Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Renault Symbioz vstoupil na český trh: Těmto autům u nás zatopí

32 komentářů

Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Co 4x4? Karoq umí.
Co zrychlení na 100 a top speed jen 170?
Přívěs jen 750kg.
Bez adap. tempomatu?
Jednozonova klima?
Tragédie.

Cenově to posadili hodně odvážně. Prodeje budou nic moc. Budou pak i slevy aby to lidé chtěli. Cenu reálně vidim tak 550 000. Pak to uz bude mít nějaké prodeje.
Avatar - hiphop
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Pepa_007
A co karoq, umí hybrid? Kolik se prodá karoqu s 4x4? Nebo třeba funkční infotainment, už ho škodovka má? Funkční asistentni taky jsou, nebo se stále snaží způsobovat nehody?
ericn
@Mikesus Mikeši, lidi hybrid primárně nepotřebují. Karoq 1.5TSI umí být podobně hospodárný a utáhne min 1200kg 😋

K tomu Infotaimentu, ano má 😄 On byl v podstatě problém jen na začátku s výrobou OIV (přiznávám první rok bylo peklo). Pak přišlo pár aktualizací a za poslední 2 roky se mi nestalo, že by nějak výrazně zlobil...
Avatar - Mikesus
Mikesus
@ericn fakt to 1.5tsi jezdi do 4.5 jako corolla cross? Já vím, že někteří nemají rádi moderní technologie a radis budou zbytečně plýtvat. Taky používáš halogenovou žárovku místo led, nebo lednici G místo A+? Zase tu máme tahání přívěsů, jako když každý musí denně odvézt malej bagr.
A výrazně zlobil znamená co? Že funguje, nebo že občas nefunguje?
No pokud vím, zlobí stále i nové a mohl jsem to i u predvadecky vidět. Tak tady nebagatelizuj nefunkčnost prosím.
ericn
@Mikesus nepotřebuješ odvézt bagr, ale chce třeba malý karavan, co má 800-1000kg (a u Karoqu máš tu možnost).
Znamená to, že mě už nezlobí. A neboj růžové brýle v tomhle nemám. Jen se mi třeba nedávno stalo, že nešel připojit mobil. Stačilo vypnout a zapnout na iPhonu BT a už to šlo... takže žádné drama. Na rozdíl od tebe, to denně používám...

Btw ta Corolla Cross taky za 4,5l nejezdí a má malý kufr proti Karoqu, Kamarádka jí má s 2.0l a je tak o litr v průměru výše tj 5,5-6l/100km 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
@ericn
Zrovna teď jsem jí měl na pár set km a jezdi i za min. Ale těch 4.5 s dvoulitrem je takové bezne. Že s tím někdo neumí jezdit, neznamená že normálně se nejezdi. I ozzy se svým korytem místo nohy jezdil kolem 5. Jestli tvoje kamarádka jezdi za 6, jezdi víc než já bezne s HL, tak buď je kopyto jako ozzy, nebo úplný nemohlo. I predvadecku mají se spotřebou 5.2, a to každý s tím jezdi jako by to ukradl.
Takze až s tím budeš jezdit denně, jak tu chceš poucovat o infotainmentu, který několikrát zlobí I při predvadecce, tak by to chtělo hodnotit spotřebu až s tím taky budeš jezdit denně. Protoze těch 6l je absolutní nonsense. Jen ukázka, jakej je to řidič jestli ta spotřeba je reálná. Moje ségra jezdi I s dieselem za 9-10l a nebudu tvrdit, že za tolik jezdi každý diesel.
ericn
@Mikesus Copak? Jsi nějak nervní 😄 Holt Vysočina je samý kopec a ne město.... ale tak chápu, že pro tebe to není rozdíl, vše je "flat". Takže to není možný. Btw sama Toyota uvádí v materiálech 5.1 - 5.4l /100km v kombinaci... Tj. co jsem viděl na displeji 5,8l/100km u 2 měsíce nového auta je opravdu dramatický rozdíl...

Btw jestli si ten infotaiment viděl jen na Showroomu na předváděčce, tak snad raději mlč. Já s ním žiju (i jsem si prožil ten děsný začátek) a máme v rodině ještě nového Karoqa a taky nezlobí, Tvůj názor na toto není relevantní...
Avatar - Mikesus
Mikesus
@ericn
A ještě hodnotit spotřebu u syrového motoru. No to jsi vtipnej. Koukam, ze vůbec netusis, jak ten hybrid funguje. A jezdim s nimi krásných horách mj, kam se hrabe rovná Vysočina. Takze ne, spotřeba u řidiče, co jezdí jako člověk je pod 5l jak nic i na téměř rovné vysočině. Nad 5l se dostane jen ten, který to dělá záměrně nebo úplně nemehlo. A měření nejsem, Jen se bavím, jaké nesmysly tu tvrdíš. Nejdřív že spotřeba jaká je, pak z tebe vypadne, že to je nezajetej hybrid, do toho prý na vysočině, která je prý extra kopcovita. A takové nesmysly jen abys odvrátil pozornost od faktu, že skodovce stále zlobí infotainment. A co zadní náprava, ta nebouchá už? 🤣
Tak když tvoje, možná imaginární, kamarádka má tu corollu, tak se podívej do COC na wltp spotřeby. A budeš se divit. Ano na dalnici těch 7l mít budeš.
ericn
@Mikesus Mikeší, nedělej ze sebe blbce. Upřímně ta moje kamarádka je reálná, bydlí kousek od Žďáru n/S a zimy a kopce tam jsou slušné, počasí dost proměnlivé a před tím jezdila v SX4 1.6 4x4 a ten papal pěkně 🤣 Tj Corolla Cross je slušný posun vpřed 👍

