Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Jízdní dojmy s Luxgenem n7: Když telefony nestačí

16 komentářů

Avatar - Mikesus
Mikesus
@Othello
Myslis jako že 7s na 0-100 je na auto s pomerem cca 9kg/hp malo? A o maximalce nebyla vůbec v článku řeč. Autor tu průměrnou dynamiku asi bere podle jiných měřítek.
Q8 se 170kw dieselem má 7.1s
https😐/www.driveto.cz/…ka-dvouspojkova/
kesumb
@Othello
q8 nenucene nezrychluje nikdy nijak. Porad se ceka na prevodovku, tdi se v tydle generaci neuveritelne sype a to jeste v zaruce. Neber tydle informace vazne, audi potrebuje prodavat a q8 je jedina audi co se obcas proda
Avatar - Mikesus
Mikesus
@kesumb
Tak ona je hodně otázka, co znamená lepší. Každý má jiné priority a hodnocení.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@kesumb
Já jsem chtěl nějaké podobné auto velikosti, výkonem a váhou, protoze narozdil od jiných vím, že nejdůležitější parametr je vykon/váha pro dynamiku.
Ale jinak souhlas, pružné zrychlení je u spalovaku s EV nesrovnatelné hraje tam spíš třetí housle.
kesumb
@kankunen😒br /> v poslednich x generacich 3,0tdi jsem
jezdil delsi dobu a to
od 171kw. Cim novejsi, tim horsi reakce na plyn. U 210kw je to porad nekde nizoucko v otackach, kde se to nenadechuje a nema to silu. Prevodovka se k nicemu moc nema az se na to postavis jak do zeli a pak to po 2 vterinach jede. Kdyz todle nekomu vyhovuje prosim, ale urcite to neni nenuceny. Nenucene nejela ani m8. Jediny co vazne nenucene jede je stary atmo v12
Avatar - Mikesus
Mikesus
@KANKUNEN
Já komentuji to, ze othello to srovnává se spalovakem, který při 170kw jede nenucene. No a tady zjistíme, že tohle jede taky nenucene, úplně stejně jako ten spalovak.
Kdyby jen napsal, že autor vypustil nejakej slint a zdržel se srovnávání, a tím pádem akceptaci tě blbosti jako faktu, vůbec by nebylo potřeba cokoliv dal rozvádět.
kesumb
@PowerHouse
otazka je jedina, bude to levnejsi a lepsi nez enyaq/idxy?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Mikeš, máš krámy nebo co? Othello komentuje opravdu podivnost.
PowerHouse
Pro USA

Tak Foxconn začíná prodávat auta i v USA, včetně tohoto modelu C.
Včetně dodávek má asi 7 modelů (model A, B, C, D, ...)
Instead of the Apple Car, Foxconn Announces the Foxtron C for the https😐/www.youtube.com/watch?…
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Othello
Takze se vyjadřuješ, lépe řečeno akceptuješ, zjevný blábol bez zjišťování skutečnosti a ještě k tomu to dáš do srovnání s něčím jiným a ani si nezjsitiš jak tomu je. Tohle delavaji méně inteligentní lidi v hospodě 4.cenove, že něco slyší od Franty u vedlejšího stolu a musí to být tedy pravda, tak to posílají dal. K takovým patříš?
Othello
@Mikesus
Nevyjadřoval jsem se k hodnotě zrychlení dle technických dat ale k popisu jízdních dojmů, viz cituji:
....Dynamikou se auto řadí k průměru, pro malý ostrov, kde se obecně jezdí pomalu a i na dálnicích je maximálních 110 km/h, to však postačuje.....

No a podíval jsem se to testu Q8 (sice s 210 kW) ale stojí tam napříkla😜
...Nejenže si okamžitě zamilujete lehkost, s jakou nenuceně zrychluje i do vysokých dálničních rychlostí, ....
Othello
Stejně vypadá divně když 170 kW poskytne jen průměrnou dynamiku která stačí akorát na pomalou jízdu po ostrově nebo 110 km/h na dálnici. Spalovák s podobným výkonem a hmotností obvykle uhání velmi přesvědčivě
Avatar - xxc
xxc
@Othello A kam to maju radit s priemernym 170 kw jednym motorom? Mozno to priemer je, ale na bezne pouzitie je to skor minimum.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
170 kW minimum, 7 sek na stovku. To je víc než průměr pro prémii
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Kesumb, jaká převodovka, to nepodřazuje, jen přidáš kousek plynu.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@PowerHouse No přichází na tvá slova. Co bude dál, protože Čína Taiwan fakt asi obsadí. Věřím aspoň tomu, že nerozbijou ani jednu fabriku ani jedno město.