Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Připojíte a hned nabíjíte. Polestar značně ulehčil interakci s veřejnými nabíječkami

17 komentářů

kesumb
Tohle je dno elektromobility…
Proc na pumpe kde se da koupit za penize pornac nebo gulas nejde zaplatit penezma nabijecka. Realita, karta od Audi funguje, ale mesicne prijde canc papiru krerej neni danovej doklad a pri dotazu proc to tak neni odpovi, ze je to sluzba pro koncovy uzivatele. Od BMW to funguje, ale zas to je iban do cr takze variabilni symbol si odhadni. Aplikace tretich stran aby clovek resil co je zrovna vyhodnejsi. Plus pochopitelne za lepsi ceny chtej vsichni pausalek. Kazdej by chtel prachy mesicne za nic..
Ale do 2027, pak povinne prijimat karty a budou mit po kseftech..
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@Tycoon

Ano, milý příteli, dobře vím, že se vždy neprodleně ozveš z některého ze svých zmíněných multiúčtů – a možná nejen z nich 👍
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
@Horký Rom

Chlapče, pokud potřebuješ s něčím poradit, můžeš se na všechny z nás obrátit, nestyď se.
Arese
@kesumb Ono stačí jezdit normálním spalovacím autem a tyto problémy fakt nebudeš muset řešit. 😁
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@Arese
Nebo s tvým urologem 👍
planeta
Pekne auto, ale zase ma to skoro 5 metrov, kto to pre boha potrebuje? Ta dlzka je kvoli bateriam? Cesty a parkoviska su rovnake, za par rokom sa bude parkovat na stromoch.
Avatar - Anonym
Anonym
Zatímco normálního člověka toto řešení napadne hned, tak vývojáři EV na to potřeboval roky i dekády.
Arese
@Horký Rom A co jako? Co je ti do toho, kdo tady diskutuje? To je snad každého čistě osobní věc! 🙂
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@Xprcek Není Polestar čínský autoprůmysl?
Arese
@Tycoon Ten by se měl jít poradit v prvé řadě se svým psychiatrem! 😁
Xprcek
"Pro majitele SUV Polestar 3 nyní uvádí službu Plug & Charge"

Tak v první řadě si pojďme říct, že Plug & Charge je součást standardu ISO 15118 z roku 2014 (!). Že teprve o deset let později čteme o prvních vlaštovkách v praxi je dost smutné. A ano, Tesla má svou priprietární implementaci od prvního Superchargeru. Tolik k inovacím věhlasného evropského autoprůmyslu.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
..... auto pouze připojíte a ihned nabíjíte. O nic dalšího se nestaráte......

A jindy to je jinak? Ono se musí něco dělat navic? BEV nemám. Přijedu, připojím, nabíju, zaplatím. Asi klasika 😁
kyklop
@Arese komentár trochu mimo, pokiaľ mu elektro, alebo phev vyhovuje, prečo by mal mať klasický spalovák. Z môjho pohľadu je to tiež nepochopiteľné
traveldrive
@Roman Horký
Prečo si si to teda nedal patentovať?
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Arese pán to má na firmu a šetří mu to 2x ESG a uhlikovou stopu společnosti.
Freddka
Dobry, ale bez zadniho okna. Neco za neco 😄