Btw pokud se mě snažíš urazit, snaž se klidně dál, nepovede se ti to. Na to nemáš. Jo a mě teda u OIII ani OIV zadní náprava nikdy nemlátila… a to že mám s nimi najeto poměrně dost. Ty e😜erte na Škodovky 🤣👍
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Mikesus hybrid a 4.5 spotřeba? Nemyslím. 150 tacho s naloženým autem Praha-Brno tipuji nejméně 6.0-7.0.
Avatar - Anonym
Anonym
@Pepa_007 tipujes chybně.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Pepa_007
A karoq na tom bude jak? Takhle jezdi úplně kazdej. Kdyz si dám tempomat 140 na dalnici, nějak nepotkavam ta auta touhle rychlosti. Predjede mne za tu dobu pár aut a to je vše. Kde jsou všichni, kteří takhle jezdi? Ono to spíš vypadá, že jen zoufalci argumentují těmito rychlostmi, ač jimi jedou jednou za život, možná.
Arese
@Mikesus Proč by sakra měl mít Karoq hybrid?!! Aby byl těžší, složitější, dražší, měl menší kufr bez rezervy a nemohl mít manuál?! Fuj tajksl!!! Karoq 1.5 TSI/110 kW se 6st. manuálem má parádně nízkou spotřebu i bez tohoto nesmyslného elektrobalastu! A právě proto je to skvělé auto! 😊)
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Arese
No naopak hybrid je jednodušší. Ale chápu, že jednodušší lidi, co se nevyznaji v technice, to stále nepochopili.
Hybrid, kvalitní, má nepřímý vstrik, nemá turbo, starter, prevodovku, spojku, alternátor. Všechny tyhle věci jsou nejrizikovejsi na poruchu a ty tam nejsou. Dalo by se dal pokračovat.
GS
@Pepa_007 z toho, co jste napsal by mne mrzel leda tak adaptivní tempomat, jinak nic, protože to lze využít jen vyjímečně, spíše vůbec.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@GS někomu stojí auto v garáži a je mu vcelku jedno zda má 3 nebo 4 kola. Někdo s nim jezdí a využije vše zmíněné. 😉
Arese
@Pepa_007 Přesně tak, hybridy kupují hlavně "neřidiči", kterým auta nic moc neříkají...
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
Prodeje Renaultu u nás jsou bídné, tento podivný hybrid nikomu a ničemu nezatopí ... 😄
Arese
@W.O. PRSCLEY Bohužel je to přesně tak. Jeho prodeje jsou v ČR v poslední době tak nízké, že značka radši ani oficiálně neudává své české prodejní statistiky. Tedy kromě dodávek, protože v této oblasti naopak válí. Jejich jedinou záchrannou na trhu osobních vozů je rumunská znakča Dacia. Paradoxní, že?
JIRI KLIMES
Dejte do toho 4x4 z Dusteru, minimálně tu 1.3 tce, raději 1.6 a dejte to v lepší výbavě za 550000,- a bude se to prodávat samo. Vím že se to nestane, ale napsat jsem to musel. 😉
dodo24
@JIRI KLIMES tak to ste prvý, kto by chcel 1,6 namiesto 1,3tce
Avatar - del42sa
del42sa
chce to lepší motor, ideálně dvěma turby dopovaný dvouválec + 4 elektromotory, maximálku omezit na 130km/h ( kdo dnes potřebuje víc ? )
a zvednout cenu aspoň o 100 kapříků nahoru 😄
ericn
@del42sa ono je to asi jedno, co tam dají. Aktuální Renaulty nemají co nabídnout. Jsou to auta s generickým designem, s nezajímavým pohonem a vysokou cenou. Jediné co lze použít je Clio, Captur a starý Megane Gran coupé 😋
Arese
@ericn No, Cliu zbyl jediný použitelný motor, který je jako základ dobrý, ale nad ním bohužel už nic zajímavého není. A Megan Coupé by byl skvělý, ale bez toho ***s.k.é.h.o omezovače rychlosti na trapných 175 km/h (bez něj by jel o dobrých 30 km/h víc!)
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@ericn
Přesně tak to je. Hlavmi problém je ale cenová politika.
Symbioz v ceně dle výbavy a motorizace za 400 do max 600t. by byl zajímavý.
Mít dealerství Renaultu tak je to na šibenici a zachraňuje je jen to, že místo Renaultu vesměs prodávají Dacie.
Arese
@del42sa Velmi trefná, ale zároveň nesmírně smutná ironie...
Meky
Same marketingove kraviny.

Symbioz je len predlzene a nafuknute Clio.

Konkurencia je Kamiq.

Symbioz ako rodinne vozidlo v prvom rade trpi nedostatkom miesta vzadu, kde si clovek s beznou vyskou okolo 180 cm nema sancu pohodlne sadnut. Aj v Kamiqu je ZASADNE viac miesta vzadu, nehovoriac o vyduchoch klimatizacie a stredovej opierke ruk.

Kaskaj aj Karok su ZASADNE priestornejsie, vykonnejsie a pohodlnejsie vozidla.

Symbioz je ekvivalentom spojenia upliest z hovna bic.
Avatar - Anonym
Anonym
Ericn: proč tedy můj prius vykazuje nejnižší spotřebu v Jizerských kopcích?

Ty pyčo redakce sorry za vulgarismus ale vy jste mi konečně změnili profilové foto. Moc díky moc moc to je lepší než orgasmus po těch letech čekání.
Avatar - Jan Mokrý
Jan Mokrý
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Symbioz je cenově totálně mimo. Prodeje budou rovný počtu dealerství a předváděcích vozů.
RaSuSK73
Prilejem olej do ohna - mrknite na vysledky EuroNCAP crash testu...
Auto za taku cenu by malo skorovat lepsie.