Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
Proč bych proboha měl něco tak technický komplikovaného, jízdně nezáživného a celkově kontroverzního upřednostnit před skvělou Octavií Combi bez jakékoliv hnusné hybridizace? :))
No jasny, uplne jednoduchej primovstrikovej benzin se suchym dsg a v aute plnem elektroniky :D Hotova jednoduchost na kolech…zvaž Ladu, Barik ti poradi jak na to @Arese
@Ozzman Proč bych proboha měl kupovat DSG? :)) Samozřejmě bych volil 1.5 TSI/110 kw se 6st. manuálem! :)))
Aha, tak už je v nabídce, 110tka byla jen s DSG... no tak tam máš manual s dvouhmotou, to taky neni levna věc :D A zbytek je stejny.. zlatej hybrid s jednoduchým automatem...co do spolehlivosti tedy ;) @Arese
@Ozzman 1.5TSI + 6M je pohoda, vůbec bych se toho nebál. Suchý 7DSG je na proti tomu průšvih. Má na něm aktuálně 105tis km a 3 průšvih - 2x mechatronika (jednou výměna) a teď začíná při couvání suprově škubat = čekám kdy odejde…. Ještě, že to je služební auto 🤣 Motor je naopak úplně v pohodě 👍
Já vím, že je to slušný motor, ale Arese tyhle blbosti píše i pod hybridy od Toyoty, jak jsou složité a nespolehlivé, přičemž obsazují řadu let první příčky spolehlivosti...pohádka o jednoduché Oktávii s manuálem a benzínem už není taková, jako když tu jezdila nepřímovstřiková atmosférická Ofce 1. generace, která měla maximálně elektrické okna a někdy ani to ne :) @ericn
@Ozzman Jj, jasně, chápu :-) Btw k té jedničkové Ovci a 1,6atmo - někdy mám nutkání si ji jen tak ze srandy koupit a zkusit s ní dát nějakou dlouhou cestu. Jak se na začátku milénia cestovalo... Už ani nepamatuju, kdy naposled jsem s ní jel...
@Ozzman znamy ma Kodiaqa 2.0TDI 4x4 a po zaruke a 150tis km mu prevodovka hlasi chybu, uz to nejazdi ani v nouzáku... des.
To je ale jiné DSG ne? To je to, které je doporučované. Hele, nechci z toho vyvozovat, žádná převodovka není 100 %, mám dost kamarádů, kteří měnili i manuální převodovky do 200 tisíc na běžných autech, zrovna třeba na Oktávkách, takže faktor řidič je nutné započítat, ale pokud vše dělal jak měl, tohle by se stávat nemělo ve 150 tisících a relativně mladému vozu... @lamal
@Ozzman jo je to ina prevodovka, tiez ma to prekvapilo... je vodic z povolania, asi by nemal robit nejake chyby
del42sa
na tom autě jsou zajímavé jen ty tlumiče .....
hugino
https://www.sauto.cz/…ariant/206570979 niet čo dodať
@hugino Dodat co je, kdo chce PHEV, tak si nekoupí benzín a naopak. Samozřejmě zájemců o benzín je víc, takže Opel "šidí" v prodejích sám sebe, protože pořádný benzín nemá. V rámci nabídky PHEV v nižší střední je ale tohle konkurenceschopná nabídka (skutečné prodejní ceny jsou u Opelu o něco nižší než u Golf/Leon/Octavia s 1.5 TSI eHybrid 150/200kW, což je ve třídě jediná přímá konkurence s podobně slušnou dynamikou).
×
Sdílení komentáře
×
On by za mě ten 1.2 PT na hatch úplně stačil, ale kup si konstrukční omyl v podobě motoru s mokrým řemenem...
Btw Astra F byla moje druhé auto - 3dv GSI 8V 85kW rv.92. Vzpomínám v dobrém, super auto, jen trochu hnilo - zadní lemy blatníků… Stejně jako jeho předchůdce Kadett…