Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Rady před koupí Peugeotu 205 GTI a Rallye: A tohle je ten druhý...

16 komentářů

Avatar - kari.laz
kari.laz
O takovýchto skvostech se tak náramě krásně čte. Člověk se úplně zasní.
Tohle je jedno z opravdu ikonických aut.
Lempl Klaun
@kari.laz Hoď své modly z okna.
Arese
@Lempl Klaun A proč by jako takovou pitomost dělal?
Lempl Klaun
@Arese A protože první přikázání Desatera.
vencelín
@kari.laz
Souhlasím.
205 GTI je legendou, stejne jako B odvozenína a či odvozenina pro Dakar.
Další legendou je 405 Mi16 a jeji dakarska odnož.
Ta auta prostě nikdy neomrzí.
ericn
@kari.laz jj to sedí, ikonický hothatch jehož cena postupně stoupá 👍 To bylo krásně na světě, mohl jsem ho mít za 80tis Kč kdysi, kolem roku 2000 a já trouba chtěl větší 🤣
Arese
@ericn Však si ho mohl mít, 309 GTi byla taky skvělá! 🙂👍
ericn
@Arese jj to si mi taky vždy líbilo, jen jich bylo málo. Ty 205 GTI byli k mání 😉
Arese
Nádherné auto z nádherné doby. Doby, kdy ještě neexistovala zločinná progresivistická levice!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Hezký článek. Ukázka pokroku za posledních 40 let. GTI byl jiný kosmos. Normálně se to prodávalo s 1,1.
vencelín
@KANKUNEN
1,1 byla základní motorizace
ericn
@vencelín běžná byla i benzinová 1.4 a hlavně 1.8D 😋
vencelín
@ericn
Jasně 1,4 jako střední motorizace.
Nebyla to spíše vznetova 1,9? V pozdějších myslím byla i TD.
ericn
@vencelin tady máš fajn přehled:

https://en.wikipedia.org/…wiki/Peugeot_205

Btw dávala se tam XUD7 1769ccm 43kW/59k.Kámoš jí měl, hrozný werk, ale bylo to spotřebě…
Avatar - speedfred
speedfred
@vencelín Ono aj tá 1,1 zaujímavo zahýbalal s tak ľahkym autom.
205 a 309 v gti som mal a boli to fakt zaujimavé autá pred 20-25 rokmi a nie to ešte v dobe vzniku.
Peugeot Sport mal ešte voľné ruky.
vencelín
@speedfred
Plně věřím. Ono by to jízdné bylo zajímavé i dnes. Ale ceny už dost lezou hore.