Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Olvo60
Staci se podivat na kvalitu sedadla spolujezdce. Toto prodavat za 3 mil. Kc jako premium??
@Olvo60 Co máš ke kvalitě sedadla, koukám a nic mě nenapadá.
@webpaja na 11. fotce je videt pravy roh toho sedadla, resp. sedaku, sezvejkane. Tohle neni uroven premioveho auta, ne?
@Olvo60 Tady jde přírodní kůže, ta má nějakou plasticitu. Stačí, když se tam někdo posadí na roh a chvilku trvá než se zpátky dotvaruje. Zrovna kvalita sedaček byla vždy u Audi vyjímečná.
Emel
"Zhruba o 55 procent vyšší kapacita akumulátoru proti minulosti proto výrazné zvýšení dojezdu neznamená." - jako nevím, ale asi by mohla znamenat zvýšení dojezdu zhruba o 55%? Jízdní efektivita auta se snad nezměnila...
Časté rozjezdy ve městě jsou snad kompenzovány častým zpomalením, kdy by 130kW elektromotor měl - teoreticky - zvládat rekuperaci tímto výkonem a při plynulé jízdě pokrýt většinu potřeby zpomalení.
Časté rozjezdy ve městě jsou snad kompenzovány častým zpomalením, kdy by 130kW elektromotor měl - teoreticky - zvládat rekuperaci tímto výkonem a při plynulé jízdě pokrýt většinu potřeby zpomalení.
@Emel Z testu to vypada na nezmyselne a uzrane auto, ktore po pripojeni spalovaku ma i nezmyselne zrychlenie... spolu s tymi 23 diskami je to pekny bizárek. Kam dnesna doba zasla v niektorych pripadoch. Full hybrid by mohol mat vacsi zmysel, keby ovsem koncern nejaky adekvatny mal, ze ano... Takto ma najvacsi zmysel diesel v tomto aute a to je celkom smutne z niektorych pohladov na vec.
@lamal nevidím výhodu fullhybridu oproti pluginu. Jasně, ušetříš pár korun a kg, ale u auta s touhle váhou a cenovkou je to už asi celkem fuk... a kdo to může doma v garáži nabíjet a má nějaký režim v tom smyslu "přes týden po městě, o víkendech někam dál", tak může mít i slušný podíl cest na elektriku - budiž, do 50km, pak z toho holt je ten hybrid.
Jestli potřebuješ v takovémhle autě stovku za 5s nebo ne... já bych se tomu nebránil :-)
Jestli potřebuješ v takovémhle autě stovku za 5s nebo ne... já bych se tomu nebránil :-)
@Emel Nevyhodou je, ze to ma maly EL dojazd, vysoku spotrebu, uspokojivo nefunguje ani ako full hybrid ked nenabijes/vybijes, ma vysoku hmotnost a vykon nezmyselny pre eko auto.
Funkcny full hybrid by mal lepsiu spotrebu a jazdne vlastnosti, na tom predsa zalezi (aj) pri eko verzii, nie ?
Funkcny full hybrid by mal lepsiu spotrebu a jazdne vlastnosti, na tom predsa zalezi (aj) pri eko verzii, nie ?
@lamal normální hybrid nemá prakticky žádný EV dojezd, tohle nějaký - to je výhoda PHEV přece.
Lepší jízdní vlastnosti - to je takové trošku klišé, nemyslím že bys těch pár kilo na 22kWh baterku poznal. A nevím o jakém eko autě mluvíš, tohle není eko auto, je to velký silný benzínový SUVko, na příplatkovejch 285mm 23" kolech... to z principu nebude eko (a nemyslím, že by to mělo majitele nějak trápit).
Lepší jízdní vlastnosti - to je takové trošku klišé, nemyslím že bys těch pár kilo na 22kWh baterku poznal. A nevím o jakém eko autě mluvíš, tohle není eko auto, je to velký silný benzínový SUVko, na příplatkovejch 285mm 23" kolech... to z principu nebude eko (a nemyslím, že by to mělo majitele nějak trápit).
@Emel Fullhybrid nie je primarne o EV dojazde, PHEV ano, Q8 ho ma maly, co zraza zmysel PHEV.
Hmotnost navyse je dobrych 300 kg, to je citit. Nie je nic horsie nez vlacit baterku zbytocne.
Hmotnost navyse je dobrych 300 kg, to je citit. Nie je nic horsie nez vlacit baterku zbytocne.
@lamal PHEV je o kombinovaném provozu, spojuje výhody i nevýhody obou koncepcí. 50 elektrických kilometrů není zase tak málo, spousta lidí tím své městské kilometry pojezdí... a pokud vyjedeš z města ven, tak stejně budeš chtít víc než těch 130kW z elektromotoru.
300kg je docela dost, ale to je proti čistému spalováku, hybrid by taky něco vážil... pokud by byl za stejné peníze, bral bych bez rozmýšlení plugin.
Není to pro každého, ale pro mě by to asi docela bylo (i když jasně, radši v kombíku než v SUVku).
300kg je docela dost, ale to je proti čistému spalováku, hybrid by taky něco vážil... pokud by byl za stejné peníze, bral bych bez rozmýšlení plugin.
Není to pro každého, ale pro mě by to asi docela bylo (i když jasně, radši v kombíku než v SUVku).
@Emel kto hlada vyslovene plug in a lubi sa mu Q8 asi nema o com premyslat :-) Mne sa prevedenie a vysledky ich technologie nepacia, to je fuk kazdopadne.
