Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
Nádherné auto z nádherné doby. Doby, kdy ještě neexistovala zločinná progresivistická levice!
KANKUNEN
Hezký článek. Ukázka pokroku za posledních 40 let. GTI byl jiný kosmos. Normálně se to prodávalo s 1,1.
@KANKUNEN
1,1 byla základní motorizace
1,1 byla základní motorizace
@vencelín běžná byla i benzinová 1.4 a hlavně 1.8D 😋
@ericn
Jasně 1,4 jako střední motorizace.
Nebyla to spíše vznetova 1,9? V pozdějších myslím byla i TD.
Jasně 1,4 jako střední motorizace.
Nebyla to spíše vznetova 1,9? V pozdějších myslím byla i TD.
@vencelin tady máš fajn přehled:
https://en.wikipedia.org/…wiki/Peugeot_205
Btw dávala se tam XUD7 1769ccm 43kW/59k.Kámoš jí měl, hrozný werk, ale bylo to spotřebě…
https://en.wikipedia.org/…wiki/Peugeot_205
Btw dávala se tam XUD7 1769ccm 43kW/59k.Kámoš jí měl, hrozný werk, ale bylo to spotřebě…
@vencelín Ono aj tá 1,1 zaujímavo zahýbalal s tak ľahkym autom.
205 a 309 v gti som mal a boli to fakt zaujimavé autá pred 20-25 rokmi a nie to ešte v dobe vzniku.
Peugeot Sport mal ešte voľné ruky.
205 a 309 v gti som mal a boli to fakt zaujimavé autá pred 20-25 rokmi a nie to ešte v dobe vzniku.
Peugeot Sport mal ešte voľné ruky.
@speedfred
Plně věřím. Ono by to jízdné bylo zajímavé i dnes. Ale ceny už dost lezou hore.
Plně věřím. Ono by to jízdné bylo zajímavé i dnes. Ale ceny už dost lezou hore.
Tohle je jedno z opravdu ikonických aut.
Souhlasím.
205 GTI je legendou, stejne jako B odvozenína a či odvozenina pro Dakar.
Další legendou je 405 Mi16 a jeji dakarska odnož.
Ta auta prostě nikdy neomrzí.