Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMitsubishi Outlander se vrací do Evropy jako plug-in hybrid. Má přes 300 koní
15 komentářů
ericn
Kdy už všem dojde, že plug-In nikoho nezajímá? Minulý Outlander na to dojel a tenhle nebude o moc lepší... Špatná koncepce ze všech stran, ať udělají normální full hybrid jako má Toyota s velmi úspěšnou RAVkou. Nasadí cenu o chlup níž a bestseller je na světě... Easy recept na úspěch...
3_diamanty
Konecne dostojna vlajkova lod od mitsu v europe ... predchodca mal v eu velky uspech a tak ocakavam ze buduci rok mitsu opat nastoli nove poriadky medzi plugin suveckami a zoberie si naspat svoju poziciu krala .. pozeram ze nielen zrychlenim je to uz uplne iny svet ako predosly tak uspesny ale inak dost pomaly phev outlander... aj ked zrovna u nas na slovensku to samozrejme hit opat nebude no jo.... to by musel stat polovicu... pripadne by musel mat v ponuke dizel.... ale diky bohu aj za phev outlander ako keby v eu nebol ziadny... alebo lepsie povedane diky nemci... ktori sa do toho obuli ( a nemecke zastupenie mitsu pre eu si outlander doslova vydupalo... a predajca ma uz pred rokom a pol fakt neklamal ked povedal... ze je velka sanca na jeho prichod do eu ... vtedy este nikto ani netusil ze v nemecku uz zastupenie mitsu podnika kroky na jeho navrat ) ... este raz diky ... a podla vsetkeho je aj navrat L200 realny... tak opat drzme palce... kazdopadne mitsu sa nam pomaly ale isto vracia do europy...
Vidim tu par malickych vizualnych zmien oproti americkej ci australskej verzii... ale inak je to uplne to iste auto samozrejme
Vidim tu par malickych vizualnych zmien oproti americkej ci australskej verzii... ale inak je to uplne to iste auto samozrejme
@3_diamanty vyvedu tě z iluze. Úplně stejně mluvili před více jak rokem lidé v ČR, kteří mezi tím místo prodeje Renaultu začali zatím prodávat MG. Oitlendra slibovali více jak rok.
speedfred
Komedianti od Mitsu pri 300PS výkone a zrýchlenie za 8s na kilo so spotrebou 0,8L/100
Na toto sa už čakajú poradovníky.
Na toto sa už čakajú poradovníky.
@speedfred
V prvom rade to bude cucat baterku ... samo ze realne motor pojde kludne aj za 8... ale ked dnesna doba uprednostnuje teoriu a ohybanie pred realitou a zdravym rozumom tak co sa cudujeme... mitsu to len vyuziva alo kazdy iny na oblbnutie supera
Auto ale inak bombove.... cakam v eu ze napodobni uspech predchodcu ... tak uvidime
V prvom rade to bude cucat baterku ... samo ze realne motor pojde kludne aj za 8... ale ked dnesna doba uprednostnuje teoriu a ohybanie pred realitou a zdravym rozumom tak co sa cudujeme... mitsu to len vyuziva alo kazdy iny na oblbnutie supera
Auto ale inak bombove.... cakam v eu ze napodobni uspech predchodcu ... tak uvidime
@3_diamanty
Záleží ako to ešte nastrelia cenovo.
Konkurencia je už veľká a postúpila ďalej.
Záleží ako to ešte nastrelia cenovo.
Konkurencia je už veľká a postúpila ďalej.
@speedfred
Konkurencia je tu stale vcelku uzka... ale u nas je to s cenou jedno... lebo u nas taketo nieco nema velku sancu na uspech ... to by chcelo dizel... uz ale v norsku svedsku spanielsku ci holandsku to moze mat slusne cisla... cca okolo 25 tisic kusov rocne v eu by sme mohli brat ako uspech a nadviazanie na zlate casy predchodcu...
Bude zaujimave ci porazi kugu phev ( a vrati sa naspat na prve miesto ) ... kedze ta momentalne vladne plugin suveckam a celkovo pluginom ...
Konkurencia je tu stale vcelku uzka... ale u nas je to s cenou jedno... lebo u nas taketo nieco nema velku sancu na uspech ... to by chcelo dizel... uz ale v norsku svedsku spanielsku ci holandsku to moze mat slusne cisla... cca okolo 25 tisic kusov rocne v eu by sme mohli brat ako uspech a nadviazanie na zlate casy predchodcu...
Bude zaujimave ci porazi kugu phev ( a vrati sa naspat na prve miesto ) ... kedze ta momentalne vladne plugin suveckam a celkovo pluginom ...
@speedfred vsetky pluginy uvadzaju tieto nezmysly, neviem preco je len Mitsubishi komediant kvoli tomu... zrychlenie a 2,4 atmo benzin s el 4x4 je nieco co koncern nedokaze, za mna vyborne az to bude fungovat v praxi
@lamal jen sebou budeš tahat 200kg elektrobalastu a většina lidí to pravidelně nabíjet stejně nebude… Tak k čemu to je? Kdyby to byl fullhybrid, tak je to přijatelnější pro všechny a o dost levnější 😋
@ericn s tym suhlasim, mne dava vacsi zmysel obyc hybrid. SUV tejto velkosti su aj tak tazke, zalezi ako ten pohon dokaze vyuzivat kapacitu baterie, ked ma silny generator a rekuperaciu, moze aj vela rozdavat do elektromotorov. Tym chcem povedat, ze to moze byt vo vysledku stale dobry hybrid s poriadne velkou baterkou tj zasobou EV dynamiky.
×
Sdílení komentáře
×
Interier tiez parada.... taketo nieco by som rad videl aj v novom pajere ( ktore by malo byt radene nad outlander ) ... snad casom pride