Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Hyundai Inster má český ceník. Malé elektro jde pořídit pod 400 tisíc

38 komentářů

Frfla
Takze pro normalniho cloveka za 600k s az-dojezdem 330km. Dekuji nechci. Byt to naopak: za 330k s az-dojezdem 600km, tak mozna ;-)
Avantime
@Frfla Z toho tvojho možná sa automobilky aj tak nenažerú, takže je to jedno. Načo potrebuješ pri mestskom aute dojazd 600 km?
Pán Včielka
@Avantime aby nemusel po 3-tej jazde dobijat ?
Avatar - Emel
Emel
@Pán Včielka to ale není po třetí jízdě, typická jízda takovýhleho auta má třeba 10km. Každopádně... pokud to parkuješ doma, před barákem nebo v garáži, tak to fakt problém není.
traveldrive
@Pán Včielka

Toto sa tu dávnejšie opakovane prepieralo, a v tej dobe som si pri tankovaní zvlášť všímal autá ako Fabia a menšie. A popravde žiadne z tých, čo som videl, nikdy netankovalo plnú - obvykle za 10-15 €, sem-tam za dvacku.
Avantime
@Pán Včielka Dacia robila prieskum súkromných majiteľov Springu a vyšlo že v priemere denne najazdia 36 kilometrov. Ani pri benziňáku nepôjdeš v aute A segmentu 600 kilometrov.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Avantime Na co potrebuju platit za takovyho prcka pres 600 tisic?
Avatar - Mikesus
Mikesus
A spring se může jít bodnout. Tohle vypadá o dost dospěleji a pouzitelneji než ta dětská hračka od dacie. A pak cena je taky zajímavá, minimálně ty základní modely. Pro auto do města není potřeba žádná extra výbava.
Avatar - Emel
Emel
@Mikesus jako jo a ne.
Ten silnější Spring s klimou a tak je 469. Tohle je 599, jestli se vyplatí financování je otázka. Rozdíl 130 je pořád dost.
Jinak se mi tohle ale taky líbí, zvenku i zevnitř.
Avantime
@Mikesus Spring je cenovo dosť pod Insterom, takže môže byť pokojný. Základné ceny tohto malého Hyundaiu chválim, ale tie top výbavy sú už dosť ustrelené, za to je už od dve triedy väčší Elroq.
Avatar - Anonym
Anonym
Design interiéru je ještě více nesourodý, než ten dort, který pekl pejsek s kočičkou.
Avatar - Emel
Emel
@Roman Horký mně se to zrovna vcelku líbí... přiměřeně velké displeje, hezký volant, klimatizace s kolečkama, sklopný sedačky, zadní podélně posuvný...
Ty výplně dveří vypadaj divně, hlavně v tý světlý variantě... ale jinak proč ne.
Avatar - Anonym
Anonym
@Emel @Tycoon Vy mluvíte o ergonomii a já o estetice.
S celkem dobrou ergonomií můžu souhlasit. Ale zase, budíky za volantem, tablet uprostřed a příliš blízko. Člověk by aby si hlavu ukroutil a během jízdy měnil brýle.
Avatar - Emel
Emel
@Roman Horký budíky za volantem jsou tam celkem standardně, ne? Nevidím na tom nic špatného
https://1884403144.rsc.cdn77.org/…aW1n/9097482.jpg?…
Avatar - Anonym
Anonym
@Emel Právě že standardně, ano. Ale naprosto neergonomicky a chybně. Před 150 lety to někdo vymyslel a všichni se toho drží. Přitom je na ně vždy špatně vidět, je to závislé na posezu, na natočení volantu atd. Jenže to je ten.... standard lety "prověřený". :-)
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Roman Horký
Já zas kroutim hlavou, kdyz na to musím koukat na střed palubky. Místo letmeho pohledu očima, tak si ukroutit hlavu tam a zpět.
Avatar - Anonym
Anonym
@Roman Horký
Interiér za mě jednoznačně plus. Orientace na co největší prostornost (dvoumístné vzadu, chybějící středový tunel) je u takového malého auta správná strategie. Je to samozřejmě fotka té nejdražší verze, v levnější něco bude chybět, ale jde vidět, že se nešetřilo na kost. Panel ovládání klimatizace dnes nemají ani mnohá o dost dražší auta. USB-C, USB-A a klasická auto-zdířka, vše vedle sebe, to by se i Škoda nebo VW mohli učit. Jo, třeba ta mini-loketní opěrka působí úsměvně a mít čalounění u odkládacích otvorů na kelímky je nesmysl. Ale celkově za interiér palec nahoru.
traveldrive
@Tycoon

