Elektromobily
Pekne auto, ale zase ma to skoro 5 metrov, kto to pre boha potrebuje? Ta dlzka je kvoli bateriam? Cesty a parkoviska su rovnake, za par rokom sa bude parkovat na stromoch.
..... auto pouze připojíte a ihned nabíjíte. O nic dalšího se nestaráte......
A jindy to je jinak? Ono se musí něco dělat navic? BEV nemám. Přijedu, připojím, nabíju, zaplatím. Asi klasika 😁
A jindy to je jinak? Ono se musí něco dělat navic? BEV nemám. Přijedu, připojím, nabíju, zaplatím. Asi klasika 😁
Tohle je dno elektromobility…
Proc na pumpe kde se da koupit za penize pornac nebo gulas nejde zaplatit penezma nabijecka. Realita, karta od Audi funguje, ale mesicne prijde canc papiru krerej neni danovej doklad a pri dotazu proc to tak neni odpovi, ze je to sluzba pro koncovy uzivatele. Od BMW to funguje, ale zas to je iban do cr takze variabilni symbol si odhadni. Aplikace tretich stran aby clovek resil co je zrovna vyhodnejsi. Plus pochopitelne za lepsi ceny chtej vsichni pausalek. Kazdej by chtel prachy mesicne za nic..
Ale do 2027, pak povinne prijimat karty a budou mit po kseftech..
Proc na pumpe kde se da koupit za penize pornac nebo gulas nejde zaplatit penezma nabijecka. Realita, karta od Audi funguje, ale mesicne prijde canc papiru krerej neni danovej doklad a pri dotazu proc to tak neni odpovi, ze je to sluzba pro koncovy uzivatele. Od BMW to funguje, ale zas to je iban do cr takze variabilni symbol si odhadni. Aplikace tretich stran aby clovek resil co je zrovna vyhodnejsi. Plus pochopitelne za lepsi ceny chtej vsichni pausalek. Kazdej by chtel prachy mesicne za nic..
Ale do 2027, pak povinne prijimat karty a budou mit po kseftech..
@kesumb Ono stačí jezdit normálním spalovacím autem a tyto problémy fakt nebudeš muset řešit. 😁
"Pro majitele SUV Polestar 3 nyní uvádí službu Plug & Charge"
Tak v první řadě si pojďme říct, že Plug & Charge je součást standardu ISO 15118 z roku 2014 (!). Že teprve o deset let později čteme o prvních vlaštovkách v praxi je dost smutné. A ano, Tesla má svou priprietární implementaci od prvního Superchargeru. Tolik k inovacím věhlasného evropského autoprůmyslu.
Tak v první řadě si pojďme říct, že Plug & Charge je součást standardu ISO 15118 z roku 2014 (!). Že teprve o deset let později čteme o prvních vlaštovkách v praxi je dost smutné. A ano, Tesla má svou priprietární implementaci od prvního Superchargeru. Tolik k inovacím věhlasného evropského autoprůmyslu.
Chlapče, pokud potřebuješ s něčím poradit, můžeš se na všechny z nás obrátit, nestyď se.
Ano, milý příteli, dobře vím, že se vždy neprodleně ozveš z některého ze svých zmíněných multiúčtů – a možná nejen z nich 👍
Nebo s tvým urologem 👍
Prečo si si to teda nedal patentovať?