Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Chrochnik
Hezká cena. Překvapuje mně, že Indové mají za poloviční cenu v základu 1,0 TSI s 85kW a u nás je základ 70kW. Za 85kW a šestikvalt si musí našinec připlatit 20 000Kč.
sapip
Manželke by som hneď kúpil. Ale keď jej chcem niečo za okolo 10000 euro kúpiť tak tu môžem tak akurát nejakú 6-7 ročnú šunku kúpiť. Smutné. Ceny vyšponovali do nebies a sa čudujú keď zatvárajú fabriky. A bude ešte horšie
A nyní se ty EU ceny jistí přes CLA.
@sapip Proč pořád přežívá názor, že žena (manželka) má jezdit v malém levném voze?! Vy jí nechcete pořídit něco, co ji ochrání v případě nehody více, než Kylaq?
@Ringhofer Treba proto, ze jezdi kratke trasy ve meste?
Mozna ten nazev "pro manzelku" je atavismus.
My teda mame 2 auta, male a velke.
A jezdi s nim jeden z nas, podle potreby.
Nicmene plati, ze v drtive vetsine pripadu ja jezdim tim vetsim, ona tim mensim.
A ano, casto tim vetsim jezdi se mnou.
:-)
Mozna ten nazev "pro manzelku" je atavismus.
My teda mame 2 auta, male a velke.
A jezdi s nim jeden z nas, podle potreby.
Nicmene plati, ze v drtive vetsine pripadu ja jezdim tim vetsim, ona tim mensim.
A ano, casto tim vetsim jezdi se mnou.
:-)
@Ringhofer
Manželky majú často rady práve menšie autá, lebo jazdia prevažne po meste a s menším autom sa im skrátka jazdí lepšie.
Manželky majú často rady práve menšie autá, lebo jazdia prevažne po meste a s menším autom sa im skrátka jazdí lepšie.
@traveldrive Taky to neplatí všeobecně, mojí manželku jsem přesadil kdysi z Fabie I Combi do C4 Grand Picasso a od tě doby nechce malé auto :-) Když jsme měli doma ještě nedávno C3, jako třetí auto do rodiny, tak se mu vyhýbala jek čert kříži. Na milost ho vzala jen, když musela, tj MPV bylo v servisu...
PowerHouse
Cena pod 10 000
je v Indii a v Číně shodná, u malých aut ICE i EV do 10 000.
A navíc, Indové jsou značně menší, než Evropané. takže ta velikost jim může vyhovovat.
je v Indii a v Číně shodná, u malých aut ICE i EV do 10 000.
A navíc, Indové jsou značně menší, než Evropané. takže ta velikost jim může vyhovovat.
martin888
Za tu cenu dobré.
Hned si ji objednám.
Ideální do města.
Hned si ji objednám.
Ideální do města.
Pepa_007
Pěkné. To tady prodávat, tak by nestíhali vyrábět. 😉 👍🏻
A ceny ojetin by spadly.
Bohužel s EU nařízením (bezpečnost, emise,....) by stála tak o 200 000 víc. Prostě Evropa.....
A ceny ojetin by spadly.
Bohužel s EU nařízením (bezpečnost, emise,....) by stála tak o 200 000 víc. Prostě Evropa.....
Ringhofer
A zase mám s článkem na ACZ jeden problém: může dobře zorientovaný, zkušený novinář beze studu ocitovat větu ze sebe-prezentace automobilky "...prošla rozsáhlým testováním v indickém prostředí, při němž najela více než 800 tisíc kilometrů."?? Co je na 800.000 km rozsáhlého? Není to spíše hodně odbytý program testování, protože automobilka musí fakt RYCHLE reagovat na dramatický propad prodejů?
Ja Prvni 123
A to sem pisete, abyste vsechny nastvali?
Vcera jsem musel cekat na konec poledni pauzy v bance, tak jsem zasel do naproti stojici prodejny Skodovek:
Nejlevnejsi, hola Fabia s atmosferickym trivalcem lze usmlouvat az na 400 tisic, ale bez zaruky 5 let/ 100 tis km.
