Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNové MG3 Hybrid+ je konečně v Česku! Známe technické detaily, ceny i výbavy
26 komentářů
Vladimír Zapletal
na vyspělost a výkonnost pohonu mg3 nemají evropské automobilky odpověď , takto si představuji mildhybrid v tom nejlepším slova smyslu, cena odpovídá 👍
@Vladimír Zapletal
Nechci se úplně do toho vrtat, ale podle popisu to není mildhybrid, ale fullhybrid a pokročilost techniky oproti ostatním si též nejsem jist. Vypadá to na kombinaci systému Hondy a Renaultu, kdy k seriovemu hybridu místo stálého převodu jako má Honda, přidali prevodovku se 3 stupni.
Nechci se úplně do toho vrtat, ale podle popisu to není mildhybrid, ale fullhybrid a pokročilost techniky oproti ostatním si též nejsem jist. Vypadá to na kombinaci systému Hondy a Renaultu, kdy k seriovemu hybridu místo stálého převodu jako má Honda, přidali prevodovku se 3 stupni.
@Mikesus přesně tak, to pohonné ústrojí je hodně zajímavé, ale rozhodující je prodejní cena (jako obvykle)
Pepa_007
Hlášení o překročení rychlosti - že ho ani ten největší odpůrce nebude mít potřebu vypínat. NEVĚŘÍM.
Jsem zvědav na spotřebu mimo město. A dálnice. Ve městě 4l věřím. Mimo město tipuji 6l. Dálnice 7. Uvidíme.
Jsem zvědav na spotřebu mimo město. A dálnice. Ve městě 4l věřím. Mimo město tipuji 6l. Dálnice 7. Uvidíme.
@Pepa_007 Hlášení o překročení rychlosti - že ho ani ten největší odpůrce nebude mít potřebu vypínat. NEVĚŘÍM. - tohle doufám, že myslíš jako ironii... Jinak všichni, jen další zbytečné a obtěžující kurvítko v autě...
@ericn Vždy sa nájde múdry blbec, ktorý bude velebiť každého "asistenta"...
@traveldrive Hele jsou i ti, kteří opravdu pomáhají ABS, ESP, parkovací senzory nebo hlídání mrtvého úhlu, ale tenhle ISA, Start-stop, udržování v pruhu apod jsou na prd a jen obtěžují...
@ericn
Ja by som pokojne zakázal úplne všetky - aby ľudia rozmýšľali hlavou, aby sa naučili jazdiť a konali s vedomím, že je to len na nich, keď urobia blbosť. ABS, ESP, senzory - strážia len ľudskú blbosť a neschopnosť. Nepomáhajú, naopak, zabezpečujú, že za volant sadajú aj retardi. Viesť vozidlo by mala byť výsada, nie právo, ktoré si hocikto zaplatí.
Ja by som pokojne zakázal úplne všetky - aby ľudia rozmýšľali hlavou, aby sa naučili jazdiť a konali s vedomím, že je to len na nich, keď urobia blbosť. ABS, ESP, senzory - strážia len ľudskú blbosť a neschopnosť. Nepomáhajú, naopak, zabezpečujú, že za volant sadajú aj retardi. Viesť vozidlo by mala byť výsada, nie právo, ktoré si hocikto zaplatí.
@traveldrive Tak trochu přeháníš, ale dobře. Vsadím se, že vše z toho co jsem psal v autě sám máš 😄
@Pepa_007
Díky větší baterce by mohl v tom městě na tom být ještě lépe. I yaris s polovicni baterkou jezdi po městě kolem 3l. Takze tam moc nevěřím, že se to ke 4l dostane, bude to spise nižší. Mimomesto, tam těžko říct. Jestli nebude umět jet 90 v EV, pak spotřeba může být vyšší než u yarise, který jezdí kolem 4. Dalnice je u yarisu 5-5.5, tady by teoreticky s tou převodovkou mohl být lepší.
Díky větší baterce by mohl v tom městě na tom být ještě lépe. I yaris s polovicni baterkou jezdi po městě kolem 3l. Takze tam moc nevěřím, že se to ke 4l dostane, bude to spise nižší. Mimomesto, tam těžko říct. Jestli nebude umět jet 90 v EV, pak spotřeba může být vyšší než u yarise, který jezdí kolem 4. Dalnice je u yarisu 5-5.5, tady by teoreticky s tou převodovkou mohl být lepší.
lamal
"a zároveň elektřinu vyrábí spalovací motor" - to asi nebude novinka, Toyotacke hybridy tiez dobijaju baterku a zaroven pohybuju vozidlo...
Zaujimala by ma zaruka na hybridnu bateriu, Toyota ponuka 12r a nova hybridna baterka sa vojde do 50tis kč, kolko je to u MG ?
Jedna vec je vyuzitelna kapacita a druha buffer, Toyotacke baterie sice maju nizsiu vyuzitelnu kapacitu, ale dost si toho nechavaju na dlhu zivotnost a dlhodobu kapacitu... Honda je na tom podobne.
K cenam MG, su na cene svojho najvacsieho konkurenta, nic moc teda...
Zaujimala by ma zaruka na hybridnu bateriu, Toyota ponuka 12r a nova hybridna baterka sa vojde do 50tis kč, kolko je to u MG ?
Jedna vec je vyuzitelna kapacita a druha buffer, Toyotacke baterie sice maju nizsiu vyuzitelnu kapacitu, ale dost si toho nechavaju na dlhu zivotnost a dlhodobu kapacitu... Honda je na tom podobne.
K cenam MG, su na cene svojho najvacsieho konkurenta, nic moc teda...
To není ale pravda. I ve městě pojede spalovací motor, jen bude fungovat jako generátor.
This enables the MG3 to be driven in the following drive modes, each automatically selected by the Hybrid+ system😒br />
+EV – Running on electric-only power for as long as charge allows
+Series – Engine runs through to the generator, which powers the electric motor for drive
+Series and Charge – Series driving, plus topping-up the battery when under low-load
+Drive and Charge – Engine drives the wheels, while also charging the battery through the generator
+Parallel – Both engine and electric motor power the wheels
https😐/www.mg.co.uk/media-centre/global-premiere-all-new-mg3
"+EV – Running on electric-only power for as long as charge allows" ... pojde v meste na EV dokial sa nevybije ? 😁 ... toyota nie ?