Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nová Škoda Kylaq oficiálně: Malé SUV má tříválec a stojí od 220 tisíc

42 komentářů

Yazaman
Takže další levné auto evropské značky, které si u nás nemůžeme koupit. Ať pak nebrečí, že je v Evropě začínají válcovat Číňani.
Chrochnik
@Yazaman Tak to by ani nešlo prodávat v EU. Auto prodávané v Indii nemusí mít všechny ty asistenty povinné v EU, které si musíme připlatit a pak je musíme pracně vypínat, aby se s tím dalo jezdit 😄
Yazaman
@Chrochnik To je fakt, ony i ty čínské auta cestou sem cenu často zdvojnásobí. Ale aby se mohlo něco změnit, to by museli v Bruselu zrušit místo fabriky Audi spíš nějaký panelák s darmošlapy, co tyhle regulace vymýšlejí.
Avatar - Emel
Emel
@Ja Prvni 123 to jsi ovšem mistr smlouvání... akční Fabia 130 let 1.0MPI je za 364.900 ceník... jestli jsi to ukecal na 400, tak palec nahoru 😄
traveldrive
@Pepa_007

Tradičná výhovorka.
PowerHouse
A nyní se ty EU ceny jistí přes CLA.
PowerHouse
Cena pod 10 000
je v Indii a v Číně shodná, u malých aut ICE i EV do 10 000.

A navíc, Indové jsou značně menší, než Evropané. takže ta velikost jim může vyhovovat.
sapip
Manželke by som hneď kúpil. Ale keď jej chcem niečo za okolo 10000 euro kúpiť tak tu môžem tak akurát nejakú 6-7 ročnú šunku kúpiť. Smutné. Ceny vyšponovali do nebies a sa čudujú keď zatvárajú fabriky. A bude ešte horšie
traveldrive
@Ringhofer

Manželky majú často rady práve menšie autá, lebo jazdia prevažne po meste a s menším autom sa im skrátka jazdí lepšie.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Ringhofer Treba proto, ze jezdi kratke trasy ve meste?

Mozna ten nazev "pro manzelku" je atavismus.

My teda mame 2 auta, male a velke.
A jezdi s nim jeden z nas, podle potreby.

Nicmene plati, ze v drtive vetsine pripadu ja jezdim tim vetsim, ona tim mensim.
A ano, casto tim vetsim jezdi se mnou.
😄
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@PowerHouse menší? Kámoš z Indie rozhodně menší není. A jeho kámoši taky ne.
Chrochnik
Hezká cena. Překvapuje mně, že Indové mají za poloviční cenu v základu 1,0 TSI s 85kW a u nás je základ 70kW. Za 85kW a šestikvalt si musí našinec připlatit 20 000Kč.
traveldrive
@martin888

To si budeš musieť skočiť do Indie a zostať tam...
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Pěkné. To tady prodávat, tak by nestíhali vyrábět. 😉 👍🏻
A ceny ojetin by spadly.
Bohužel s EU nařízením (bezpečnost, emise,....) by stála tak o 200 000 víc. Prostě Evropa.....
martin888
Za tu cenu dobré.
Hned si ji objednám.
Ideální do města.
Pán Včielka
@PowerHouse to nepomoze, proste ak su vysoke ceny, ludia nebudu kupovat
traveldrive
@Yazaman A k čomu by nám ďalšie malé hnusné SUV bolo?
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Emel
🤣🤣🤣
Tak to je dobrý. A pak si nemáme myslet, že auta jsou draha, kdyz nekdo usmlouvava na vyšší ceny.
PowerHouse
Martin Jahn říkal, že v Číně auta dotují komouši.

Kdo dotuje ty auta v Indii, když jsou za stejnou cenu? Od 8670?
Avatar - sargis
sargis
Ked som to videl zboku, tam ma hned napadol T-Cross. A mimochodom na margo malych aut, manzelka presla z Golfu V prave do T-Crossu. Nechce velke auto. Uz toto nafuknute Polo sa jej zda obrovske. A preco nie do Golfu VIII? Lebo by chaosila s dotykovym ovladanim + cena.
traveldrive
@Ja Prvni 123

Ty si iná naivka, to si fakt myslíš, že tie kilometre natočili jedným autom?
traveldrive
@Pepa_007

Vo všeobecností sú menší.
PowerHouse
Indie a nejvyspělejší elektronika a bezpečnost

Maruti Suzuki taky instaluje Qualcomm.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
A to sem pisete, abyste vsechny nastvali?