@Emel Dobrý den, rozjezdy jsou bohužel obecně energeticky velmi náročné. Při rekuperaci při zpomalování proto prakticky nikdy nezískáte tolik energie, kolik jí následně spotřebuje k tomu, abyste se opětovně rozjeli.
Rozdíl mezi oběma pohyby bych klidně odhadl na několik desítek procent v neprospěch rekuperace. Zejména když jde o vysoké auto o hmotnosti přes 2,4 tuny.
Rozdíl mezi oběma pohyby bych klidně odhadl na několik desítek procent v neprospěch rekuperace. Zejména když jde o vysoké auto o hmotnosti přes 2,4 tuny.
@Ondřej Šámal výška auta hraje roli spíš ve vyšší rychlosti, ne?
Hmotnost - kdyby auto bylo schopné pohánět a rekuperovat se 100% účinností, tak by to bylo jedno... energie ven, energie dovnitř. To ale schopné není... a pak jasně, čím více hmoty rozhýbávám a pak zase zpomaluju, z tím většího čísla se ty ztráty počítají.
Desítky procent asi ano... kdyby se tam "ztratilo" třeba 20%, tak to beru jako normální výsledek.
Co jsem chtěl říct je prostě to, že energie vynaložená na zrychlení je do nějaké míry získatelná zpět, na rozdíl od energie vynaložené na překonání odporu vzduchu. Každopádně i s tím dojezdem 50km na EV mi to přijde pro ten kombinovaný režim použití (přes týden město, o víkendu delší trasy) jako použitelné... když vyplácám baterku, tak z toho mám HEV, žádná katastrofa.
Hmotnost - kdyby auto bylo schopné pohánět a rekuperovat se 100% účinností, tak by to bylo jedno... energie ven, energie dovnitř. To ale schopné není... a pak jasně, čím více hmoty rozhýbávám a pak zase zpomaluju, z tím většího čísla se ty ztráty počítají.
Desítky procent asi ano... kdyby se tam "ztratilo" třeba 20%, tak to beru jako normální výsledek.
Co jsem chtěl říct je prostě to, že energie vynaložená na zrychlení je do nějaké míry získatelná zpět, na rozdíl od energie vynaložené na překonání odporu vzduchu. Každopádně i s tím dojezdem 50km na EV mi to přijde pro ten kombinovaný režim použití (přes týden město, o víkendu delší trasy) jako použitelné... když vyplácám baterku, tak z toho mám HEV, žádná katastrofa.
@Emel Ocividne jeden z problemov toho ich hybridu je slaba rekuperacia. Mam to za mizerny hybrid, koncern celkovo nema dobre hybridy, badať ze nemaju tak dlhy vyvoj za sebou.
Arese
No, dle úvodní fotky je to dosti neforemná obří obluda a nebýt těch propojených kroužků na masce chladiče, mohlo by to být x aut jiných značek. Nic, po čem bych toužil.
@Arese mně se Q8 líbí. Za mě nejlíp trefuje ten kompromis mezi krabicí typu Q7 a jakože SUV kupé typu X6... tohle je pořád krabice, jen trošku hezčí.
Celočerná varianta je špatně, ale v té oranžové třeba...
https://autovinysk.b-cdn.net/wp-content/uploads/2018/11/4f0ed81537e75a5631aa4237f6f5d7ea.jpg
Celočerná varianta je špatně, ale v té oranžové třeba...
https://autovinysk.b-cdn.net/wp-content/uploads/2018/11/4f0ed81537e75a5631aa4237f6f5d7ea.jpg
@Emel
Ja som tým akoby SUV kupé nikdy neprišiel na chuť napriek všetkými značkami.
Keď SUV tak SUV ktoré sú za mňa ďaleko krajšie a ako bonus aj praktickejšie.
Ja som tým akoby SUV kupé nikdy neprišiel na chuť napriek všetkými značkami.
Keď SUV tak SUV ktoré sú za mňa ďaleko krajšie a ako bonus aj praktickejšie.
@speedfred X6 první ještě jakž takž... ale taky jsem tomu moc na chuť nepřišel. Ale tohle není SUVKupé, to je normální SUV, ta záď mi připomíná třeba Superb 3 v kombíku... první Q7 byla dost děsná, ta aktuální se už docela dá, ale tohle se mi líbí víc.
@speedfred ktoré suv je praktickejšie ako kombikovy rovesník? Možno mám úzky rozhľad ale ani ml, q7 ani x5 nie sú praktickejšie ako e, a6 alebo 5er
kesumb
presne jak zaznelo v testu, x5 je lepsi phev a navic je sviznejsi na elektriku. Plus ruznych drobnych zavad a vsemoznych pazvuku je v audi posledni dobou nejak moc
Виталий Соколов
Příspěvek podléhá schvalování.
nejpozdeji s dieselgate se meli uplne vykaslat na chrochta a venovat se elektrifikaci
U nějaké Octavie by hybrid asi měl větší smysl, i když... díky lehce pokřivenému počítání spotřeby je PHEV výhodnější pro počítání emisí CO2 a možná ten rozdíl smaže nižší výrobní náklady.
webpaja?
ve vetsine zemich EU je povoleno 0.5%%, jen v tech postobolsevickejch je vetsinou 0 kvuli muzikum jako jsi ty, kteri kdyz vidi flasku, tak se neovladnou