Elektromobily
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNástupce Mazdy 6 míří do Evropy! Sedan se zadním pohonem má čínskou stopu
22 komentářů
Kvalitar
0
Mam pocit, ze tato Mazda bude najkrajsia doteraz predavana v Europe.
ptr078
0
No neviem, mne to pripada, ze ma nakopnuty zadok. Nic moc
W.O. PRSCLEY
1
@Kvalitar - vypadá dobře ale to všechny Mazdy.
del42sa
daleko víc by tomu slušela ta nová dieselová R6
@del42sa - Mazda asi honí flotilové emise. Diesel by musel přijít z Hirošimy.
@W.O. PRSCLEY spíš manažeři Mazdy honí namísto toho aby dělali svoji práci .-)
@del42sa - je těžké plánovat prodeje v EU, kde si hrajeme na 000 nulové emise elektromobilů, jak jest uzákoněno evropskou komisí.
Já jsem rád za ty 6-válce v CX-60a CX-80.
Evropská komise taky zabila Mazdí benzínové 6-válce v EU - a o ty by byl sakra zájem !!! A to říkám jako příznivec dieselů...
Já jsem rád za ty 6-válce v CX-60a CX-80.
Evropská komise taky zabila Mazdí benzínové 6-válce v EU - a o ty by byl sakra zájem !!! A to říkám jako příznivec dieselů...
Arese
Pokud to přijede jen jako elektrozkrat, tak nezájem, takovou šestku ať si Mazda strčí do ....!
Jozinwk
Mám taký dojem ,že už skoro žiadna automobilka sa nezaobíde ,bez spolupráce s Čínskou automobilkou 🤔🥴......
Miorolo
"...autonomního řízení na úrovni 2.5..."
Čínská Mazda si vytvořila vlastní žebříček úrovni autonomního řízení? 🤔😃
Čínská Mazda si vytvořila vlastní žebříček úrovni autonomního řízení? 🤔😃
Roman Horký
Každá podpora Číny je taková malá rána kladivem do hlavy vašim potomkům. Myslete na to když něco kupujete.
Ringhofer
a) bez kombíku to nepůjde;
b) platforma s 1 nebo 2 elektromotory se na šestiválce používá velmi špatně;
c) BEV nakonec zvítězí, ale Mazda jde opatrnou cestou: kombinace sedan + BEV je vlastně nejméně riziková, zejména pokud je producentem Čína. Případný neúspěch nebude mít tak velký dopad na ekonomiku producenta ani majitele brandu, ale zkušenosti získané v Evropě touto cestou budou velmi důležité.
b) platforma s 1 nebo 2 elektromotory se na šestiválce používá velmi špatně;
c) BEV nakonec zvítězí, ale Mazda jde opatrnou cestou: kombinace sedan + BEV je vlastně nejméně riziková, zejména pokud je producentem Čína. Případný neúspěch nebude mít tak velký dopad na ekonomiku producenta ani majitele brandu, ale zkušenosti získané v Evropě touto cestou budou velmi důležité.
skejpa
Krasne auto. Jen se trochu obavam slabsi technologie EV. Jestli v cinskem cyklu udela jen 600km, tak v evropskem to bude tak 450 a realne tak 300... Snad jeste tu bateriovou technologii pro evropu poladi.
Prasivak P
namiesto kedysi proklamovaneho 6-valca so zadnym nahonom tu budeme mat EV na cinsky sposob. Nic proti EV, ale preco kur*a museli zarezat sestku, nemohli prist s novym modelom popri klasickej sestke? Este nedavno sa zvyklo hovorit, ze si mazda ide svojou cestou a proti prudu, co zrejme prestalo platit ked sa zacali orientovat na SUV a zaroven sa v mazdach (CX-60) prvy krat objavili fejkove vyfuky
Tomáš Hromádka
BMW řady 5 bylo vždy krásné.
Každá Mazda 6 byla krásná, je super, že to pokračuje i nadále. Opravdu nádherný design.
Škoda že 5er tak jakoby skončilo, že to není tak jako nyní u Mazdy.
Doba je asi jaká je, tak to prostě je.
Každá Mazda 6 byla krásná, je super, že to pokračuje i nadále. Opravdu nádherný design.
Škoda že 5er tak jakoby skončilo, že to není tak jako nyní u Mazdy.
Doba je asi jaká je, tak to prostě je.
jozephko
Číňanům se to bude líbit - hlavně ten velký displej uvnitř. Exteriér vypadá líp než u současných mazd. Ovšem v konzervativní Evropě bude absence fyzických tlačítek překážku v prodejích. Dokonce i na volantu má tahle mazda podle všeho dotekové "čudlíky". Ovšem evropské značky se už vracejí nebo vrátili ke klasickým ovladačům - právě kvůli zákazníkům.
×
Sdílení komentáře
×