Novinky
Frfla
3
V tomto cenovém segmentu je už dost velká tlačenka. No snad se to promítne i do nižších cenových kategorií.
Přejít do diskuze
Podobný problém jako u Golfu, kde není nic mezi 1.5TSI a GTI. Tady je mezi 2.0TSI 150 kW (v českém konfigurátoru navíc ani není), což je jistě dobrý motor, ale tak do Octavie a ne do prémiového tlouštíka (zrychlení to má papírově slabé), a S5 taky pěkná díra.
Cena S5 vyšší než u BMW 440i GC je hodně sebevědomá... (V6 místo B58, DSG místo ZF)
Konfigurovatelnost na prémii docela chabá ("všechno" podmíněno "něčím")
Mimochodem připlácí se i za akustická okna v předních dveřích... Jako že v zadních teda nejdou vůbec? (Superb je vzadu má, Tesla taky... a šla mimochodem připlatit i do dvojkové Octavie (všechna!))
Jinak snad bude auto fungovat líp než jeho konfigurátor - to je dobrá blamáž...
... zatím výsledná cena S5 = cca rovné 2 Superby 2.0TSI 195 kW L&K, případně BMW 550e a to je hodně na pováženou 😄
Cena S5 vyšší než u BMW 440i GC je hodně sebevědomá... (V6 místo B58, DSG místo ZF)
Konfigurovatelnost na prémii docela chabá ("všechno" podmíněno "něčím")
Mimochodem připlácí se i za akustická okna v předních dveřích... Jako že v zadních teda nejdou vůbec? (Superb je vzadu má, Tesla taky... a šla mimochodem připlatit i do dvojkové Octavie (všechna!))
Jinak snad bude auto fungovat líp než jeho konfigurátor - to je dobrá blamáž...
... zatím výsledná cena S5 = cca rovné 2 Superby 2.0TSI 195 kW L&K, případně BMW 550e a to je hodně na pováženou 😄
@johny555 Za dva mega si koupit bezcharakterní pekáč, kterému na německé dálnici po hodině jízdy dojde šťáva. Super nápad.
@Barry Lyndon Buď vklidu, to auto bude tišší než superb ikdyby měl všechna okna dvakrát akustická. Ve škodovkách obecně je hlučno až až. Už má superb u podběhů kol protihlukové koberce nebo to tam stále nedorazilo?
@Barry Lyndon to s tou cenou si povedal este dost diplomaticky, mne pride uplne mimo 😊 340i, resp 440i je ako celok uplne inde. Ako pises, lepsi motor a prevodovka + za mna krajsie minimalne vnutri (340i aj z vonka, pri 440i to trochu kazia bobrie zuby, ale ale asi by som ich prekusol pri ostatnych kvalitach auta) a jazdit ta audina bude najskor iba horsie. Ak ma niekto zaujem o premiu tohoto segmentu, treba asi kupovat este teraz BMW, kym nesprasia trojku ako to urobili s patkou.
@johny555 Tak 0-100 za 4,5 s je imho zcela dostatečná hodnota. Problém spíš je, že do 2 mega se to ani náhodou nevejde, pokud to nemá být úplný holobyt, takže je to spíš 2,5 mega a to je za "poloprémiovou" střední třídu trochu mimo...
2 mega za fosila? jako proč? mít milony na rozdávání, tak koupím auto, kde šlápnu na plyn a jede to a ne, kde šlápnu na plyn a mezítím mě přejede i Citygo.
@TiaS1 Tak jasně, ale ty dvojitý okna bych tam spíš čekal ve standardu a ne že nepůjdou ani připlatit...
... podobný příklad jsou ty věčně omílaný odvětrávaný sedačky, který má i Opel Astra, ale ne BMW 3/4. To taky neznamená, že je je Astra lepší auto než BMW, ale že jsou v BMW trochu mimo... 😄
... podobný příklad jsou ty věčně omílaný odvětrávaný sedačky, který má i Opel Astra, ale ne BMW 3/4. To taky neznamená, že je je Astra lepší auto než BMW, ale že jsou v BMW trochu mimo... 😄
@flipmode Taky mi připadá, že se to moc nepovedlo. Proč je i ve variantě s kůží na palubce místo kůže jakýsi nedobře působící mikroplyšek (který zvlášť v tý bizarní červený vypadá na fotkách jak výzdoba z lacinýho bordelu), jsem třeba vůbec nepochopil...
... mimochodem je zajímavé, že možnosti konfigurace jsou v Německu jiné ...
... mimochodem je zajímavé, že možnosti konfigurace jsou v Německu jiné ...