Novinky
To víte, zkončily dotace. Z 580 000 na 420 000, pokles o 160 000.
Pokud příští rok budou platit ty eco-pokuty, tak čekejme 350 000.
Za 2 roky 300 000, bude sílit konkurence.
Pokud příští rok budou platit ty eco-pokuty, tak čekejme 350 000.
Za 2 roky 300 000, bude sílit konkurence.
To je přesně co potřebuješ do města, takovou tu rikšu na elektriku. Brutálně bych tato auta do města zvýhodnil. Malé, relativně lehké a fakt nesmrdí. Lidé jsou ve stavu, že jedou 10 km z paneláku na úřad 2 hodiny v zácpě sám Kodiaqem. Když lidi nemají rozum, musí se regulovat.
To novinářům tak dobře platí, když mohou o nákupní tašce za půl miliónu napsat, že je levná?
Co se vlastně změnilo na tom, že to auto je klíčovými parametry srovnatelné s Š110 ? Možná kdybyste si koupili od Škodovky licenci a dali tomu kastli Š110/Š105 tak by se to skvěle prodávalo nostalgikům v ČR a ve Velké Británii.
@PowerHouse a to víš, že tenhle golfový vozík stojí v Číně a Indii půlku toho co tady? Tj Renault Evropu dost drbe 😋 Tj může si s cenou dělat co chce, protože tam je obrovský “polštář”… A slovo levný a Spring do jedné věty nepatří. Levný je třeba hyundai i10 od 269tis Kč…
@Pepa_007 koukáš na to moc pohledem pražáka... v Praze je MHD super, jinde už to tak super není.
@Roman Horký Nepleť o veciach, o kyorýcj nemáš šajn. Papietové údajesú jedna vec, realita druhá. Je to vozítko do mesta, ktoré aj so skromným výkonom nechá v meste väčšinu áut za sebou.
Čtete to vůbec po sobě??? "...bude to nikdy jeho silná stránka. Hodí se do městských ulici,.... Rád bych rovnou odradili..." - to psala AI?
Pro me nepouzitelny, ale dovedu si predstavit ze si to sveho zakaznika najde. Na jizdy kolem komina do 100 km/h proc ne. Aspon to ma trochu dustojny vykon na takoveho skrcka. Jen by ten cinsky zazrak mohl stat o 100 tis mene 😁
@Modrý blesk
Za 10 - 12 tisic by to este asi bolo ok.... ale za 20 a viac..
su to fakt vyhodene peniaze.. to radsej kupit aj starucku lanciu y z bazaru za 4 litre .. alebo seicento ( ak staci trojdverak ) a usetris majland... a planete tiez neposkodis viac ako ked kupis taketo nove 5 krat drahsie elektroauto
Za 10 - 12 tisic by to este asi bolo ok.... ale za 20 a viac..
su to fakt vyhodene peniaze.. to radsej kupit aj starucku lanciu y z bazaru za 4 litre .. alebo seicento ( ak staci trojdverak ) a usetris majland... a planete tiez neposkodis viac ako ked kupis taketo nove 5 krat drahsie elektroauto
Levný elektromobil,
napsat o elektromobilu Dacia Spring, že je levný, může pouze autor, co má měsíční příjem 300 - 500 tis. Kč a vyšší, nebo ten, kdo nezná vůbec hodnotu peněz. Dacia Spring je auto s reálnou cenou 8 -9 tis. USD, a z mého pohledu, dát za Spring i těch 8 tis. USD je moc....
napsat o elektromobilu Dacia Spring, že je levný, může pouze autor, co má měsíční příjem 300 - 500 tis. Kč a vyšší, nebo ten, kdo nezná vůbec hodnotu peněz. Dacia Spring je auto s reálnou cenou 8 -9 tis. USD, a z mého pohledu, dát za Spring i těch 8 tis. USD je moc....
@Emel tohle není ani na nákupy, lepší koupit k té Octávce starší Citigo-e 😋 Spíš ale skončí u ojeté benzinové Fabie za 100tis a nebude to řešit…
@traveldrive no nejsem si tím jist, opravdu je to šlupka a ne auto. I ta i10 je víc auto než Spring. Spíš bych řekl postrkovadlo…
@Pepa_007 nechci se pouštět do moc velkých sociologických spekulací... třeba ten, kdo má z práce služební Octávku, FVE na střeše a potřebuje doma ještě jedno auto na nákupy a vožení dětí?
Po covidu se ta demografie trošku změnila, spousta (i dobře placených) lidí skončila někde mimo město na homeoffice...
Po covidu se ta demografie trošku změnila, spousta (i dobře placených) lidí skončila někde mimo město na homeoffice...
@Emel pravda. Ale kdo cca jiný bude mit 500 tisíc na takto velice omezeně použitelné auto?
@Frfla Toyota Aygo X je za 360 tisíc. Zdá se ti to srovnatelné cenově? Zdá se ti, že Aygo X je svými parametry stejná jebka, jako toto?
Pozrite si vysledok EuroNCAP, mozno zmenite nazor. V tomto Vas zabije aj cyklista, ked Vas naberie zboku 😞
@traveldrive to máš pravdu, já byl to nedal a to právě proto, že jsem ho na živo viděl (před FL) a auto to prostě není a nebude. Pokud bych chtěl mini EV do města, raději bych zvolil Citigo-e 😋
@Emel
A koľko vtedy stáli iné autá? Toľko čo dnes, alebo predsa len o pár tisíc € menej ako dnes?