Vcera jsem musel cekat na konec poledni pauzy v bance, tak jsem zasel do naproti stojici prodejny Skodovek😒br />
Nejlevnejsi, hola Fabia s atmosferickym trivalcem lze usmlouvat az na 400 tisic, ale bez zaruky 5 let/ 100 tis km.
Za tu je 10 tisic navic.

🙈
traveldrive
@webpaja

Za 12 tis. € určite. Ale obaja vieme, že je to nemožné. Tak z čoho sa mám tešiť? A nie, dizajn nepochválim.
webpaja
@traveldrive Tak za mě pohledný zvýšený HB. Skvělý počin, dostat se do EU za 12k EUR, Dacia ostrouhá.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Milý Brusele a Vlkohrade, kdybyste tohle Polo na chůdách s logem Škoda prodávali za 10.000 EUR u nás, tak by vám lidi urvali ruce. Akorát by stačilo mít normální ceny energií a narvat si ty vaše slavný asistenty do pr.ele!
Avatar - Mokrous
Mokrous
"turbodmychadlem přeplňovaný litrová zážehový tříválec 1.0 TSI"

Chudák ta tříválec.

Ta čeština tu dostává řádně na pr.el den co den...
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
@Ja Prvni 123 Která z Alf to je?
traveldrive
@Pepa_007

Nepleť hlúposti.
Avatar - Pjenkava
Pjenkava
@Pepa_007 Největší rozdíl v ceně auta vyráběného v různých zemích nedělají emisní požadavky ani bezpečnostní asistenti, ale mzdy dělníků a ceny energií v dané zemi. Tyhle náklady budou v Indii odhadem tak 5x nižší než např. v ČR.
Avatar - Emel
Emel
@traveldrive líbí se mi zadek.
Proporčně je to prostě malá krabička, to nikdy nebude segment elegance... tohle mi připomíná Renegade trošku, taková ta hranatější varianta... za mě dobrý.
Čumák je nejslabší místo, tyhle pokusy se světly nejsou můj šálek čaje... tady mi to vyloženě nevadí, ale žádná nádhera to taky není.
traveldrive
@ericn

Napísal som, že často, nie výhradne. 😉
Avatar - Emel
Emel
@Mikesus jo 😄
Mimochodem... vyhřívaný sedačky, bezdrátový AA, 15" liťáky a metla, kamera a zadní senzory, tempomat, klima, LED světla... na městský auto? Kdyby to mělo jezdit jen kolem komína, tak nevidím problém to vzít tak jak to je. Po nějaké době lehce "arogantního" cenového jemnocitu je tohle lehce levnější než i20, fakt hezky poskládaná výbava.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Lowcosťák za 220tis a má odvětrávaný přední sedačky (alespoň to video to říká)!!! V BMW vypláznete 2200tis a odvětrávaný sedačky nikde... 😁
Marek Lalke
Mozna by redakce mohla na tohle tema udelat clanek - porovnani povinnych asistentu a bezpecnostnich prvku na nejvetsich trzich na svete…
@Chrochnik jasne zla EU. Sice v indii musi mit povinne i parkovaci senzory, speed alert, high speed alert system (= konstatni pipani pri rychlosti nad 120km/h -to u nas v EU neni, ale tak proc si na tu EU nezanadavat, ze?), ECS, pipani pri nepripoutani…
Ale pravda, muzou usetrit par centu na ESP a muzou jezdit v protismeru, kdyz nemaji asisenty na udrzeni v pruhu.
ericn
@traveldrive Taky to neplatí všeobecně, mojí manželku jsem přesadil kdysi z Fabie I Combi do C4 Grand Picasso a od tě doby nechce malé auto 😄 Když jsme měli doma ještě nedávno C3, jako třetí auto do rodiny, tak se mu vyhýbala jek čert kříži. Na milost ho vzala jen, když musela, tj MPV bylo v servisu...
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Ringhofer Nahodou!
800 tisic uz je hodne.
Moje Alfa ma neco pres 500 tisic km, a uz je to na ni znat.

😎
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
A zase mám s článkem na ACZ jeden problém: může dobře zorientovaný, zkušený novinář beze studu ocitovat větu ze sebe-prezentace automobilky "...prošla rozsáhlým testováním v indickém prostředí, při němž najela více než 800 tisíc kilometrů."?? Co je na 800.000 km rozsáhlého? Není to spíše hodně odbytý program testování, protože automobilka musí fakt RYCHLE reagovat na dramatický propad prodejů?
andrijoshka
To už ten Knedliq bol lepší...
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
@sapip Proč pořád přežívá názor, že žena (manželka) má jezdit v malém levném voze?! Vy jí nechcete pořídit něco, co ji ochrání v případě nehody více, než Kylaq?
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Chrochnik specifický trh