Za tu je 10 tisic navic.
🙈
Vcera jsem musel cekat na konec poledni pauzy v bance, tak jsem zasel do naproti stojici prodejny Skodovek:
Nejlevnejsi, hola Fabia s atmosferickym trivalcem lze usmlouvat az na 400 tisic, ale bez zaruky 5 let/ 100 tis km.
Za tu je 10 tisic navic.
🙈
@Ja Prvni 123 to jsi ovšem mistr smlouvání... akční Fabia 130 let 1.0MPI je za 364.900 ceník... jestli jsi to ukecal na 400, tak palec nahoru :-)
@Emel
🤣🤣🤣
Tak to je dobrý. A pak si nemáme myslet, že auta jsou draha, kdyz nekdo usmlouvava na vyšší ceny.
🤣🤣🤣
Tak to je dobrý. A pak si nemáme myslet, že auta jsou draha, kdyz nekdo usmlouvava na vyšší ceny.
@Mikesus jo :-)
Mimochodem... vyhřívaný sedačky, bezdrátový AA, 15" liťáky a metla, kamera a zadní senzory, tempomat, klima, LED světla... na městský auto? Kdyby to mělo jezdit jen kolem komína, tak nevidím problém to vzít tak jak to je. Po nějaké době lehce "arogantního" cenového jemnocitu je tohle lehce levnější než i20, fakt hezky poskládaná výbava.
Mimochodem... vyhřívaný sedačky, bezdrátový AA, 15" liťáky a metla, kamera a zadní senzory, tempomat, klima, LED světla... na městský auto? Kdyby to mělo jezdit jen kolem komína, tak nevidím problém to vzít tak jak to je. Po nějaké době lehce "arogantního" cenového jemnocitu je tohle lehce levnější než i20, fakt hezky poskládaná výbava.
sargis
Ked som to videl zboku, tam ma hned napadol T-Cross. A mimochodom na margo malych aut, manzelka presla z Golfu V prave do T-Crossu. Nechce velke auto. Uz toto nafuknute Polo sa jej zda obrovske. A preco nie do Golfu VIII? Lebo by chaosila s dotykovym ovladanim + cena.
Mokrous
"turbodmychadlem přeplňovaný litrová zážehový tříválec 1.0 TSI"
Chudák ta tříválec.
Ta čeština tu dostává řádně na pr.el den co den...
Chudák ta tříválec.
Ta čeština tu dostává řádně na pr.el den co den...
Mokrous
Milý Brusele a Vlkohrade, kdybyste tohle Polo na chůdách s logem Škoda prodávali za 10.000 EUR u nás, tak by vám lidi urvali ruce. Akorát by stačilo mít normální ceny energií a narvat si ty vaše slavný asistenty do pr.ele!
PowerHouse
Martin Jahn říkal, že v Číně auta dotují komouši.
Kdo dotuje ty auta v Indii, když jsou za stejnou cenu? Od 8670?
Kdo dotuje ty auta v Indii, když jsou za stejnou cenu? Od 8670?
Barry Lyndon
Lowcosťák za 220tis a má odvětrávaný přední sedačky (alespoň to video to říká)!!! V BMW vypláznete 2200tis a odvětrávaný sedačky nikde... :-D
@Chrochnik jasne zla EU. Sice v indii musi mit povinne i parkovaci senzory, speed alert, high speed alert system (= konstatni pipani pri rychlosti nad 120km/h -to u nas v EU neni, ale tak proc si na tu EU nezanadavat, ze?), ECS, pipani pri nepripoutani…
Ale pravda, muzou usetrit par centu na ESP a muzou jezdit v protismeru, kdyz nemaji asisenty na udrzeni v pruhu.
Za 12 tis. € určite. Ale obaja vieme, že je to nemožné. Tak z čoho sa mám tešiť? A nie, dizajn nepochválim.