Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nové MG ZS Hybrid+ má české ceny. Jak si stojí ve srovnání s konkurencí?

20 komentářů

Nebo Nebo
Cena celkem šlušná, ale i tak si myslím, že s touto cenovkou v ČR neuspěje, protože se jedná o čínské vozidlo...
ericn
@Nebo Nebo Přesně tak. Nad Čínským původem auta se dá vyhrát jen cenou a co si budeme povídat,výbavu Esential za 569tis si nikdo nekoupí. Takhle za 499tis Kč už by to bylo něco jiného 😄 Stejně tak ta nejvyšší za 669tis je mimo, ale za 599tis Kč už by to byla jiná káva... Vše má svou cenu a MG není zrovna v pozici lídra trhu...
Meky
@ericn

mne to pride ako zaujimava ponuka.

7 rokov zaruka, 200 koni, 5 litorv spotreba, jednoduchy nepriamovstrekovy motor, vela priestoru, aplikacia na dialkove ovladanie, kvalitne spracovanie.

Pokial bude dobre fungovat infotaiment a ked pridaju nastavitelny volant a automaticke prepinanie svetiel - potom nevidim dovod nekupit to miesto napr. Kamiku
ericn
@Meky problém je, že není 200k jako 200k 😜 Navíc kup si hybrid od někoho bez reálné historie prodaných hybridních aut. No já bych to neriskl 😋
traveldrive
@Meky

Koľko servisov, čo to dokážu opraviť a držia súčiastky skladom, alebo aspoň niekde poblíž, poznáš?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Stále mám prvotní problém s designem.
Ne, dávno to není kopie.
Ne, dávno to není škaredé.
Vlastně je to i celkem pohledné.
Jen to stále nemá žádný vlastní charakter. Stále to jsou linie obecně fungující, stále to jsou linie, které jsem viděl už 1000x na jiných autech...
Těším se na příští generaci. Pokud ten pokrok bude stále stejně překotný, a pokud se konečně projeví vliv lidí jako je Kabaň, tak v příští generaci už budeme opět úplně jinde.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@rohYpnol
Videl som uz asi 3 krat v premavke male MG 3 a prislo mi strasne vysoke a s malymi kolesami... akoby to ani nebol konkurent fabie ci i20tky ... vystavene staticky v nakupnom centre vyzeralo akosi krajsie 😁 a presvedcivejsie ... asi to aj tu este chce vyckat 1 generaciu a kupit az tu dalsiu ... ono aj pred i20tkou bol najprv este getz.. tiez to u korejcov neslo hned vsetko tip top na prvy sup... ale ano... aj cina sa dotiahne... pride mi ze to nove vacsie HSko uz je celkom kupitelne aj pre tych narocnejsich
Avatar - Stejsn
Stejsn
@3_diamanty Oba vás ubezpečuju, že je to úplně jedno. Kampaň, jaká se posledních 10 let vede v Evropě vůči autům všeobecně dávno zabila jakýkoliv zájem o design a lidem je jedno, jak to vypadá, kdo to vyrábí a vlastně i jak to jezdí.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@Stejsn
Tak ano... ved ono by to kludne mohol byt uz aj pezot a nie ZSko.. alebo honda.. ford suzuki toyota? Ta sablona je uplne jasna ... a vyuzivaju ju mnohi... inak ale nesuhlasim ze ludom je jedno ako to ktore auto vyzera... lebo prave dizajn dnes uz predava ... nic ine... a nie vykon ci super jazdne vlastnosti ( bohuzial ) ... takze cim vacsia zrudicka tym lepsie ( a moze mat aj jednovalec spodem stouchany .. a nikto ani necekne ) ... asi tak
Arese
@Stejsn Mluv prosím jen za sebe. Např. pro mě jsou design i jízdní vlastnosti při výběru vozu naprosto zásadní věci .
Avatar - Ozzman
Ozzman
A proto sis koupil Karoq 😁 chapu@Arese
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Ozzman
Jo to je trefné 😂
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman

A co je na Karoqu špatně?
Jedno z nejlepších aut své třídy. Navíc opravdu hezké. Např. Sportline je opravdu nádherný. Karoq má opravdu mnoho velmi hezkých specifikací.
ericn
@Ozzman Souhlas s Rohypnolem, co je na Karoqu špatně?
Po FL mu to sluší (víc než před tím) a s 1.5TSI a manuálem jezdí slušně. Je to trošku konzerva, ale to je pro spoustu lidí velké plus. Jen ta cena je dneska trošku výš než je zdrávo 😋
Arese
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ares, nechápu, že tě sebereflexe nefackuje za Autoforum. Proměnit brzdění v elektriku namísto tepla je přece fajň. Hybridy jsou dnes rychlejší, úspornější, nedotované a nestojí moc více.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Arese
Zase úplně tendencni článek
Spousta omáčky jak je to špatně a nefunguje a pak najednou jeden odstavec

"Do pravidel byla zanesena také klauzule o využití standardizovaného hybridního systému, za nímž stála společnost Compact Dynamics, a to kvůli redukci nákladů. Ona firma si nicméně letos vymínila, že pokud vozy budou při nehodách vystaveny buď třikrát síle 15G nebo jednou síle přes 25G, bude třeba veškeré komponenty hybridního ústrojí vymontovat a poslat do továrny na kompletní revizi a opravu. Dosud přitom vše bylo možné opravovat přímo na místě během závodů"

Že tě pořád baví tu žumpu sem dávat.
Frfla
MG s velkymi prodeji konci. Cena je prepalena. Za Cinu takovou palku Evropane nedaji. Cena 400k a max 530k byla jeste ok. Zvysit cenu o 150k je moc. Punc levnoty zustava a hybridem to neuhaji, spise naopak.
Meky
@Frfla

mal som moznost nieco pojazdit na MG4 a ohmatat si nove HS a ZS aj MG3.

Vnutorne spracovanie a kvlaita materialov rozhodnie nie je o nic horsia ako VAG, dokonca spracovanie je este lepsie - v MG nic nevrzga a nepuka ako pri VAG autach.

Cielova skupina pre nove ZS bude ina ako doposial.

Minule ZS mna napriklad neoslovilo vobec, bolo to skutocne hodne slabe.
Toto nove je VYRAZNE lepsie postavene, s VYRAZNE lepsim motorom.

Ano, je drahsie, ale v porovnani s konkurenciou je pomer cena vykon priaznivejsi.
ericn
@Frfla Souhlas, jsou o 100tis výš než by měli být 😋