Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Nebo Nebo
A k čemu je auto, když řidí samo? Není kvůli tomuto účelu, když se mi nechce řídit, autobus, taxi, vlak, metro aj.?
@Nebo Nebo Vtip je v tom, že autonomní taxi bude jezdit za desetinu ceny taxi s řidičem. Takže trh se v budoucnu rozdělí:
a) většina plebsu bude vožena autonomními taxi s interiérem omyvatelným wapkou (tam směřuje Tesla)
b) vyšší třída bude vlastnit vlastní vozidla (klidně taky autonomní) a nebo si objedná drahé taxi s člověčím řidičem (tam řekněme míří značky od prémie výše)
Co budou dělat značky ala VW, Opel nebo Renault těžko říci. Bod b) pro ně cesta úplně není, můžou teda zkusit ty omyvatelné interiéry ala Tesla :-). Každopádně se ale celý automotive mnohem zmenší, protože plebs nebude parkovat (95 % času běžného auta minimálně)
a) většina plebsu bude vožena autonomními taxi s interiérem omyvatelným wapkou (tam směřuje Tesla)
b) vyšší třída bude vlastnit vlastní vozidla (klidně taky autonomní) a nebo si objedná drahé taxi s člověčím řidičem (tam řekněme míří značky od prémie výše)
Co budou dělat značky ala VW, Opel nebo Renault těžko říci. Bod b) pro ně cesta úplně není, můžou teda zkusit ty omyvatelné interiéry ala Tesla :-). Každopádně se ale celý automotive mnohem zmenší, protože plebs nebude parkovat (95 % času běžného auta minimálně)
@Barry Lyndon 1. Kolik lidí jezdí taxi? Moc jich teda nevídám a
2. Svěřil byste život AI? Já teda ne...
2. Svěřil byste život AI? Já teda ne...
@Nebo Nebo Uz dnes ma AI mnohem mensi chybovost vzhledem k poctu najetych kilometru, nez lidsti ridici. To neni obhajoba, ale statistika.
Musime ale pockat, az tahle cisla budou fungovat vicemene na celem svete, ne jen v relativne "jednoduchem" pripade na zapade USA.
Musime ale pockat, az tahle cisla budou fungovat vicemene na celem svete, ne jen v relativne "jednoduchem" pripade na zapade USA.
@Nebo Nebo Až budu tak starý, že se mi nebude chtít řídit a objektivně budu mít horší reflexy, zrak, sluch atd., mám mít pak jako jedinou variantu veřejnou dopravu? Děkuji, nechci, nechci být závislý na nějakém jízdním řádu, sdílet cestovní prostor s jinými lidmi, špína, hluk atp., prostě chci svoje auto. A když mě bude umět samo odvézt, bezva.
PowerHouse
Co je dnes běžné?
Je škoda, že redakce nepíše o Qualcommu, který používají všechnyEU automobilky:
CARIAD Selects Qualcomm to Power Volkswagen’s Future Automated Driving Solutions.
Umí i eyes off do 130 km/h na dálnici.
https://www.qualcomm.com/…DAS-Platform.pdf
Je škoda, že redakce nepíše o Qualcommu, který používají všechnyEU automobilky:
CARIAD Selects Qualcomm to Power Volkswagen’s Future Automated Driving Solutions.
Umí i eyes off do 130 km/h na dálnici.
https://www.qualcomm.com/…DAS-Platform.pdf
Jinými slovy i kdyby FSD půl milionu životů při nehodách ušetřilo (myšleno celosvětově) a 5000 tisíc lidi svou chybovostí zabilo (takže fantastický pokles o 99 %), budou mít CEO automobilek na tapetě těch 5000 zmařených životů... :-D
Jinak i ty pokuty jsou zajímavé téma, protože aktuální verze FSD už se umí chovat jako člověk a když všichni překračují rychlost, překračuje taky (aby auto nebylo za provozu nebezpečného mimoně). Pokutu uhradí kdo? :-)
Nic takovýho tady v dohledne dobe našeho dožití nebude. Nemame a nebudeme mit na to silnice. Vzdycky na tohle vzpomenu, kdyz se na třetí třídě peru s vypnutym! asistentem, ktery mi nekompromisně tlačí do protijedoucího auta. To by byl masakr dennodenně na kazde okresce