych zatim nechtel,ani bych si do toho asi nesed,ale zname je kluky nazloutly....voni tohle dozenou za par let a opravdu to nebude trvat dlouho....
Avatar - DanieliDesign
Nez zacnou nekteri kritizovat.....
DanieliDesign
| 2. 7. 2007 16:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - DanieliDesign
Nez zacnou nekteri kritizovat.....
DanieliDesign
| 2. 7. 2007 16:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nez zacnou nekteri kritizovat.....
Wartburg 353W
| 2. 7. 2007 17:46
To same se v 60 letech tvrdilo o Jap, takze klidek
Avatar - DanieliDesign
Nez zacnou nekteri kritizovat.....
DanieliDesign
| 2. 7. 2007 19:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nez zacnou nekteri kritizovat.....
neregistrovaný "Abre"
| 2. 7. 2007 22:07
Zacaly prazdniny, coz je nejplodnejsi obdobi mistniho fantoma - DD - a proto rada, nepri se s ditetem.
A s tou bezpecnosti, je to dilo marketingu od chvile kdy se s vysledky narazovych testu zacali chlubit vyrobci v reklamach. Neznam situaci v Japonsku a US, ale rozhodne tady v Evrope sla diky tomu pasivni bezpecnost behem par let strasne nahoru. Evidentne v Cine se vyrobci zadnymi peti hvezdami zatim nepysni, proto tady dopadli jak sedlaci u Chlumce, to je ale nezastavi.
Avatar - DanieliDesign
Nez zacnou nekteri kritizovat.....
DanieliDesign
| 3. 7. 2007 10:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Čína má lidí dost
neregistrovaný "Eonwe"
| 2. 7. 2007 10:55
Čínští konstruktéři se zřejmě řídí heslem "Nas mnogo", ale měli by si uvědomit, že v Evropě je produktivních obyvatel nedostatek, a proto není národním zájmem zabít se v šedesátce v autě :no:
Avatar - DanieliDesign
Čína má lidí dost
DanieliDesign
| 2. 7. 2007 16:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
děs :-(
neregistrovaný "ferrari.m"
| 2. 7. 2007 10:57
No jen doufám, že to sem EU nepustí. Vzhledem k tomu jak tvrdí, že chtějí méně mrtvých atd. Ať si to nechaj v Číně ;-)
Avatar - DanieliDesign
děs :-(
DanieliDesign
| 2. 7. 2007 16:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Víc...
neregistrovaný "Stihacka"
| 2. 7. 2007 11:01
Víc takovejch aut v číně, ať se to tam pomlátí samo, aspoň jich nebude tolik...
Víc...
neregistrovaný "nd4spd"
| 3. 7. 2007 10:26
Nějakou dobu jsem v Číně pobyl (+/- celkem půl roku), ale větší nehodu jsem přes jejich divoký styl řízení neviděl. Ono to bourání aut totiž není o tom autě, ale o individuu, které ho řídí.
Toledo
neregistrovaný "jahonzik"
| 2. 7. 2007 11:30
Ted uz vime jak dopadne ridic stejne staryho Toleda. Z toho vyplyva i stejne starej Golf a Felicie.
Toledo
neregistrovaný "O.J."
| 2. 7. 2007 12:07
nic z toho nevplyva :no:
Toledo
neregistrovaný "jahonzik"
| 2. 7. 2007 12:37
Toledo i Golf jsou na stejny platforme. Dela je stejnej koncern ve stejnou dobu. Dily se lisej jen v malickostech. tenhle cinan je delanej podle Toleda. Je to snad jasnu. Jo a felicie se delala ve stejnou dobu. Sam jsem jich nekolik rozbitejch videl. Nemas sanci prezit.
Avatar - Dinar
Toledo
Dinar
| 2. 7. 2007 13:45
Dobrá dedukce. :-O >:D Podvozková platforma jistě ovlivňuje výsledek crashtestu, důležitější ale jistě je tuhost skeletu karoserie, která je v případě Chery origo dílem Číňanů, takže usuzovat z tohoto testu na výsledek Toleda I nebo Golfu II, které mají sice stejný základ, ale vyráběli se každý v jinou dobu, je nesmysl. Navíc do toho zamotat Felicii, která s těmito auty nemá konstrukčně společného už vůbec nic, to je jen na shovívavé pousmání, konstruktére jahonzíku. Nijak tím ale nezpochybňuju, že by, jak první toledo tak druhý golf nebo felicie, dopadli v crash testu pravděpodobně stejně tragicky, asi jako všechna srovnatelná auta, jejichž konstrukce vznikla v 80. letech.
Toledo
neregistrovaný "jahonzik"
| 2. 7. 2007 19:03
Prekrucujes. Nepsal jsem jic i technicky identite Golfa a Felicie. Felicie se delala ve stejny dobe jako tohle Toledo a Golf prece taky. O to jde, v te dobe se tolik na bezpecnosti nezakladalo.
