Novinky
Přestavět veteránský muscle car s osmiválcem na elektromobil je jako dát na hodinky Breitling digitální displej nebo přestavět Pražský hrad na moderní nákupní centrum. Jde o technické, historické i vjemové znehodnocení původního díla, což ve výsledku snižuje i finanční hodnotu.
To si zas Stellantis, potažmo Mopar, uřízne ostudu… ale dobře jim tak, tohle soudný autíčkář neudělá 🤢👎
Co za "překvapení" tam asi bude? Že by i - d.- ot. s.k. - ý elektromotor?! Proč ho cpete do veterána, zelení odporní pošuci? 🤮🤮🤮
P.S. Už vidím, jak milovníci klasických muslecarů houfně utíkají koupit tuto "geniální" přestavbovou elektrosadu, aby své miláčky co nejrychleji zbavily "hnusných" V8 ! 😁😁😁👎
P.S. Už vidím, jak milovníci klasických muslecarů houfně utíkají koupit tuto "geniální" přestavbovou elektrosadu, aby své miláčky co nejrychleji zbavily "hnusných" V8 ! 😁😁😁👎
@kari.laz No myslím si že to Stellantisu Amíci už vysvětlili, pokles prodejů je ohromující, jen tak dál a nekoupí si od vás nikdo nic.
V titulku píšete o zrenovovaném veteránu, ale v článku o něm není ani zmínka. V článek je o autě, které zásadní přestavbou přestalo mít historickou hodnotu a není veteránem. Asi by si autor měl nastudovat předpisy vztahující se k historickým vozidlům.
Vidím, že shromáždění milovníků neformálního humoru, hejtu a trollingu již započalo v plné síle 👍