Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Dálnice D1 je plná zajímavostí: Jak dlouho se staví a kolik na ní nejvíce bouralo aut?

5 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Zajímalo by mě hlavně:

1) proč D1 dávno nemé dynamické řízení provozu,

2) proč Brno rozšiřují na 3pruh, když kapacitně rovnou měli pripravovat 4pruh - ŘSD je neustálé tak 30 let pozadu...

3) jestli se vůbec půjde dožít opravy mostu Šmejkalka...

4) kdo dal výjimku na povolení 3. pruhu bez odstavné krajnice "nahrazené" zálivy, což dělá z D1 doslova ruskou ruletu...
Avatar - Stejsn
Stejsn
Největší zajímavostí D1 je, že po neskutečné absolutní dlouhotrvající modernizaci ma stále jen 2 pruhy v každém směru. A největší absurditou že prochází václavákem.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Stejsn
2 pruhy v každém směru nemá, to je nesmysl. Spousta km je 3 pruh, tedy Brno-Praha.
Docela by mě i zajímalo ten poměr 2 pruhy vs. 3 pruhy. Subjektivně bych to dal tak 50 : 50, možná i 60 : 40 pro 3pruh.
Avatar - Stejsn
Stejsn
@rohYpnol Spousta km má 3. pruh, který ale vznikl tak, že ho udělali z odstavného pruhu. D1 měla mít 3 pruhy A odstavný pruh po celé délce, pak by mohla být bezpečná.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Stejsn
Ano, však o tom jsem psal.