Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeZa volantem Škody Enyaq RS Race: Elektrický závoďák jako pojízdná laboratoř
4 komentáře
Avantime
Neviem, toto sa podľa mňa Škode celé neoplatilo. Jednak vývoj, ale hlavne samotná mediálna prezentácia. Sám autor článku celkom rozumne a aj logicky priznáva, že by potreboval viac času zžiť sa s autom, na čo nebol priestor, ale tak aspoň si mohol trochu zajazdiť. Ani to totiž nebola samozrejmosť podľa toho čo sa dialo potom. Nič, stane sa.
Maxmilian_Von_Mondeo
Výkon stejný se sérií, maximálka stejná se sérií, zrychlení se zlepšilo jen o vteřinu, dojezd zhoršil o dost kilometrů a auto stejně nebude nikdy závodit ..... a upoutávky na článek na FB zněly jako kdyby šlo o raketu. Masakrózní clickbait.
Hmotnost je brutální. Dojezd tipuji kolem 50km. Maximálka jako obvykle tragická. Ale na technické tratě to může být jedno. Tam pak bude zbytečné i křídlo.