@ericn
Ja som sa v tom síce viezol len pár km, a tiež som si to za volantom Springu (predchádzajúceho, nie tohto) skúsil len pár km. A musím povedať, že v meste je to rýchly a hbitý sršeň. Rozhodne by som Spring nenazval šlupkou ani iným znevažujúcim menom, ktoré ťaháš ako z rukáva.
A koľko vtedy stáli iné autá? Toľko čo dnes, alebo predsa len o pár tisíc € menej ako dnes?
@ericn
Ja som sa v tom síce viezol len pár km, a tiež som si to za volantom Springu (predchádzajúceho, nie tohto) skúsil len pár km. A musím povedať, že v meste je to rýchly a hbitý sršeň. Rozhodne by som Spring nenazval šlupkou ani iným znevažujúcim menom, ktoré ťaháš ako z rukáva.
Nedal by si za ňu ani menej, neverím, že by si kúpil auto, ktoré v jednom kuse ohováraš a znevažuješ, pritom si ho videl sotva na obrázku. 😉
@3_diamanty Tak jako nejsem z toho úplně odvázaný a je mi jasné, že to je ........ plečka. Ale dojížděl jsem 6 let do práce i Thalií absolutně bez výbavy. Myslím, že v létě bych dál do práce jezdil na kole a v zimě by ten Spring posloužil. Když od toho nebudu moc očekávat, přežít se to dá. Ale designově se to do mého vkusu celkem trefilo (což je ale jen čistě subjektivní pocit, každý to máme jinak)
@Maxmilian_Von_Mondeo
Nazivo uzka terenkoza ... sirkou pod 1,6m to fakt ani neide v tomto s nicim normalnym dnes uz porovnavat ... snad este s picantom ktore je tiez neprirodzene uzke a disproporcne
Za 20 litrov od dacie radsej joggera...
Nazivo uzka terenkoza ... sirkou pod 1,6m to fakt ani neide v tomto s nicim normalnym dnes uz porovnavat ... snad este s picantom ktore je tiez neprirodzene uzke a disproporcne
Za 20 litrov od dacie radsej joggera...
To je přesně ten typ auta co bych chtěl a zároveň nechtěl. Mě by se to líbilo, jako druhé auto, na přesuny do práce (18km po městě se v tom dá vydržet), nebo jako náhradní popojíždědlo, když můj dědek stávkuje (jo, už má na hrbu 600tkm, tak má nárok mě pozlobit), ale ....................... pořád bych to radši se spalovákem. Byť by to byl třeba litrový tříválec (klidně bez turbíny), a hlavně ........ za jinou cenu.
Ale jak říkám, po designové stránce bych se tomu úplně nebránil.
Ale jak říkám, po designové stránce bych se tomu úplně nebránil.
@traveldrive však byla... v Německu byla po skončení dotací sleva asi 10.000€, takže výsledná cena byla asi 12.000€. Kdo chtěl, mohl to koupit...
@traveldrive Proč píšeš tohle každému? Je to kvůli tvé snížené schopnosti porozumět textu? Je to kvůli tvé snížené inteligenci obecně?
Keby to malo aspon velkost swiftu alebo spacestaru... tak by to bolo teoreticky vhodne aj ako jedine auto pre mladych ( bezdetnych pripadne s jednym malym dietatom ) ... takto mi to ale pride jedine ako uz druhe auto po boku nejakeho ceedu a pod...
Do mesta fajn kedze sirka je dokonca pod 1,6m ... dlzka 3,7m je na urovni pola 6n1 z 90tych rokov a dnes je to uz fakt miniauticko ...
Do mesta fajn kedze sirka je dokonca pod 1,6m ... dlzka 3,7m je na urovni pola 6n1 z 90tych rokov a dnes je to uz fakt miniauticko ...
@Roman Horký Diky za radu. Prave vybirame s manzelkou auto pro ni do mesta s automatem. S vyberem jsme zustali u Suzuki Swift, ale Aygo jsme nejak nezohlednili. Koukam, ze je i levnejsi nez Swift, jen ma o fous mensi kufr. Musime se na nej jit podivat. Jeste jednou dik.
ZA me ok. Na tomto vozitku se ukaze, zda ma EV u evropskeho zakaznika budoucnost i bez dotaci. Stoji vesmes stejne, co konkurencni ICE nebo mHEV. Je jen na nem, zda pujde do EV nebo ICE. Jsem zvedav na vysledky.
To jejich stylizované logo DC a opakování tohoto motivu v kolotočářském stylu mě odpuzuje u všech Dacií. Chápu, že patřím k zanedbatelné menšině těch, kdo neradi mžourají na přístroje pod volantem, ale Dacia zde nevyužila přiležitost s tím něco udělat ve stylu Tesla/Prius. Že "levný EV" není vůbec levný to je takový folklór, patrně to má kořeny v úsilí zachránit Svět a zlikvidovat Evropu. K technickým parametrům nemá smysl se vyjadřovat, to se u telefonu Aligator taky nedělalo. PowerHouse, že píšeš čoviny, na to jsme zvyklí, ale zkus to alespoň pravopisně správně.
Tohle není plnohodnotne auto. Do města se zavřenýma očima, ale ne za takovou cenu. Muselo by malinko posílit, aby se trochu hybalo má těm dnešní provoz