Platforma (podvozek) auta je zaklad pro bezpecnost. I tam se dnes davaji vyztuhy. Dal vzpery v konstrukci karoserie neco vazi a podvozek je musi unyst. Takze, kdyz neni podvozek delanej dost pevne na Toledo, myslis, ze na tom bude Golf lip, konstruktere?
Avatar - Dinar
Toledo
Dinar
| 3. 7. 2007 07:34
Tak ještě jednou, Toledo technicky vychází z Golfu II, který se vyráběl v letech 83-91(92), Toledo naproti tomu až od roku 91. Takže tvé první tvrzení, že jsou to auta ze stejné doby není pravda. Technický základ je v podvozku a části, zdůrazňuju, části konstrukčního řešení karoserie. U Toleda jsou už použity výztuhy dveří, které např. Golf II nemá. zesílené prahy. Golf II, který pochopitelně nikdy testován nebyl, by měl logicky dopadnout hůř než Toledo, ale dohadovat se o výsledku podobného testu jen na tomto základě nebo tam ještě šoupnout felicii, je prostě k ničemu. Předpokládat, že asi všechna auta své doby by dopadla v crash testu podobně můžeš i bez tohoto rádobytechnického dovozování.
Toledo
neregistrovaný "mamlas"
| 3. 7. 2007 09:26
Možná trochu OT. Přijde mi to ale tak zásadní, že to zopakuju. Asi od roku 1958 se postupně zavádí standardy EHK, sjednocující příslušnými homologacemi technickou úroveň evropských vozidel. Od EHK 01 = asymetrická světla až k destrukčním zkouškám. Třeba EHK 11 = pevnost zámků dveří, 12 = náraz torza do volantu a posuv volantu při nárazu rychlostí 48,3 km/h do pevné bariéry, 14 = kotvení pásů, 16 = pásy, 17 = pevnost sedadel a jejich upevnění, 21 = deformační oblasti hlavy v interiéru, 25 = pevnost a geometrie opěrek hlavy, 32 = pevnost karosérie při nárazu zezadu rychlostí 36 km/h, 32 = pevnost karosérie při nárazu zepředu rychlostí 48,3 km/h.... Je třeba si uvědomit, že plnění těchto nárazových předpisů byl postupný proces a začal až od roku 1969. Naproti tomu Euro NCAP je konsorcium, které vzniklo výrazně později, v roce 1997. Posuzuje ofsetový čelní náraz při rychlosti 64 km/h proti deformující se překážce, boční náraz vozíku simulujícího druhý automobil jedoucí rychlostí 50 km/h. Vozidla vybavená bočními airbagy se zkoušejí i na odolnost při bočním nárazu do sloupu rychlostí 29 km/h. Dále simulovaný střet chodce s přední částí auta. Dětí cestující v autosedačkách při čelním a bočním nárazu. Na jednu stranu je evidentní, že nároky na homologaci podle EHK, jsou nižší než požadavky zkoušek NCAP. Na druhou stranu, ani zkoušku NCAP nemohou zohlednit absolutní hodnotu bezpečnosti. Tedy bez ohledu na hmotnost a tuhost druhého reálného vozidla. Jinými slovy, i třeba 5* v kategorii Polo, Corsa toho mnoho neznamená, pokud dojde ke střetu s Passatem, Vectrou. Pro ty je zase jiné kafe, rána od aut vyšší hmotnosti. A tak to jde postupně až k´náklaďákům. V žádném případě tady nechci zpochybňovat, že čím lepších výsledků auto v testech dosáhne, tím má jeho posádka větší šance na přežití. Jen bych chtěl zdůraznit, že reálné podmínky při havárii, nemusí být jako u zkoušek. Takže vedle pasivních bezpečnostních vlastností vozidla, jsou neméně důležité i ty aktivní. Co ještě ustojí řidič třeba s MX 5, to už ten samý, zdaleka neustojí, třeba s běžným SUV. A nakonec, průměrně inteligentní řidič, ve zcela podprůměrně bezpečném autě, žije většinou déle, než hovádko v posledním výkřiku techniky. Takže, všeho s mírou. I nadšení, i skepse. :-)
Avatar - DanieliDesign
Toledo
DanieliDesign
| 2. 7. 2007 16:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Toledo
neregistrovaný "jahonzik"
| 2. 7. 2007 19:04
Nemuze tomuhle debilkovi uz nekdo jednou pro vzdycky zakazat pristup?
