Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Honda NSX dostane nástupce. Už se na něm pracuje

10 komentářů

Avatar - .StenLi.
.StenLi.
@Nebo Nebo 2. generacia nema vela spolocneho s povodnym NSX aj preto ze je o 730kg tazsia 😁 Dat tam 3 elektromotory a este spalovak je nezmysel. Rodinna Tesla S porazi NSX v drag race aj na zavodnom okruhu s obrovskym rozdielom Laguna Seca 10 sekund 😊 takze aj preto NSX nemalo predajne uspechy a je pochopitelne ze radsej prejdu rovno na BEV, ako by mali spravit 3. generaciu neschopnu konkurovat modernym autam a taktiez nema vela spolocne s povodnym NSX.
Avatar - Anonym
Anonym
@ptr078

Pokud jde o ceny, tak ani první generace Hondy NSX nebyla levná. Stála zhruba dvojnásobek stejně výkonného Chevroletu Corvette.

Druhá generace NSX stála taktéž zhruba dvojnásobek stejně výkonného Corvette.

V ceně bych tedy primární problém neviděl.

Elektrický nástupce je úplně bez šance. Udělat výkonný elektromobil umí téměř každý a bohatí zákazníci touží spíše naopak po výjimečnosti.
Arese
Už předchozí, hybridní generace byl prodejní propadák a tato zkratowerze devalvaci tohoto kdysi slavného modelu dokoná ...😕👎
ericn
@ Tycoon Souhlas u sportovniho auta nikdo nestoji o elektriku nebo plugin, jsou to pak premotorovane obtlouslé “***” zabíjejícím jakýkoliv sportovní potenciál… Tj další propadák Hondy na obzoru. Upřímně se jim s jejich aktuální strategií v Evropě vůbec nedaří 👎
Nebo Nebo
Elektrické, těžké monstrum se za nástupce považovat nedá...

Májí tam dát ten vidlicový šestiválec a spojit ho s hybridním pohonem (PlugIn nikoliv)... Stejně jako u 2. generace.
Marek Havel
@ptr078 já v Londyne úplně náhodou jednu bílou novou NSX viděl. Naživo je to auto dost nevýrazné, prostě se ztratí v provozu. Až na druhý pohled vidíte že proporce ma v poradku a je to vlastně docela pohledný sportak
ptr078
S platnou mot by ich malo byt v uk 385 vsetkych generacii. V roku 2020 sa v eu predalo 7 kusov
Freddka
@Arese ja jsem tuhle generaci NSX v zivote na vlastni oci nevidel.

A to ziju v Londyne, kde jsem treba za posledni pulrok videl Bigatti EB110 (puvodni), LaFerrari, McLaren Senna, Porsche Carrera GT nebo Koenigsegg (asi CCX, nejsem si jisty).

Tolik k uspesnosti tohoto modelu. Proste si to nikdy nikdo nekoupil. To chce dalsi generaci, pak jim to snad konecne dojde… 😀

PS podle me to je PARADNI GTcko a je skoda, ze nikde neni (asi za ty prachy je prilis dobra konkurence) … zilo by se s nim naramne, hmotnost by te netrapila, to je proste jako ta piha na krase, patri to k tomu.
ptr078
Ani vykonne ev nevie postavit kazdy, mozno na papiery. Mas kopec videi, kde mozes vidiet, ake problemy maju ev, ked im na okruhu stupis na krk. Hlavne prehrievanie a brzdy, kde pri ev sa skor rata s rekuperaciou a potom to na okruhu vobec nebrzdi, vid prva varka tesly s plaid
ptr078
Ked uz trepes hluposti, tak to aspon dokonc. Nsx sa nepredavala hlavne preto, ze bola draha na to, co to je. A za rovnake prachy si mohol mat lepsie auto od renomovanejsich znaciek. A rodinna tesla je rychlejdia na kolo o 10s, sle da ich v plnom tempe na lagune mozno 4 a prehreje sa. A bude stat a chladit sa aspon hodinu, potom to treba dobit, takze pri preteku na 50 kol bude tesla pomalsia tak o cca pol dna, ked nie viac 😂. A kym tu zacnes placat dalsie hluposti, jazdil som teslu plaid v colorade na okruhu kolo obeda pri teplote cca 35, vydrzala par lc a po 30 minutach bola mrtva.