Vzhľadom na ceny tých vybavenejších verzií sa asi fakt nešetrilo. Uvidíme, ako budú reálne vyzerať tie slabšie výbavy. Polovica interiéru je nacvakaná na klipoch, dať tam lowend, aby stiahli cenu čo najnižšie, nebude problém.
Avantime
Páči sa mi tá koncepcia a modularita, niečo ako prvé Twingo. Dizajn za mňa zaujímavý, ale nemusí každému sadnúť. Som zvedavý na predaje, lepšie riešené ako Honda e, majú aj fajn základnú výbavu a cenu...teda v rámci možností.
DonVito
Vcera

Naposled vcera tu nekdo brecel v diskuzi, ze uz neni Citigo....

A hle. 🙂

Tohle bude mnohem lepsi nez Citigo. A je to za podobne penize.

PS Startovani Citigo klickem jako spalovak byl ulet, ktery uz se asi nebude opakovat...
Avatar - Anonym
Anonym
@DonVito
Na startování klíčkem obecně nevidím nic špatného, spíše naopak, technicky to má výhody oproti tlačítku (přesněji vymezený chod jednotlivých poloh, jednodušší mechanický zámek volantu).

Všechny levnější elektromobily vycházející z klasického spalovacího auta měly startování klíčkem. Mitsubishi i-MiEV, Renault Twingo Electric, Dacia Spring ...
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Ve výsledku není Elroq za 799000 Kč (včetně DPH) vůbec špatná nabídka... :-)
traveldrive
@Barry Lyndon Auto takej veľkosti za 800 litrov nie je dobrá ponuka už z princípu. U tohto vozítka budú zaujímavejšie skôr tie spodné výbavy, ako tu už niekto spomenul, tie vyššie majú ustrelený dekel.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@traveldrive Elroq je velký cca jako Tiguan...

....a tady u prdítka je nejzákladnější základ za 599000 Kč.
traveldrive
@Barry Lyndon
Ani keby bol pozlátený. Auto pod 4,5 metra, notabene SUV nie je žiadne terno, je to kompakt. Základná cena 800, s nejakou výbavou si na milióne ani nevieš ako.
600 je stále o 200 menej ako 800. 200 tisíc je dosť slušný peniaz, aby si uvažoval nad tým, či naozaj potrebuješ väčšie auto.
Dovybavíš Elroq, si na 1000000, dovybavíš Inster, si na 800. Stále tam ten rozdiel okolo 200 litrov bude.
Avatar - Anonym
Anonym
@traveldrive
Nedívej se na to jen v absolutních, ale i relativních číslech. Rozdíl 20 % mezi miniautíčkem a dospělým autem o dvě třídy větším je prostě málo.
traveldrive
@Tycoon
Naozaj 20%? Skús to spočítať ešte raz.
Othello
Při představení auta včetně jeho asistentů bych uvítal i informaci jak náročné je ty asistenty vypnout.
Robert Hlavaty
Tak asi obecně lepší volba než Dacia Spring. Sousedka ji má, již nějaký čas a na to popojíždění okolo komína je to cajk a má lepší svědomí, že ten svět pro svoji dceru alespoň trochu nezamořuje (lokálně samozřejmě). Jak ojetina to muže být za rok dva zajímavá alternativa jako nákupní taška...
traveldrive
@Robert Hlavaty

Lepšia voľba, ale aj znateľne drahšia. Ale aspoň je možnosť výberu.
sir
A třeba nějaké technické údaje ? rozměry.....rychlost nabíjení a tak?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nevím no. 600k za A segment není málo. Příplatek 40k za výkonnější verzi je sympatický, ale pak začíná klasické asijské tóčo - LED světla, čerpadlo, a rázem je tam +200k, což je nesmysl. S 1.4 atmo za 350 jako konkurent Ignisu by to bylo zajímavější.

PS: Poněkud bulvární titulek.
Avatar - Emel
Emel
@twistedTSD víš co... auto na dlouhý trasy to není tak jako tak. Takže za mě klidně ještě trošku oholit a prodávat ten základ.
Arese
Nabídni to Hyundai za 300 000 Kč se spalovacím motorem, jak to děláš na korejském trhu, a toto sympatické autíčko bude mít u Evropanů určitě úspěch!
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
@Arese
diskuse je zbytečná, nekoupil bych si nikdy to, co je nadiktováno politicky.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tomu říkám nesmysl roku.

Jo, a když mi na to přispěje 200k soused, tak to bude za 200.

A když budu pohledná slečna tak to možná bude i zadarmo že...