Avatar - DanieliDesign
Toledo
DanieliDesign
| 2. 7. 2007 19:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - DanieliDesign
Toledo
DanieliDesign
| 2. 7. 2007 19:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Osobně nevěřím Číňanům ani ty 3 hvězdy
neregistrovaný "Homer"
| 2. 7. 2007 12:22
Protože to klidně mohli podmáznou. Ostatně když pořád v zemi, kde želelnou rukou vládne komunismus bych se ani nedivil.
nezabudajte
neregistrovaný "papo"
| 2. 7. 2007 14:21
nezabudajte na to ze rozdiel je asi tak 10 rokov...to mozme rovno porovnavat stare americke kde reklama spocivala v tom ze auto sa s vodicom skotulalo dole kopcom a za par sekund z neho vystupil relativne v pohode clovek,karoseria nebolo poskodena ale ujo dnuka sa valal ako skrecok...a co sa tyka videa,cakal som nieco nie dobre ale ma to prekvapilo ako sa to borilo stale dalej a dalej...uz v polke som mal pocit ze je koniec narazu
Najhorsi?
neregistrovaný "RRRT"
| 2. 7. 2007 14:29
Treba vyhlasit sutaz o najhorsi crash test cinskeho auta. Tento je zatial vitaz >:-[] Myslim, ze S120 dopadla v SM o nieco lepsie.
Avatar - DanieliDesign
Najhorsi?
DanieliDesign
| 2. 7. 2007 16:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Maras
neregistrovaný "Luke (BMW_fans)"
| 2. 7. 2007 14:42
Jak to vidím tak bych nechtěl čínské auto ani tlačit natož ho řídit :no: Ani dozadu bych si nesedl, jak jsem uviděl tu figurínu, kterou by pás buď uškrtil nebo ji amputoval hlavu :no: :no: Ať si to nechaj pro cesty na rýžová pole a netahaj to do Evropy, Ameriky...
Avatar - DanieliDesign
KLAMSTVÁ!!!
DanieliDesign
| 2. 7. 2007 16:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pravda je tvrda
Wartburg 353W
| 2. 7. 2007 17:56
Celkem unisono se tu bijete v prsa, jaci jsou Cinani lemry a jak to sem EU nema poustet atd atd. Rekl bych, ze se spis jedna o prani otcem myslenky. Skutecnost bude takova, ze za par let bude spousta lidi hrde delat pro cinsky firmy a lezt jim do zadku, plno veci tady budou vlastnit cinani, vsude budou cinsky auta. Na tom uz asi nic nezmenime, tak se na to pripravme.
Kitanskije samochody
Beersheva
| 2. 7. 2007 18:18
Zde [odkaz] najdete kraaasny prehled vseho, co ted cinani sami vyrabi a vozi do Ruska, u kazdyho auticka kliknete na jeho fotku, jsoutam pak galerie. Treba takovy Hafei Simbo bych si i dal libit >:-[]
mazec
anonym
| 2. 7. 2007 21:18
hele tak jsme byl na tom odkazu diky za nej.vedel jsem ze cina je hrozba al toto me fakt zarazilo.oni okopiruji fakt vsechno btw vtsina tech suv je na zaklade frontery,stejny dvere jen tam namontovali jinej predek zadek ;-\ .myslim ze se mame ceho bat,lidi tak ne zeto budete * kupovat cus petr
mazec
Beersheva
| 2. 7. 2007 21:33
.. jo je to mazec, ted se jeste smejeme, ale za par let se to kluci nauci, tak jak se naucili delat PC, spionazni satelity a nadzvukovy stihacky. Jejich nynejsi uroven vychazi z toho, ze jim silene roste nenarocny trh a tak je rychlejsi a levnejsi obslahnout kde jaky SUV, nez neco sam vyvinout. Jejich stavajici debilita je ale do oci bijici, uz jen nazvy tech firem, Great Wall, Hafei, ChangFeng... uz ale koupili Rover, cili i v nazvech znacek se zacinaji ucit.
mazec
neregistrovaný "Dan Vořechovský"
| 2. 7. 2007 22:08
Kupříkladu Great Wall je vlastně anglický překlad, automobilka se oficiálně jmenuje ChangCheng QiChe, podobně je na tom Chery nebo Geely. Nějak ovšem nechápu, proč by měl být název jejich firem "debilní".
mazec
Beersheva
| 3. 7. 2007 10:43
Kolik prace a penez dalo Hyundaii navic se zbavit image levne asie (jako ze jste se jim to nepovedlo), u SsangYong se to s tim nazvem nemuze v Evrope povest a v pripade Great Wall vubec ne. Nazev je dost dulezita vec v marketingu, great wall i ssangyong jsou odsouzeni vzdy na nizsi ligu. To je taky duvod, proc japonci svy prestizni znacky nepojmenovali Yamata, Kiosawa nebo Hokkashito, ale Lexus nebo Acura.
mazec
neregistrovaný "Dan Vořechovský"
| 3. 7. 2007 10:57
Chápu, že název ovlivňuje ochotu spotřebitele si výrobek koupit. Ovšem, v jiných zemích může znít zase směšně či divně název Škoda. Jmenuje se Škoda kvůli tomu špatně? A co Volkswagen, vůz pro masy, to není špatný název? A pokud ne, tak proč? Čínské automobilky se navíc nechtějí profilovat jako luxusní značky (tedy alespoň ne ty, které chtějí proniknout ven), není to nic proti ničemu. A jaká je tedy vlastně definice správného názvu?
Avatar - DanieliDesign
mazec
DanieliDesign
| 3. 7. 2007 12:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.