Novinky
kesumb
@Othello
q8 nenucene nezrychluje nikdy nijak. Porad se ceka na prevodovku, tdi se v tydle generaci neuveritelne sype a to jeste v zaruce. Neber tydle informace vazne, audi potrebuje prodavat a q8 je jedina audi co se obcas proda
q8 nenucene nezrychluje nikdy nijak. Porad se ceka na prevodovku, tdi se v tydle generaci neuveritelne sype a to jeste v zaruce. Neber tydle informace vazne, audi potrebuje prodavat a q8 je jedina audi co se obcas proda
Mikesus
@kesumb
Tak ona je hodně otázka, co znamená lepší. Každý má jiné priority a hodnocení.
Tak ona je hodně otázka, co znamená lepší. Každý má jiné priority a hodnocení.
Mikesus
@kesumb
Já jsem chtěl nějaké podobné auto velikosti, výkonem a váhou, protoze narozdil od jiných vím, že nejdůležitější parametr je vykon/váha pro dynamiku.
Ale jinak souhlas, pružné zrychlení je u spalovaku s EV nesrovnatelné hraje tam spíš třetí housle.
Já jsem chtěl nějaké podobné auto velikosti, výkonem a váhou, protoze narozdil od jiných vím, že nejdůležitější parametr je vykon/váha pro dynamiku.
Ale jinak souhlas, pružné zrychlení je u spalovaku s EV nesrovnatelné hraje tam spíš třetí housle.
kesumb
@kankunen😒br />
v poslednich x generacich 3,0tdi jsem
jezdil delsi dobu a to
od 171kw. Cim novejsi, tim horsi reakce na plyn. U 210kw je to porad nekde nizoucko v otackach, kde se to nenadechuje a nema to silu. Prevodovka se k nicemu moc nema az se na to postavis jak do zeli a pak to po 2 vterinach jede. Kdyz todle nekomu vyhovuje prosim, ale urcite to neni nenuceny. Nenucene nejela ani m8. Jediny co vazne nenucene jede je stary atmo v12
jezdil delsi dobu a to
od 171kw. Cim novejsi, tim horsi reakce na plyn. U 210kw je to porad nekde nizoucko v otackach, kde se to nenadechuje a nema to silu. Prevodovka se k nicemu moc nema az se na to postavis jak do zeli a pak to po 2 vterinach jede. Kdyz todle nekomu vyhovuje prosim, ale urcite to neni nenuceny. Nenucene nejela ani m8. Jediny co vazne nenucene jede je stary atmo v12
Mikesus
@KANKUNEN
Já komentuji to, ze othello to srovnává se spalovakem, který při 170kw jede nenucene. No a tady zjistíme, že tohle jede taky nenucene, úplně stejně jako ten spalovak.
Kdyby jen napsal, že autor vypustil nejakej slint a zdržel se srovnávání, a tím pádem akceptaci tě blbosti jako faktu, vůbec by nebylo potřeba cokoliv dal rozvádět.
Já komentuji to, ze othello to srovnává se spalovakem, který při 170kw jede nenucene. No a tady zjistíme, že tohle jede taky nenucene, úplně stejně jako ten spalovak.
Kdyby jen napsal, že autor vypustil nejakej slint a zdržel se srovnávání, a tím pádem akceptaci tě blbosti jako faktu, vůbec by nebylo potřeba cokoliv dal rozvádět.
PowerHouse
Pro USA
Tak Foxconn začíná prodávat auta i v USA, včetně tohoto modelu C.
Včetně dodávek má asi 7 modelů (model A, B, C, D, ...)
Instead of the Apple Car, Foxconn Announces the Foxtron C for the https😐/www.youtube.com/watch?…
Tak Foxconn začíná prodávat auta i v USA, včetně tohoto modelu C.
Včetně dodávek má asi 7 modelů (model A, B, C, D, ...)
Instead of the Apple Car, Foxconn Announces the Foxtron C for the https😐/www.youtube.com/watch?…
Mikesus
@Othello
Takze se vyjadřuješ, lépe řečeno akceptuješ, zjevný blábol bez zjišťování skutečnosti a ještě k tomu to dáš do srovnání s něčím jiným a ani si nezjsitiš jak tomu je. Tohle delavaji méně inteligentní lidi v hospodě 4.cenove, že něco slyší od Franty u vedlejšího stolu a musí to být tedy pravda, tak to posílají dal. K takovým patříš?
Takze se vyjadřuješ, lépe řečeno akceptuješ, zjevný blábol bez zjišťování skutečnosti a ještě k tomu to dáš do srovnání s něčím jiným a ani si nezjsitiš jak tomu je. Tohle delavaji méně inteligentní lidi v hospodě 4.cenove, že něco slyší od Franty u vedlejšího stolu a musí to být tedy pravda, tak to posílají dal. K takovým patříš?
Othello
@Mikesus
Nevyjadřoval jsem se k hodnotě zrychlení dle technických dat ale k popisu jízdních dojmů, viz cituji:
....Dynamikou se auto řadí k průměru, pro malý ostrov, kde se obecně jezdí pomalu a i na dálnicích je maximálních 110 km/h, to však postačuje.....
No a podíval jsem se to testu Q8 (sice s 210 kW) ale stojí tam napříkla😜
...Nejenže si okamžitě zamilujete lehkost, s jakou nenuceně zrychluje i do vysokých dálničních rychlostí, ....
Nevyjadřoval jsem se k hodnotě zrychlení dle technických dat ale k popisu jízdních dojmů, viz cituji:
....Dynamikou se auto řadí k průměru, pro malý ostrov, kde se obecně jezdí pomalu a i na dálnicích je maximálních 110 km/h, to však postačuje.....
No a podíval jsem se to testu Q8 (sice s 210 kW) ale stojí tam napříkla😜
...Nejenže si okamžitě zamilujete lehkost, s jakou nenuceně zrychluje i do vysokých dálničních rychlostí, ....
Othello
Stejně vypadá divně když 170 kW poskytne jen průměrnou dynamiku která stačí akorát na pomalou jízdu po ostrově nebo 110 km/h na dálnici. Spalovák s podobným výkonem a hmotností obvykle uhání velmi přesvědčivě
xxc
@Othello A kam to maju radit s priemernym 170 kw jednym motorom? Mozno to priemer je, ale na bezne pouzitie je to skor minimum.
KANKUNEN
@PowerHouse No přichází na tvá slova. Co bude dál, protože Čína Taiwan fakt asi obsadí. Věřím aspoň tomu, že nerozbijou ani jednu fabriku ani jedno město.
Myslis jako že 7s na 0-100 je na auto s pomerem cca 9kg/hp malo? A o maximalce nebyla vůbec v článku řeč. Autor tu průměrnou dynamiku asi bere podle jiných měřítek.
Q8 se 170kw dieselem má 7.1s
https😐/www.driveto.cz/…ka-dvouspojkova/